به صورت معمول در یک پیج اینستاگرام با تعداد فالوور بالا عکس، فیلم، محتوا و محصولات مختلفی گذاشته شده و افراد بسیاری اقدام به فروش پیج اینستاگرام می کنند. در حال حاضر خرید پیج اینستاگرام همانند فروش آن مزیت های مثبت زیادی برای دارنده پیج خود دارد. پس از اینکه یک پیج را خریداری کردید باید اقدام به خرید کامنت اینستاگرام کرده تا بازدید های پیج اینستاگرامی خود را به صورت قابل ملاحظه ای افزایش دهید. فروش اکانت ها یا حساب های مختلف اینستاگرامی درآمد بسیار زیادی را برای افراد مختلف در پی داشته و باعث رونق آن ها می شوند. برای اینکه پیج های اینستاگرامی فروش بالایی انجام دهند، آن ها را همراه با فالوورها و لایک های واقعی به مشتریان عرضه می کنند. در ادامه دکتر فالوور شما را با فروش پیج اینستاگرام با 20k و 20M، فروش پیج آماده، فروش پیج واقعی و دیگر موارد مرتبط با آن آشنا می کند.

i2249724eeee230e1

فروش پیج اینستاگرام با 20k و 20M

هرکدام از حرف ها در شبکه اجتماعی اینستاگرام معنی خاصی داده و حرف k نیز معنی عدد 1000 را می دهد. برای مثال پیج های اینستاگرامی بسیاری با 20k در فضای اینترنت فروخته می شوند که یعنی دارای 20000 فالوور هستند. هر چه تعداد این عدد کنار k بالاتر رود، به نسبت آن نیز قیمت آن نیز افزایش می یابد. حرف M نیز بیانگر تعداد میلیونی فالوورهای اینستاگرامی یک پیج بوده که برای مثال 20M نشان دهنده 20 میلیون فالوور در یک پیج اینستاگرامی است. پیج هایی که در اینستاگرام فروخته می شوند، معمولا با خدمات دیگری مانند با تعداد لایک های بالا، فالوور های صد درصد تضمینی، تحویل به موقع و غیره به مشتریان عرضه می شوند. از دیگر خدمات اینستاگرام که این سایت ها ارائه می دهند، امکان تست کردن رایگان محصول است. 

فروش پیج آماده اینستاگرام به چه معنا است؟

پیج آماده اینستاگرام یکی از انواع پیج های اینستاگرامی بوده، که در سراسر اینترنت خرید و فروش می شود. این نوع پیج ها معمولا به صورت آماده بوده و با قیمت های متفاوت و متغیری به افراد مختلف فروخته می شود. با خرید کردن این نوع پیج ها می توان نام کاربری و رمز دلخواه خود را ایجاد کرده و به راحتی می توان آن ها را اداره کرد. این پیج های آماده معمولا با خدمات پس از فروش و پشتیبانی های بیست و چهار ساعته فروخته می شوند. به صورت کلی کلیه اطلاعات ثبت شده مانند عکس ها و کلیه ویدئو ها در پیج های از نوع آماده قابل تغییر هستند. به صورت معمول خریداران پیج های آماده سازمان ها، شرکت های صنعتی، ادارات و غیره  بوده که برای کسب درآمد های زیاد از این نوع پیج های آماده استفاده می کنند.

i2249724eeee230e1i2249724eeee230e1ge2

فروش پیج های واقعی اینستاگرام به چه صورت است؟

به یک پیج اینستاگرامی واقعی گفته شده که دارای فالوورها و لایک های واقعی بوده و اینستاگرام این نوع کاربران را به عنوان فالوورهای واقعی در نظر می گیرد. پیج های دارای فالوور واقعی نیز مانند دیگر پیج های دیگر در اینترنت خرید و فروش شده و باعث رونق کسب و کار های بسیاری می گردند. معمولا این نوع پیج ها با پیج های فیک فرق های زیادی دارند، زیرا پیج های غیر واقعی از فالوورهای فیک و لایک های فیک زیادی استفاده می کنند. پیج های واقعی  توسط الگوریتم های اینستاگرام تشخیص داده نشده ولی پیج های آماده فیک توسط این شبکه اجتماعی شناسایی شده و مسدود می گردند. البته قطعا فروش یک پیج اینستاگرامی با فالوور واقعی نسبت به یک پیج با فالوور های فیک قطعا از قیمت بالاتری برخوردار است. 

نکات مهم فروش یک پیج اینستاگرام

پلیس فتای کشور که عامل شناسایی مجرمان اینترنتی در سراسر کشور است، کلاهبرداران شبکه اجتماعی اینستاگرام را نیز شناسایی و دستگیر می کنند. به صورت خیلی سریع این مجرمان توسط مسئولان پلیس فتا شناسایی شده و روانه زندان می گردند. برای اینکه یک خرید بسیار امن را انجام دهید، باید از درگاه های پرداخت امن موجود در اینترنت استفاده کنید. در صورتی که محصول مورد نظر برای شما ارسال نگردد، باید با شماره حساب واریزی پول و چاپ کردن تمام مکالمات فروشنده و خریدار به دادسرای جرائم رایانه ای مراجعه کرد. به صورت معمول پیج هایی که دارای سایت هستند از اعتبار بیشتری نسبت به پیج های بی سایت برخوردار هستند. برای آگاهی از سایت مورد نظر نیز باید از نماد اعتماد الکترونیکی و نیز معتبر بودن این پیج اطمینان حاصل کرده و بعد از آن اقدام به خرید کنید. بهترین نوع فروش یک پیج اینستاگرامی پیج واقعی بوده، که حتی این پیج را اینستاگرام نیز کمک کرده و باعث محبوبیت فراوان آن می گردد.

imai2249724eeee230e10e3

جمع بندی

شبکه اجتماعی اینستاگرام یکی از بهترین شبکه های اجتماعی بوده که در آن می توان انواع خدمات مختلف را ارائه داده و عکس، ویدیو و غیره قرار داده می شود. برای اینکه این پیج ها با قیمت مناسب و بالایی فروخته شوند، آن ها را همراه با خدمات مختلف دیگر مانند فالوورها و لایک های واقعی به مشتریان می فروشند. هر کدام از حرف های موجود در اینستاگرام معنی خاصی دارد، که حروف k و M به ترتیب نشان دهنده عدد هزار و میلیون است. برای مثال یک پیج اینستاگرامی که با 20k فروخته می شود یعنی پیج های آن دارای 20000 فالوور است. همچنین پیجی که دارای 20M بوده، دارای بیست میلیون فالوور در خود است. در هنگام فروش یک پیج اینستاگرامی باید دقت لازم را انجام دهید، زیرا بسیار از آن ها کلاهبردار بوده و پلیس فتا این مجرمان را دستگیر می کند. برای دریافت مشاوره در این زمینه می توانید با کارشناسان باتجربه دکتر فالوور در تماس باشید.