دانلود فیلم آموزش How to Use Zoom to Conduct Webinars

منبع: دانلود ها

69

1400/1/30

19:53


Udemy – How to Use Zoom to Conduct Webinars

چگونه از برنامه Zoom برای وبینار استفاده کنیم؟

فیلم-آموزش-How-to-Use-Zoom-to-Conduct-Webinars

در فیلم آموزش How to Use Zoom to Conduct Webinars یاد خواهید گرفت که برای رشد تجارت آنلاین خود، باید چه کارهایی انجام دهید. مسئله این است که نرم افزارهای مختلفی برای ارتباط تصویری و به اشتراک گذاری صفحه نمایش وجود دارد که در این زمینه کاربردی هستند. نرم افزار Zoom یکی از همین موارد است که حتی مبتدیان نیز می‌توانند از امکانات آن بهره ببرند. با این برنامه، بستر مقرون به صرفه‌ای خواهید داشت و می‌توانید وبینارهای خود را بدون نیاز به ابزار خاصی در خانه انجام دهید. ما در این دوره به شما نحوه دانلود و نصب Zoom را آموزش خواهیم داد و در سپس به سراغ نحوه انجام کار و برخی از ترفندهای آن خواهیم رفت. این دوره کامل بوده و شما کم و کسری نخواهید داشت. این دوره به تمام تنظیمات برنامه پرداخته و شما را با نحوه شرکت دادن اعضای دیگر در وبینار و بالابردن کیفیت ارائه آشنا خواهد کرد.

با فیلم آموزش How to Use Zoom to Conduct Webinars می‌توانید با رابط کاربری نرم افزار زوم بیشتر آشنا شده و جلسات خود را با تسلط بیشتری برگزار کنید. این دوره امکانات برنامه را نیز تحلیل کرده و به شما کمک می‌کند که از آن‌ها در جلسات خود استفاده کنید. چگونگی برگزاری اولین جلسه و برگزاری جلسات تست نیز در این دوره پوشش داده شده است. این دوره برای مبتدیان مناسب بوده و البته که در آخر جلسه، برخی از مفاهیم پیشرفته را نیز تحلیل خواهد کرد. شما با این دوره مشکلی از بابت کار با برنامه زوم نخواهید داشت و می‌توانید روند کاری خود را به شکل سریع شروع کنید.

فیلم-آموزش-How-to-Use-Zoom-to-Conduct-Webinars

info

Doing Webinars is one of the best ways to grow your online business. But the issue is that most of the webinar software/platforms are simply too expensive for beginners.
That’s where Zoom comes in.
This cost effective (or even free) platform allows you conduct webinars without having to sell your house.
In this course, I’ll be teaching you this whole process of creating a webinar in Zoom and then how to actually conduct it.
We’ll start off the process completely from scratch by learning how to download and install Zoom.
Then we’ll be looking at how to create our Zoom account.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود فیلم آموزشی با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو