دانلود فیلم آموزش Clean Code for SQL

منبع: دانلود ها

77

1400/1/30

19:53


Udemy – Clean Code for SQL

کدنویسی تمیز برای SQL

فیلم-آموزش-Clean-Code-for-SQL

در فیلم آموزش Clean Code for SQL یاد خواهید گرفت که چگونه باید به کدنویسی تمیز در SQL بپردازید. این دوره مربوط به کدنویسی بوده و نه‌تنها برای شخص توسعه دهنده، بلکه برای هر فردی که درکی از این موضوع ندارد نیز قابل فهم خواهد بود. شما می‌توانید با این دوره درک کدنویسی خود را پس از یک دوره طولانی مدت، بهبود بخشیده و نگاه ویژه‌تری به آن داشته باشید. در این دوره ابتدا به اصول اساسی کدنویسی تمیز پرداخته شده و سپس با نکات کلیدی آن در SQL کار خواهیم کرد. دوره شما را با مفاهیم اصلی آشنا کرده و به عنوان یک توسعه دهنده، می‌توانید همه‌ی نکات لازم را هنگا برنامه نویسی SQL به یاد داشته باشید.

با فیلم Clean Code for SQL می‌توانید با قرادادهای نوع داده، کنوانسیون نام‌گذاری و کامنت‌ها آشنا شوید که همگی در حوزه کدنویسی تمیز قرار دارند. در ادامه به اصول پیشرفته آن خواهیم رسید و می‌توانید با استفاده از قوانین خاص کدنویسی تمیز، کدهای خود را به‌صورت استثنایی برای SQL تولید کنید. اشکال زدایی در این دوره وجود خواهد داشت و می‌توانید به‌صورت کاملا آسان با مفاهیم آن آشنا شوید. در این دوره به سوالات متداول شما نیز پاسخ داده خواهد شد و دیگر نیازی به منابع آموزشی دیگر نخواهید داشت. این دوره شامل ابزارهایی که در کدنویسی تمیز از آن‌ها استفاده می‌شود و می‌توانید با استفاده از آن‌ها، برنامه‌های خود را به شیوه بهتری تولید کنید.

فیلم-آموزش-Clean-Code-for-SQL

info

In this course, you will learn how to write clean SQL code. Clean Code is about writing code which is not only understandable to the developer him/herself but to the others as well. Also, it makes it easier to understand your own code after an extended period of time, when you will need to upgrade it.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود فیلم آموزشی با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو