ابراز علاقه غیر مستقیم در فضای مجازی (دختر و پسر)

منبع: نیک شو

365

1400/1/30

11:16


ابراز علاقه غیر مستقیم در فضای مجازی (دختر و پسر)

ابراز علاقه غیر مستقیم در فضای مجازی (دختر و پسر)

ابراز علاقه غیر مستقیم در اینستاگرام ، تلگرام ، واتساپ یا هر جای دیگری که در فضای مجازی محسوب می شود ، کاری چالش برانگیز و دشوار است که خیلی ها به دلیل عدم امکان ملاقات حضوری یا خجالت دست به این کار می زنند. در کل به شما پیشنهاد می کنیم برای ابراز علاقه به خصوص در مراحل اولیه حتما از امکان حضوری استفاده کنید چون زبان بدن و حالات چهره و ضدا کاملا تاثیرگذار هستند اما در چت متنی ، صوتی و تصویری امکان ایجاد سوء تفاهم و عدم اعتماد به نفس وجود دارد. اما برای ابراز علاقه غیر مستقیم چکار کنیم؟ ما به شما چند نکته مهم در ادامه یادآور می شویم.

 

آداب دوستی در فضای مجازی

ابراز علاقه غیر مستقیم در فضای مجازی (دختر و پسر)

مصنوعی بودن را کنار بگذارید

منظور از مصنوعی بودن یعنی طوری رفتار نکنید که انگار فرد متشخصی هستید اما طرف مقابل متوجه شود که رفتار شما کاملا مصنوعی است و برای مخ زدن پا جلو گذاشته اید! این رفتار بدترین نوع برقراری ارتباط است. اولین مشخصه مصنوعی رفتار کردن ، زدن حرف های کلیشه ای است ، حرف هایی مثل صحبت کردن درباره زیبایی و ویژگی های مثبت طرف مقابل و . . . باید خود واقعی تان باشید ، خوب یا بد فرقی نمی کند ، ادای آدم های حسابی و پولدار را درنیاورید.

 

اکانت تان را نو نوار کنید

بعد از اولین پیام و بعد از آن ، طرف مقابل همیشه پروفایل شما را چک می کند چون می توانید چیزهای زیادی را درباره رفتار و شخصیت تان در اکانت تان پیدا کند. بنابراین بسته به سلیقه طرف مقابل ، سعی کنید پست و استوری های خز و خیل نگذارید! مدام عکس گذاشتن از زندگی روزمره برای هیچ کسی خوشایند نیست. از طرفی استوری هایی از غذا ، ماشین ، تفریحات و تجملات طوری که زیاد باشد هم نشانه پایین بودن ظرفیت و تشنه توجه بودن است که نکته منفی به شمار می رود. بنابراین سعی کنید پست ها و استوری هایی بگذارید که شما را یک فرد نرمال و متشخص نشان دهد.

 

اعتماد به نفس حرف اول را می زند

هر حرفی می زنید باید با اعتماد به نفس باشید ، فرقی نمی کند که چت متنی می کنید ، صوتی یا تصویری ، عدم اعتماد به نفس در تمام انواع چت خودش را نشان می دهد. در رابطه با چگونگی بدست آوردن اعتماد به نفس پیشنهاد می کنیم مقالات زیر را بخوانید:

 

اینفوگرافیک جالب درباره راه های افزایش اعتماد به نفس

8 رفتار که نشان می دهد اعتماد به نفس بالایی دارید

 

از خودتان تعریف نکنید

پسرها فکر می کنند اگر از خودشان و دارایی هایشان تعریف کنند ، دخترها یک دل نه صد دل عاشقشان می شوند که فکری کاملا اشتباه است. اگر بحث افرد آهن پرست را کنار بگذاریم. شما با گفتن میزان ثروت از جمله ماشین ، خانه و اکسسوری ها و تفریحات لوکس نه تنها طرف را عاشق خودتان نمی کنید بلکه وی از شما متنفر هم می شود ، بنابراین از خوش تیپی و ثروت تعریف نکنید ، این دو مورد چیزهایی هستند که بدون گفتن شما هم خودشان را نشان می دهند ، از طرفی اگر چیزی داشته باشید و حرفش را نزنید تا طرف مقابل خودش متوجه شود ، نشانه منش و شخصیت خاکی شماست.

درمورد دختر خانم ها هم باید بگوییم که صحبت درمورد زیبایی ، تعداد پسرانی که روی شما کراش دارند ، دارایی ها و پدر پولدار و . . . برایتان فایده ای نخواهد داشت.

 

عجله کار را خراب می کند

اول رابطه را خیلی عادی مثل دو دوست شروع کنید و بگذارید همه چیز نرمال پیش برود ، اگر همه چیز خوب باشد ، خود به خود مهر و علاقه بین دو طرف بوجود می آید. شما نباید با عجله و در اوایل آشنایی ابراز علاقه کنید حتی غیر مستقیم ، باید بگذارید زمان کار خودش را انجام دهد.

 

تعادل در ابراز محبت لازم است

بعد از این که زمانش رسید به صورت غیر مستقیم به طرف تان در مورد علاقه تان بگویید ، نباید با شدت بالا این پیام را منتقل کنید. محبت کردن را به صورت اندک اندک منتقل کنید مثلا بیشتر به طرف مقابل تان توجه کنید ، احوالش را بیشتر بپرسید ، سعی کنید در حل مشکلات زندگی اش کمکش کنید ، قوت قلب و اعتماد به نفس را به او منتقل کنید ، اگر پیشنهاد بیرون رفتن دادید در ملاقات اصلا حرف های محبت آمیز نزنید بلکه با مهربانی و خنده سعی کنید خود واقعی تان را به او معرفی کنید ، مطمئن باشید اگر هر دو طرف بهم علاقمند شوند ، حتی با نگاه هم می توانند سیگنال محبت آمیز به هم بفرستند.

 

از کجا بفهمیم طرف مقابل سیگنال مثبت می فرستد؟

اولین نشانه توجه است ، وقتی او برای شما وقت می گذارد و از طریق فضای مجازی با شما در ارتباط است یک سیگنال مثبت برای دوستی محسوب می شود ، بنابراین شما می توانید این اجازه را به خودتان بدهید که به صورت کاملا مودبانه و با احترام به وی ابراز علاقه غیر مستقیم کنید ، اگر هدیه به مناسبت های مختلف به وی دادید و قبول کرد و او هم متعاقبا همین کار را کرد یک سیگنال ضعیف اما مثبت محسوب می شود. اگر برای حل مشکلات تان وقت گذاشت و پای درد دل هایتان نشست هم یک سیگنال مثبت محسوب می شود.

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو