مردم می‌گویند از فقر می‌میریم، بهتر از کرونا بمیریم

منبع: برترین ها

30

1400/1/31

12:43


علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونا گفت: مشکلات اقتصادی در تهران به چشم می‌خورد بسیاری افراد شغل‌شان را از دست دادند و دغدغه اقتصادی جدی پیدا کردند و برخی افراد دچار بحران‌های اقتصادی جبران‌ناپذیر شدند مثل دستفروشان و کارگران فصلی. انتظار رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از این افراد شوخی است خیلی از این‌ها می‌گویند ما از فقر می‌میریم بگذارید از کرونا بمیریم.

روزنامه ایران: علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونا گفت: مشکلات اقتصادی در تهران به چشم می‌خورد بسیاری افراد شغل‌شان را از دست دادند و دغدغه اقتصادی جدی پیدا کردند و برخی افراد دچار بحران‌های اقتصادی جبران‌ناپذیر شدند مثل دستفروشان و کارگران فصلی. انتظار رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از این افراد شوخی است خیلی از این‌ها می‌گویند ما از فقر می‌میریم بگذارید از کرونا بمیریم.

دکتر ‏علیرضا زالی:

در تهران رکوردشکنی جدید داشتیم و به ۷ هزار و ۴۰۰ نفر بستری بیماران کرونا رسیدیم.

در سخت‌ترین شرایط و در بدترین روزهای آبان سال گذشته مجموع بستری هیچ‌وقت به عدد ۷ هزار نرسید و نشان می‌دهد این‌بار موج توفنده‌تر و سنگین‌تر است.

در تهران مشکلات اقتصادی بسیار است. بسیاری افراد شغل‌شان را از دست دادند و برخی دچار بحران‌های اقتصادی جبران‌ناپذیر شدند مثل دستفروشان و کارگران فصلی.

انتظار رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از این افراد شوخی است خیلی‌ها می‌گویند ما از فقر می‌میریم بگذارید از کرونا بمیریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو