مسابقه دو هواپیمای مسافربری در آسمان با بیش از ۱۵ میلیون بازدید + ویدیو

منبع: روزیاتو

153

1400/1/30

10:14


کلیپی از مسابقه دو هواپیمای مسافربری در حال فرود آمدن روی باند های فرود موازی در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود. مسافر و کاربری به نام TahoeMatt از کاربران تیک تاک ویدیویی از پنجره هواپیما منتشر کرده که در ان یک هواپیمای خطوط یونایتد ایرلاین موازی با یک هواپیمای خطوط آمریکن ایرلاینز روی یک باند فرود موازی فرود می آیند. مت در این کلیپ می گوید:«وقتی سفر شما به خانه به یک مسابقه تبدیل می شود».

کلیپی از مسابقه دو هواپیمای مسافربری در حال فرود آمدن روی باند های فرود موازی در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود.

این کاربر تیک تاک صداگذاری جالبی روی این کلیپ انجام داده و می گوید: «خانم ها و آقایان این کاپیتان هواپیمای شماست که صحبت می کند. اگر به سمت راست هواپیمای خود نگاه کنید متوجه پرواز ۱۹۸ می شوید که ما را به یک مسابقه دعوت می کند. چراغ هشدار کمربندها را ببندید را دوباره روشن می کنم زیرا این قضیه دارد واقعی می شود». این کلیپ کوتاه که با شرح «همین الان اتفاق افتاد» توسط این کاربر تیک تاکی منتشر شده، تاکنون بیش از ۱۵ میلیون بار دیده شده است. در حالی که صداگذاری بعدها توسط این کاربر انجام شده، فرود آمدن همزمان و جالب این دو هواپیما باعث ایجاد یک حس همزمان جذابیت و ترس شده است.

کلیپی از مسابقه دو هواپیمای مسافربری در حال فرود آمدن روی باند های فرود موازی در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود.

مسابقه دو هواپیمای مسافربری در این ویدیو در فرودگاه بین المللی سان فرانسیسکو رخ می دهد در حالی که دیده می شود دو هواپیما از دو باند فرود موازی ۲۸L و ۲۸R از یک طرف و ۱R و ۱L از طرف دیگر استفاده می کنند. دو باند فرود تنها ۷۵۰ فوت از هم فاصله دارند در حالی که بلند شدن و فرود همزمان در این باند فرودها در این فرودگاه امری طبیعی و روزمره است که بارها و بارها رخ می دهد. در واکنش به این کلیپ، کاربری به نام Katelyn نوشته است: «به عنوان یک مسافر، هم هیجان زده می شدم و هم می ترسیدم». کاربر دیگری به نام Nobody گفته است: «جذاب ترین فرود موازی تاریخ». کاربر دیگری به نام NB1 نوشته است: «سریع و خشن در آسمان». یک کاربر دیگر به نام Bianca M می گوید: «رفقا کمربندهایتان را ببندید و برای زندگی تان مسابقه دهید».

کاربر دیگری به نام Akram با لحن طنز نوشته است: «من مسافر بودم می گفتم: برو خلبان برو می توانیم برنده باشیم». Matt در ادامه یک ویدیو دیگر با دوبله ای متفاوت منتشر کرده که در آن می گوید: «صبر کنید. آن ها اول فرود می آیند اما صبر کنید هنوز تمام نشده است. این یکی زودتر روی باند فرود می نشیند. لطفا سریع تر برو کاپیتان. خودشه، رسیدی، بوووم، عکس پایانی».

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازها 5 / 5. تعداد رای: 1

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو