میلیونر شدن مرد فقیر لس آنجلسی تنها چند ماه پس از خرید رمز ارز دوج کوین

میلیونر شدن مرد فقیر لس آنجلسی تنها چند ماه پس از خرید رمز ارز دوج کوین


منبع: روزیاتو

72

1400/1/30

16:05


یک سرمایه گذار حوزه رمز ارز دوج کوین (Dogecoin) داستان میلیونر شدن خود پس از سرمایه گذاری پس اندازهای خود در قالب این رمز ارز را بیان کرده است. این شهروندی لس آنجلسی ۳۳ ساله که خواسته نامش مخفی بماند، تمامی ۱۸۸,۰۰۰ دلار پس انداز زندگی خود را در ماه فوریه سال جاری صرف خرید دوج کوین نمود. از آن زمان به بعد ارزش این رمز ارز نیز مانند دیگر رمز ارزها در ماه های جاری با افزایش سرسام آوری مواجه شده و حمایت چهره های سرشناس و متمولی مانند ایلان ماسک نیز در این امر بی تاثیر نبوده است. تنها در ۲۴ ساعت گذشته، ارزش رمز ارز داج کوین بیش از ۲۰۰ درصد افزایش یافته در حالی که این افزایش در یک هفته اخیر بیش از ۴۳۵ درصد بوده است.

یک سرمایه گذار حوزه رمز ارز دوج کوین (Dogecoin) داستان میلیونر شدن خود پس از سرمایه گذاری در قالب این رمز ارز را بیان کرده است.

ارزش هر رمز ارز دوج کوین اکنون به رکورد ۰.۴۰ دلار رسیده است. بدین ترتیب سرمایه این سرمایه گذار خوش شانس اکنون به حدود ۲ میلیون دلار رسیده است. در ویدیویی که برای مجله نیوزویک فرستاده، این سرمایه گذار اسکرین شاتی از پورتفوی سیستم معاملاتی رابین هود خود در ماه فوریه گذشته و زمانی که دوج کوین تنها ۰.۰۵ دلار ارزش داشت ارسال کرده و در پایان ویدیو می گوید: «به وضوح قابلیت تغییر ارزش بسیار بالاست، به همین خاطر من یک مشاور مالی نیستم و این یک مشاوره مالی نیست، تنها برای لذت بردن است». او کمی بیش از ۵ میلیون رمز ارز دوج کوین را خریداری کرده بود و اکنون ارزش این مقدار دوج کوین به ارزش روز به حدود ۱,۸۸۱,۵۳۳ دلار رسیده است. این سرمایه گذار در ابتدا خبر میلیونر شدن خود را در یک پست در Reddit در روز پنج شنبه گذشته اعلام کرده بود که با لایک بیش از ۷۰,۰۰۰ کاربر همراه شد.

یک سرمایه گذار حوزه رمز ارز دوج کوین (Dogecoin) داستان میلیونر شدن خود پس از سرمایه گذاری در قالب این رمز ارز را بیان کرده است.

او در تماس با مجله نیوزویک چنین گفته است: «اکنون احساس بسیار فوق العاده ای دارم. من در یک خانواده بسیار فقیر بزرگ شدم. از خانواده پولداری نیامده بودم و به همین خاطر در تمام زندگی ام سخت کار کردم تا نیازهایم را برآورده کنم. در حال حاضر به شکل معمول از ساعت ۹ تا ۵ کار می کنم و هزینه هایم را از یک حقوق تا حقوق دیگر مدیریت می کنم. همچنین مالک یک خودرو تویوتا کرولا مدل ۲۰۰۴ قراضه هستم که بیش از ۲۰۰ هزار کیلومتر کارکرد داشته و کاملاً فرسوده است». این مرد سال ها پیش سرمایه گذار در بورس را آغاز کرد و بخش کوچکی از دستمزد خود را صرف خرید سهامی می کرد که به نظرش کمتر از مقدار واقعی ارزش گذاری شده بودند. او می گوید که بعد از مدتی به فساد و مشکل در سیستم وال استریت پی برده و تصمیم به مطالعه در مورد روش های سرمایه گذاری دیگر گرفته است.

یک سرمایه گذار حوزه رمز ارز دوج کوین (Dogecoin) داستان میلیونر شدن خود پس از سرمایه گذاری در قالب این رمز ارز را بیان کرده است.

این مرد در ادامه می گوید: «دوج کوین را کشف کردم و بعد از تحقیقات گسترده در حدود یک هفته در مورد مزایا و معایب رمز ارز، به این نتیجه رسیدم که این رمز ارز نیز کمتر از مقدار واقعی ارزش گذاری شده، تمام سهامم را فروختم، حساب پس اندازهایم را خالی کردم و تا آخرین دلاری که داشم را صرف خرید دوج کوین کردم. باقی ماجرا هم که یک داستان جالب است». این سرمایه گذار می گوید که در حال حاضر قصد فروش دوج کوین هایش را ندارد.

بیشتر بخوانید: ساتوشی ناکاموتو، خالق رمز ارز بیت کوین چقدر ثروت دارد؟

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازها 0 / 5. تعداد رای: 0

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو