ابراز عشق از طرف دختر به پسر

ابراز عشق از طرف دختر به پسر


منبع: بیتوته

101

1400/1/30

05:22


ابراز عشق از طرف دختر به پسر



عشق دختر به پسر, ابراز عشق از طرف دختر به پسر, نشانه‌های عشق دختر به پسر

عشق دختر به پسر

 

ابراز عشق دختر به پسر

عشق دختر به پسر موضوعی ‌ایست که خیلی وقت‌ها مخفی می‌ماند. چرا که دختران از نشان دادن احساسات خود به پسران خجالت می‌کشند و یا آن را علامت شکستن غرور خود می دانند. با این حال عشق دختران به طور ناخودآگاه در رفتارها، حرکات و گفتار آن‌ها با فرد مورد نظر معلوم می‌شود. در یک ارتباط احساسی هر دو نفر بسیار مهم و اثرگذار هستند.

نشانه‌های عشق دختر به پسر

خانم‌ها احساساتشان را پشت رفتارشان مخفی می‌کنند و کمتر به گفتن مستقیم آن می‌پردازند. برای اینکه عشقشان به خودتان را بفهمید باید رفتارهایشان را زیر نظر بگیرید. در ادامه رفتارهایی که نشان‌دهنده‌ی عشق آن‌ها به طرف مقابل است بیان میکنیم:

 

_ دختر عاشق دوست دارد همیشه در کنار شما باشد. همیشه همراه شماست و تلاش می‌کند جلوی چشمانتان باشد. حتی تلاش می‌کند ناگهانی جلوی راه شما قرار بگیرد و طوری برنامه ریزی می‌کند که شما وی را ببینید.

 

_ برای بودن با شما همیشه زمان آزاد دارد. هیچ وقت به شما نمی‌گوید که برایتان وقت ندارد، سرش شلوغ است و یا نمی‌تواند برای شما وقت بگذارد. امکان دارد حتی برنامه‌های خودش را کنسل کند تا به شما برسد.

 

_ دختری که عاشق شما است، در موردتان کنجکاوی می کند. درباره هر چیزی که به شما ربط پیدا میکند سوال می‌کند و می‌خواهد از آن سر در بیاورد. امکان دارد همیشه از شما سوال بپرسد که چه کار می‌کنید، به چه‌ کارهایی مشغول هستید و یا چه سرگرمی‌هایی دارید.

 

_ وضع مالی شما برایش اهمیت دارد. دختر عاشق می‌خواهد از وضعیت مالی شما اطلاع پیدا کند. به این علت که به آینده‌اش با شما فکر می‌کند. همینطور زیاد در مورد آینده با شما حرف می زند.

 

عشق دختر به پسر, ابراز عشق از طرف دختر به پسر, نشانه‌های عشق دختر به پسر

ابراز عشق از طرف دختر به پسر

 

_ به شوخی‌های شما بسیار می‌خندد. امکان دارد شوخی خیلی بامزه‌ای نباشد ولی وی مرتب به حرف های شما علاقه نشان می‌دهد.

 

_ یکی از علامت های رفتاری در دختران عاشق این است که نسبت به چیزهایی که به آن‌ها توجه می کنید و برایتان اهمیت دارد حساس می‌شوند و حسادت خود را نشان می‌دهند.

 

_ دختری که واقعا به شما علاقه دارد اجازه می‌دهد نسبت به دیگر مردان قدری بیشتر به او نزدیک شوید و با شما حس راحتی بیشتری دارد.

 

عشق دختر به پسر, ابراز عشق از طرف دختر به پسر, نشانه‌های عشق دختر به پسر

نشانه‌های عشق دختر به پسر

 

نشان دادن و ابراز علاقه ی دختر به پسر کار سختی نیست؛ ولی چطوری؟

بعضی اوقات پیش می آید کسی را که خیلی نمی شناسید از او خوشتان بیاید. در این زمان، نیاز است در قدم اول، گفت و گویی با وی آغاز کنید تا او را بهتر بشناسید. آنگاه این گفت و گوها را بیشتر کنید و به طور یک عادت دائمی در بیاورید.

 

در قدم بعدی، ببینید که آیا او در رابطه ی جدی با کسی هست یا نه. پس از اینکه گفت و گوهایتان بیشتر شد و علاقه های مشترکتان را پیدا کردید، از یکی از این علاقه های مشترک استفاده کنید و رابطه را به طور دوستانه بیرون از محیط کار/تحصیل و … هم ادامه دهید. در آخر، نکته هایی هست که شما می توانید برای ابراز علاقه ی خود از آن ها استفاده کنید:

 

- لبخند زدن و احساس طنز داشتن، از فاکتورهای جذابیت به حساب می آیند.

- از دوست صمیمی وی کمک بگیرید و در مورد علاقه تان با او حرف بزنید.

- وی را به مهمانی خود دعوت کنید.

- در مورد دوست پسر قبلی خود حرف نزنید.

- به سرگرمی های او ابراز علاقه کنید .

- دقت و کمک خود را به وی نشان دهید.

- از وی تعریف کنید.

 

بعضی وقتها شما به کسی علاقه دارید که خیلی وقت است که او را می شناسید. در چنین مواقعی، بهتر است در قدم اول، فضای رابطه را قدری عوض کنید؛ به طور مثال چنانچه در گذشته رابطه ی دوستانه داشتید، اینبار قدری چاشنی صمیمیت و علاقه هم به آن اضافه کنید.

 

در قدم بعدی، در مورد علاقه یتان با وی حرف بزنید؛ شاید به علت مدت آشنایی ای که داشتید، مواردی که در بخش اول گفته شد، خیلی کمک کننده نباشد. قدم سوم این است که جواب هایی که از سوی او میگیرید دقت کنید، به طور مثال چنانچه در برنامه های صمیمی تری که ترتیب می دهید شرکت نمی کند یا خیلی علاقه نشان نمی دهد، شاید نشان دهنده ی این باشد که خیلی به این نوع از رابطه میلی ندارد.

 

عشق دختر به پسر, ابراز عشق از طرف دختر به پسر, نشانه‌های عشق دختر به پسر

ابراز علاقه دختر به پسر

 

ابراز عشق دختر به پسر صحیح است اصلا آیا اعتراف عشق دختر به پسر کار درستی است؟

چنانچه خواستار ازدواج با پسر هستید میتوانید از یک واسطه برای حرف زدن استفاده کنید و یا در نهایت خودتان با پسر مورد علاقه حرف بزنید نهایتا یا پاسخ مثبت خواهد داد یا پاسخ منفی.

 

ولی باید در این مورد متوجه یک سری نکات باشید: ابراز علاقه از سوی دختر به پسر در فرهنگ ما کاری مورد قبول نیست و با عرف و هنجارهای معمول جامعه همخوانی ندارد، ولی این به معنی کاری غیرممکن نیست و چنانچه این علاقه غیرمستقیم گفته شود علاقه بیشتری به وجود خواهد آورد.

 

ابراز احساسات بیان عشق و علاقه باید به شیوه صحیح انجام گیرد. در مرحله اول بهتر است زمینه های آشنایی بیشتری را به وجود آورد تا بتواند عکس العمل شخص مقابل را بررسی کند.

 

بعد از حاصل شدن اطمینان از حس واقعی شخص مقابل تصمیم قطعی خود را برای ابراز علاقه مستقیم بگیرد ولی باید به این نکته دقت داشته باشد که شنیدن جواب منفی به منزله شکست عاطفی نبوده و آن را تبدیل به یک بحران نکند.

 

به نظر می آید نشان داد احساس در این زمان ها از مخفی کردن آن بهتر است زیرا در صورت عدم ابراز علاقه امکان دارد در آینده در شک و تردید باقی مانده و همواره به سرزنش خود بپردازد. 

 

گردآوری: بخش زناشویی بیتوته

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو