بیماران قلبی در دوران کرونا بهتر است در خانه بمانند

منبع: سیمرغ

90

1400/2/1

16:16


بیماران قلبی در دوران کرونا بهتر است در خانه بمانند

 بیماران قلبی به دلیل بیماری زمینه ای که دارند در دوران کرونا بهتر است در خانه بمانند تا دچار مشکل نشوند

 درخانه بمانید!

یک متخصص قلب و عروق مجموعه ای از اقدامات پیشگیرانه را برای در امان ماندن از ابتلا به ویروس کووید 19 موثر خواند.

 برای در امان ماندن از ابتلا به ویروس کرونا باید تمامی موارد بهداشتی رعایت شود، این ویروس ناشناخته بوده و سویه های جدید از این ویروس  مردم را درگیر می کند بنابراین تا زمان بهبودی و گذر از این وضعیت باید نکات بهداشتی یک به یک رعایت شود.

 اگر فردی تصور کند تنها با ماسک زدن می تواند از ابتلا به این بیماری در امان باشد، اشتباه بوده چرا که ماسک زدن و حضور در دورهمی ها  زیرپا گذاشتن نکات بهداشتی است.

 در حال حاضر ماسک زدن، عدم حضور در دورهمی ها، انجام خریدهای ضروری توسط افراد جوان خانواده و در منزل ماندن افراد و خودداری از انجام کارهای غیر ضروری در خارج از منزل مجموعه ای از اقدامات پیشگیرانه موثر محسوب می شود تا بتوانیم با موفقیت از این دوره عبور کنیم.

 در حال حاضر در وضعیت قرمز کرونا قرار داریم شهروندان باید در منزل بمانند و بیماری کرونا را جدی بگیرند.

 بیماران قلبی  به علت داشتن بیماری زمینه ای باید در خانه بمانند و از مراجعه به پزشک برای انجام چکآب وضعیت قلبی خود به علت قرار داشتن در وضعیت قرمز خودداری کنند تا وضعیت بهبود یابد.

 بیماری کرونا بر روی افراد با بیماری های زمینه ای شدیدتر بروز میکند، بیماران قلبی باید روش های پیشگیرانه را مد نظر داشته باشند چرا که در صورت ابتلا ممکن است هر گونه اتفاق جبران ناپذیری برای آنها بیفتد.

 بی تحرکی عامل بروز برخی بیماری ها می‌باشد،با توجه به شرایط فعلی بهتر است افراد در خانه بمانند و در منزل نرمش و ورزش انجام دهند.

در صورتیکه فردی احساس ناراحتی و تنگی نفس ناشی از تحرک دارد و یا دردهای قلبی  دارد، بهتر است در صورت مراجعه به مطب ها و یا درمانگاه ها به محض انجام کار مشاوره و درمان محل مورد نظر را هر چه سریعتر ترک کنند و هنگام مراجعه از ماسک، شیلد و دستکش و ضدعفونی کننده استفاده کنند.

بیشتر بدانید : در دوران کرونا بیماران قلبی چطور داروهای قلب خود را مصرف کنند؟

بیشتر بدانید : تاثیر کرونا بر تمام بخش های بدن است، از قلب تا کبد

بیشتر بدانید : فشار خون بالا بیماری کرونا را کشنده تر می کند؟

بیشتر بدانید : قلب سالم چطور در مقابله با بیماری کووید 19 (کرونا) کمک می کند؟

گردآوری: گروه سلامت سیمرغ
seemorgh.com/health
منبع:sinapress.ir

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو