اصلاح طرح لبخند مطابق با سلیقه ی شما دیگر رویا نیست!

منبع: زیبامون

92

1400/1/29

12:39


طراحی لبخند دیجیتال دنیای دندانپزشکی را متحول کرد و نتایج بسیار بهتر و قابل پیش بینی تری را ارائه کرده است که موجب رضایت بیش تر بیماران شده است.

اصلاح طرح لبخند مطابق با سلیقه ی شما دیگر رویا نیست!

بسیاری از بیماران در اثر آسیب، بیماری یا سایر مواردی که سلامت دندان را به خطر می اندازند، ظاهر زیبای دندان خود را از دست می دهند و نیازمند دریافت خدمات درمانی هستند. روش های ترمیم دندان معمولا در سراسر جهان به راحتی انجام می شوند اما همه روش های درمانی نتایج یکسانی ندارند. طراحی لبخند دیجیتال دنیای دندانپزشکی را متحول کرد و نتایج بسیار بهتر و قابل پیش بینی تری را ارائه کرده است که موجب رضایت بیش تر بیماران شده است. امروزه فرد می تواند به کمک این فناوری، لبخند مورد نظر خود را در اختیار داشته باشد.

 

طراحی لبخند دیجیتال چیست؟

طراحی لبخند دیجیتال ابزار بی نظیری برای برنامه ریزی درمان دندانپزشکی است که قدرت تشخصی یک دندانپزشک را تقویت می کند و قدرت پیش بینی او را افزایش می دهد. یک برنامه درمانی کاملا بر اساس تجزیه و تحلیل نسبت به فرم دندان ها و صورت بیمار ارائه می شود. با استفاده از ویدئوها، عکس ها و ماکت های موقتی، ارائه دهندگان طراحی لبخند دیجیتال می توانند درک بهتری از رابطه بین لب، لثه و همچنین نحوه کار برای ایجاد لبخند بیمار داشته باشد.در کلینیک دندانپزشکی دیجیتال دکتر نوشین نصیری می توانید از این خدمات بهره مند شوید.

علاوه بر جنبه های فیزیکی، ارائه دهندگان خدمات طراحی لبخند دیجیتال به نیاز های روحی بیماران و این که آن ها در موقعیت های مختلف چه واکنشی نشان می دهند نیز توجه می کنند. این عوامل به صورت دقیق می تواند در برنامه ریزی درمان تاثیر گذار هستند چرا که واکنش های احساسی فرد نیز در شکل گیری ظاهر دندان ها موثر است. افرادی که در تیم طراحی لبخند دیجیتال فعالیت می کنند علاوه بر تسلط به علوم دندانپزشکی هنرمند نیز هستند و می توانند لبخندی زیبا را برای بیمار طراحی کنند.

 

چگونه پروسه طراحی لبخند دیجیتال را آغاز کنیم؟

زمانی که تصمیم می گیرید از طراحی لبخند دیجیتال استفاده کنید، باید در اولین قدم یک متخصص مناسب را پیدا کنید تا بتوانید از خدمات او با آسودگی خاطر استفاده کنید. زمانی که با وی مشورت های لازم را در رابطه با انجام این موضوع انجا دادید، زمان آن خواهید رسید که پروسه را به صورت عملی آغاز کنید. در این مرحله متحصص از هر زاویه از دهان شما عکس و فیلم های سه بعدی تهیه می کند. این تصویر برداری به صورت دیجیتالی و توسط یک اسکنر از داخل دهان انجام می شود و داده ها به نرم افزار طراحی لبخند دیجیتال داده می شود.

اسکنر های داخلی دهان بسیار موثر هستند چرا که دید بسیار مناسبی را در اختیار متخصصین قرار می دهند. در طول اسکن، تکنسین شما مراحل تصویر برداری را رصد می کند تا اطمینان حاصل شود تمامی عکس های مورد نیاز را در اختیار دارد. این مسئله باعث صرفه جویی در زمان شما نیز خواهد شد چرا که پس از انجام مشاوره مجبور نیستید که بار دیگر برای عکس برداری به کلینیک مراجعه کنید.

 

پروسه طراحی لبخند دیجیتال

بعد از این که داده ها به نرم افزار ارسال شد، ارائه دهنده خدمات آلبوم های دیجیتالی خود را بررسی می کند تا متوجه شود از چه اشکالی می تواند در بالای دندان های شما در تصویر قرار گیرد. در حقیقت این کار به شما یک دید اجمالی خواهد داد که پس از درمان باید انتظار چه چیزی را داشته باشید. همچنین دندانپزشک شما نیز متوجه خواهد شد که برای ایجاد یک مدل فیزیکی خاص به چه چیزهای از آزمایشگاه دندانپزشکی نیاز خواهد بود. تصاویر و ویدئو ها به آزمایشگاه کمک می کند تا یک مدلی طبیعی تر ایجاد کند که می تواند منجر به زیبا تر شدن چهره و سایر جنبه های مهم شود.

توجه داشته باشید که شما در طول این طراحی ها همواره درگیر خواهید بود چرا که این شیوه به شما این اجازه را می دهد که بهترین لبخند ممکن را برای خود طراحی کنید و شما می توانید در این راه نیاز های خود را با تکنسین ها در میان بگذارید. همچنین می توانید در پایان طراحی لبخند خود عملکرد طراحان را تایید کنید و شکل سه بعدی آن را در اختیار داشته باشید. در برخی از مواقع ممکن است دندانپزشک بتواند الگوهای اولیه را بر روی دندان شما اجرا کند تا شما بتوانید تصویر بهتری از خود در هنگام صحبت کردن یا لبخند زدن داشته باشید.

پس از تایید، ارائه دهنده خدمات فرآیند بازیابی را آغاز می کند. این اغلب شامل فراهم کردن مدل دهان شما به عنوان راهنمای کار است. هر دندان آسیب دیده برداشته می شود و دندان های ترمیم شده به عنوان کاشت یا روکش در دهان قرار می گیرند. دندانپزشک پس از پایان کار بر روی هر دندان آن را مجدد مورد بررسی و آنالیز قرار می دهد تا از ظاهر نهایی آن اطمینان به دست آورد. در پایان کار، دندانپزشک با استفاده از جلا دهنده ها دندان شما را تمیز می کند تا بتوانید دندان های براق و تمیز داشته باشید.

 

طراحی لبخند دیجیتال چه تفاوتی را ایجاد می کند؟

اگرچه سایر ارائه دهندگان دندانپزشکی و برنامه های درمانی ممکن است از تصویر برداری ها و نرم افزار های دیجیتالی استفاده کنند اما اکثر آن ها نمی توانند تکامل طراحی لبخند دیجیتالی را داشته باشند. در این روش ها عنصر قابل پیش بینی بودن از بین می رود چرا که در بسیاری از موارد دندانپزشک نمی تواند به بیمار بگوید که ظاهر دندان های او پس از عمل دقیقا به چه صورتی خواهد بود. استفاده از طراحی لبخند دیجیتال به پاسخ دادن به برخی از سوالات بی پاسخ بیماران کمک می کند. دلیل اصلی این امر آن است که شما با تیم طراحی لبخند خود در یک مسیر قرار خواهید داشت.

طراحی لبخند دیجیتال یکی از برجسته ترین تحولاتی است که تکنولوژی در علم دندانپزشکی ایجاد کرده است و به بیمار اطمینان می دهد که بهترین راه درمانی برای او چیست. در حقیقت به کمک طراحی لبخند دیجیتال شما در حال ایجاد یک برنامه درمانی منحصر به فرد برای خود هستید که آن را شایسته خود می دانید. به کمک این امکان، اصلاح طرح لبخند مطابق با سلیقه شما دیگر یک رویا نیست و شما می توانید با مشورت کامل یک تیم طراح لبخند، طرحی مناسب با ظاهر خود را انتخاب کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو