عکس/ نامه تهدیدآمیز معاون درمان علیه مسوولین بیمارستان ها

61

1400/1/30

12:18


عکس/ نامه تهدیدآمیز معاون درمان علیه مسوولین بیمارستان ها

سلامت نیوز:دو سه روز اخیر نامه ای از معاون درمان وزارت بهداشت در فضای مجازی منتشر شده است که واکنش کادر خسته درمان و مسوولین بیمارستان ها را به دنبال داشته است.

به گزارش سلامت نیوز، دکتر قاسم جان بابایی ضمن اشاره به مواردی برای ساماندهی پذیرش و ترخیص بیماران کرونایی در انتهای این نامه مسوولین بیمارستان ها را تهدید به پیگیری قضایی در صورت پذیرش بیماران علیرغم ظرفیت اعلام شده توسط قرارگاه تهران کرده است، ادبیاتی که مناسب این روزهای سخت و جانفرسای جامعه پزشکی بعد از تلاش های بیش از یک سال در برابر کرونا نیست و این تهدیدات و پیگیری قضایی در شان کادر درمان و مسوولین بیمارستان ها نیست.


گفتنی است که اکنون وضعیت بیمارستان ها بحرانی است و تقریبا ظرفیت تخت های بیمارستانی برای پذیرش بیماران تکمیل است و معاون درمان با این نامه عملا مسوولین بیمارستان ها را برای عدم پذیرش، در برابر بیماران سرگردان و خانواده های نگران آنها قرار داده است.

به نظر می رسد به جای فشار بر روی بیمارستان ها باید دید به چه دلیل مردم استقبالی از نقاهتگاه های کرونایی نمی کنند و ضعف های موجود برطرف شود تا بتوان از این ظرفیت در این شرایط بحرانی استفاده کرد و مانع بروز فاجعه و بالاتر رفتن آمار مرگ و میر بیماران شد.

عکس/ نامه تهدیدآمیز معاون درمان علیه مسوولین بیمارستان ها

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو