با این راهکارهای طلایی و درجه یک بهترین همسردنیا باشید

با این راهکارهای طلایی و درجه یک بهترین همسردنیا باشید


منبع: ناز وب

116

1400/2/1

23:13


با این راهکارهای طلایی و درجه یک بهترین همسردنیا باشید

داشتن همسری عالی با اخلاق خوب Excellent wife with good morals و صیرت زیبا آرزوی هر دختر و پسری است. در زندگی مشترک درصد بیشتر خوشبختی و آرامش دست خوده فرده که چه اخلاقی داشته باشه و چه کاری را انجام بده موقع مشکلات. در این بخش از نازوب نشانه های یک همسر عالی را به شما عزیزان خواهیم با ما همراه باشید تا از این نشانه در زندگیتان استفاده کنید.

 

 

چگونه بهترین همسر دنیا باشیم

 

با این راهکارهای طلایی و درجه یک بهترین همسردنیا باشید

 

دید مثبت داشته باشید

اگر دید منفی داشته باشید، تقریباً غیرممکن اسـت کـه بتوانید زن خوبی برای شوهرتان باشید Be a good wife for your husband. دید منفی همه ی چیز را ویران می کند. هیچکس دوست ندارد با کسی ازدواج کند کـه دائما نیمه خالی لیوان را می بیند. این رویه همسرتان را مغموم می کند و جوی فوق العاده بد و افسرده در زندگی تان ایجاد می کند.

تا جاییکه می توانید برای همسرتان فردی شاد و مثبت باشید.
صبح ها با روی گشاده بـه او صبح بخیر بگویید و موقعی کـه از سر کار بـه خانه بر می‌گردد، با لبخند بـه استقبالش بروید. اگر دیدتان مثبت نباشد خیلی زود بـه دیر آمدن هایش بـه خانه شک می کنید، بـه او گیر می دهید و سرش غر می‌زنید.

پس خوش بین باشید. مثبت اندیشی و خوش بینی، راه حل تعداد زیادی از مشکلات شـما در زندگی اسـت. در رابطه تان در هر موردی منتظر بهترین اتفاقات و چیزها باشید.

 

نق نزنید

 

این مورد احتمالا یکی از مفیدترین راهکارهای ممکن برای این اسـت کـه زن خوبی برای شوهرتان شوید. زنی کـه نق میزند زن خوبی نیست. همچین شخصیتی مدام نق می‌ زند A character is constantly nagging و آدم را خسته می کند. اگر فکر می کنید با نق زدن بـه خواسته تان میرسید، این را بدانید کـه هرگز این طور نخواهد شد.

 

بـه او اعتماد کنید

 

اعتماد کردن یکی از ارکان اصلی هر رابطه موفقی اسـت. بدون اعتماد، هیچ رابطه اي نمیتواند پیشرفت کند. اگر بـه شوهرتان اعتماد کنید، او این حس را دوست خواهد داشت و از این کـه برای ایجاد چنین حسی، بـه اندازه کافی تلاش کرده اسـت احساس رضایت خواهد کرد.

 

برای جلب نظر او تلاش کنید

 

یک همسر خوب، زنی اسـت کـه برای جلب توجه شوهرش تلاش می کند. در شب قرار لباس خوب بـه تن می کند، آرایشش را مورد پسند همسرش انجام می دهد، و تلاش می کند هر زمان توانست بـه او کمک کند. تلاش برای جلب توجه همسر نباید صرفا محدود بـه لباس پوشیدن شود.

وقت گذاشتن و صحبت با او، گوش کردن بـه حرف هایش و همیشه در کنارش بودن هم می تواند شامل موارد فوق شود. برای این کـه یک رابطه بـه خوبی پیش رود، هردو طرف باید برای هم دیگر تلاش کنند. ۱۰۰% توان خودرا برای راضی کردن همسرتان اختصاص دهید و زنی باشید کـه شوهرتان همیشه بـه او می بالد.

 

شوهرتان را در اولویت قرار دهید

 

وقتی در رابطه عاشقانه اي هستید، شریک عاطفی تان باید اولویت عدد یک شـما باشد Your number one priority should be؛ اما در مورد ازدواج این قضیه دوچندان می شود. شوهرتان باید در تمام مواقع اولویت اصلی تان باشد. هر بار کـه می خواهید تصمیمی بگیرید وی را در درجه اول قرار دهید.

وقتی برای آخرهفته دوستان تان شـما را برای یک دورهمی دعوت کرده اند، ابتدا از شوهرتان بپرسید او چـه برنامه اي دارد و بعد بـه دوستان تان جواب بدهید. زندگی هاي مـا خیلی پرمشغله شده و اگر شوهرمان رابه اولویت مان تبدیل نکنیم، خیلی آسان وی را فراموش خواهیم کرد.

 

با این راهکارهای طلایی و درجه یک بهترین همسردنیا باشید

 

صداقت داشته باشید

 

اگر صادق باشید، شوهرتان بشما احترام خواهد گذاشت و اعتماد خواهد کرد. رابطه تان رشدکرده و شکوفا می شود و هردو از بودن کنار هم احساس اسانی خواهید کرد.

 

به علایق او علاقه نشان دهید

 

یک زن خوب بـه چیزهایی کـه شوهرش بـه انها علاقمند اسـت، علاقه نشان می دهد. شاید بـه اندازه او شوق و ذوق نداشته باشد، اما حداقل بـه آنها علاقه دارد. نادیده گرفتن علایق شوهرتان بـه معنای این اسـت کـه از یک موقعیت خوب برای التیام رابطه تان بهره لازم را نبرده اید.

سعی کنید راجع بـه هر چـه دوست دارد، سوالاتی از او بپرسید. بـه او نشان دهید هر چـه برای او مهم اسـت برای شـما هم مهم اسـت. نیازی نیست کارهایی کـه دوست دارد را شـما هم انجام دهید؛ اما همین کـه همراهش باشید نشان می دهد بـه آن علاقه دارید.

 

بگذارید کارهای مردانه اش را انجام دهد

 

اگر نگذارید شوهرتان کارهای مردانه اش، مثل تماشای فوتبال یا بازی کردن Watching football or playing آن با دوستانش، را انجام دهد دیگر همسر خوبی نیستید و بیشتر یک زن نق نقو خواهید بود! مردها بـه اوقاتی نیاز دارند کـه کارهای مردانه انجام دهند و این چیزی اسـت کـه یک زن خوب نه تنها درک می کند، بلکه بـه شوهرش اجازه آنرا هم می دهد.

 

بـه خودتان برسید

 

زن خوب، زنی اسـت کـه از خودش مراقبت کند؛ چراکه زیبایی درون، مهربانی و عشق از او سرچشمه میگیرد. این را هم بدانید کـه زیبایی درون، پیش از زیبایی ظاهری و بیرونی، نمود پیدا می کند. یک زن خوب بـه ظاهر خودش هم رسیدگی می کند، چون می‌خواهد برای شوهرش بهترین باشد. او بـه رژیم غذایی خود اهمیت می دهد، ورزش می کند و هر کاری کـه باعث سلامتی و زیبایی و جذابیتش شود را انجام می دهد.

 

 

نشانه های زن وفادار

 

با این راهکارهای طلایی و درجه یک بهترین همسردنیا باشید

 

۱- او همیشه می خواهد صحبت کند.

هر روز – و مهم نیست که چند بار در مورد یک موضوع تکراری صحبت می کنید ، او اشتیاق و علاقه بی وقفه حتی به عادی ترین و معمولی ترین موضوعاتی را که می توانید به آنها فکر کنید نشان می دهد . از نشانه های زن وفادار این است که او هرگز از بودن در کنار شما خسته نمی شود.

 

۲- او شما را با دوستان و خانواده اش آشنا می کند.

شما جزئی از خانواده او هستید و درباره حلقه اجتماعی او چیزهای زیادی می دانید ، و او همیشه هیجان زده و خوشحال می شود که شما را به همه کسانی که می شناسد ، معرفی کند . او هرگز شما یا رابطه با شما را مخفی نمی کند ، زیرا فکر می کند داشتن شما در زندگی او چیزی است که باید به آن افتخار کند.

 

۳- شما در حساب رسانه های اجتماعی او هستید .

در حالی که برخی از دختران واقعاً از گذاشتن اتفاقات خصوصی در شبکه های مجازی فراری اند ، برخی دیگر ابراز عشق و محبت خود را از طریق رسانه های اجتماعی شیرین و عاشقانه می دانند – و هیچ مشکلی با آن ندارند. اگر او در مورد شما در شبکه های اجتماعی، اطلاعاتی می گذارد، می خواهد همه بدانند که شما در زندگی اش حضور دارید.

۴- او تقریباً تمام وقت تلاش می کند تا شما را تحت تأثیر قرار دهد.

از نشانه های زن وفادار آن است که او همیشه سعی می کند بهترین و خاص ترین اتفاقات را برای شما رقم بزند . نه این که مجبور باشد ، زیرا شما می دانید که او شگفت انگیز و خارق العاده Amazing and fantastic است. با این وجود، او همیشه می خواهد کاری انجام دهد که فقط شما را تحت تأثیر قرار دهد. اطمینان حاصل کنید که از این تلاش قدردانی کرده و اقدامات او را به متوجه می شوید .

 

۵- او برای گفتن عمیق ترین اسرار خود به شما اعتماد دارد .

شما نه تنها معشوق او بلکه بهترین دوست او هستید . اگر او آن قدر به شما اطمینان دارد که در مورد عمیق ترین و صمیمی ترین افکار خود با شما صحبت کند ، به این معنی است که او شما را به عنوان شخصی مهم و شایسته اعتماد می داند .

 

۶-همیشه با شما صادق است .

یکی از مهم ترین نشانه های زن وفادار این است که او هرگز در مورد چیزهایی که مهم است ، دروغ نمی گوید ، به خصوص در مورد رابطه با شما . حتی اگر حقیقت چیزی باشد که می تواند هر دو شما را آزار دهد . رابطه ای که توسط دروغ ساخته می شود ، هرگز نمی تواند دوام داشته باشد – و او این را می داند .

روشی که او به شما نگاه می کند ، باعث می شود قلب شما ذوب شود .

لازم نیست کلمات باشد و حتی مجبور نیست کاری انجام دهد . روشی که او به شما نگاه می کند ، به شما می گوید که شما عشق زندگی او هستید و هیچ کس دیگری نیست .

 

 

۷- او روی رابطه با شما تمرکز می کند .

از نشانه های زن وفادار این است که او اولویت های خود را می داند و همیشه شما را در اولویت قرار خواهد داد. به عبارت دیگر، او هیچ کاری نخواهد کرد و تصمیمی نخواهد گرفت که به شما آسیبی وارد کند. او می داند که خانواده و شغل وی ممکن است مهم باشد، اما او همچنین معتقد است که شما و رابطه تان اولویت اول هستید.

شما فقط بخشی از زندگی عاشقانه او نیستید، بلکه یک بخش ثابت و اساسی هر روز او هستید. مهم نیست چقدر شلوغ است، او همیشه وقت برای شما پیدا می کند.

 

با این راهکارهای طلایی و درجه یک بهترین همسردنیا باشید

۸- او در بدترین شرایط شما نیز ، کنارتان باقی می ماند.

یکی از نشانه های زن وفادار و آزمایش های عشق واقعی این است که اگر او ، حتی اگر در بدترین وضعیت خود قرار بگیرید ، هنوز کنار شما هست ، حتی اگر این به معنای صدمه زدن به خودش It means hurting oneself در این روند باشد ، واقعا یک زن وفادار است و شما خوشبخت ترین مرد دنیا هستید .

او ترجیح می دهد در تاریکی ترین زمان های شما کنارتان باشد تا آن که در جایی روشن کنار شخص دیگری باشد . او هرگز نمی تواند شما را ترک کند ، حتی اگر به راحتی بتواند خوشبختی را با کس دیگری پیدا کند . او همیشه بدترین شرایط شما را می پذیرد و به جای یافتن کسی “بهتر” به شما کمک می کند تا بهبود یابید .

 

۹- او نقش خود را به بهترین شکل انجام می دهد .

به عنوان دوست دختر شما ، او نقش خود در روابط را می داند و همه کارهایی را برای انجام وظیفه خود انجام می دهد ، نه به این دلیل که فکر می کند وظیفه اوست . به دلیل اینکه می خواهد واقعی و صادقانه عمل کند . بودن در یک رابطه برای او معنای پررنگی دارد . او نه تنها به عنوان یک معشوق ، نه فقط به عنوان یک دوست بلکه به عنوان یک شریک وفادار و وفادار برای همه زندگی برای شما خواهد بود .

 

۱۰- هر روز به روشی به شما ابراز علاقه می کند .

یکی از نشانه های زن وفادار این است که همیشه ، در غیر منتظره ترین لحظه ها ، در غیر منتظره ترین مکان ها ، دوستت دارم را خواهید شنید و احساس خواهید کرد . زن وفادار همیشه راهی برای ابراز علاقه به شما پیدا می کند و شما شگفت زده خواهید شد .

 

 

نشانه های مرد وفادار:

 

با این راهکارهای طلایی و درجه یک بهترین همسردنیا باشید

 

او سپاسگزار شماست

اگر همسرتان شکرگزار شما باشد، نشان دهنده آن است که او از رابطه عاطفی خود رضایت و اعتماد به نفس کافی را دارد. اگر او نسبت به جایگاه شما و خودش در این رابطه احساس خوبی نداشته باشد، هیچگاه از شما بابت حضوری که در این رابطه دارید، تشکر نخواهد کرد و این نشانه ای از عشقی است که نسبت به شما دارد.

 

او صادق است

اگر همسرتان فرد صادقی است که تمام حرف هایش را با شما در میان می گذارد، از اعتماد خود به او شک نکنید. اعتماد و معاشرت اساس و بنیان روابط سالم و پایدار است.

 

راز نگفته ای میان شما وجود ندارد

مشکلات کوچک اگر حل نشوند، به مرور زمان تبدیل به مشکلات بزرگ تر و پیچیده تری خواهند شد. در واقع، رازهایی که زوجین از هم پنهان می کنند، می تواند یکی از همین دلایل باشد. زمانی که همسرتان با شما سر مسائلی چون پول، بدهی یا حتی مشکلاتی که با پدر و مادرش دارد صحبت می کند، در واقع به شما نشان می دهد که نه تنها دوست تان دارد بلکه در مورد مسائلی که ممکن است شما را ناراحت و عصبانی کند Make you upset and angry نیز سخن می گوید. بنابراین مطمئن باشید که او هیچ چیز را از شما پنهان نخواهد کرد.

 

از کل زندگی او باخبرید

زمانی که همسرتان تمام لحظه هایش را با شما سپری می کند، بدین معنی است که شما را در اولویت زندگی اش قرار داده است. بنابراین چرا او باید رابطه با فرد دیگری را آغاز کند وقتی که شما او را بهتر از هر فرد دیگری می شناسید؟ مردی که به جای واژه «من» یا «تو» از «ما» استفاده کند، فردی است که برای رابطه با شما ارزش زیادی قائل است و تحت هیچ شرایطی شما را از دست نخواهد داد.

 

هیچ علائم غیرطبیعی در رفتار او وجود ندارد

اگر همسر شما هیچ رفتار غیر طبیعی از خود نشان نمی دهد، به عنوان مثال کاملا عشق قدیمی اش را کنار گذاشته و کوچیک ترین ارتباطی نیز با او ندارد یا که تمام وقت اش را با شما سپری می کند و دوست ندارد که تنهایی جایی برود، در این صورت دلیلی برای شک کردن به او نیز وجود ندارد.

 

با این راهکارهای طلایی و درجه یک بهترین همسردنیا باشید

 

او دوست شماست

نزدیکی زوجین فقط فیزیکی نیست. مهم نیست که شما صبح تا شب در یک خانه با همسرتان زندگی می کنید، مهم صمیمیتی است که میان رابطه شما برقرار است. او نه تنها باید برای شما یک همسر بلکه باید یک دوست صمیمی باشد. آنچه میان دو دوست حاکم است احترام، اعتماد و علاقه ای است که هیچ گاه از بین نمی رود.

 

او به راحتی اعتراف می کند

اگر همسر شما فردی قابل اعتماد باشد، هر آنچه از او بخواهید را به سادگی بیان می کند. در واقع محدودیتی برای موضوعاتی که در مورد آنها با هم سخن می گویید، وجود ندارد. مردی که احساسات و نگرانی هایش را به راحتی با شما در میان می گذارد، همسری قابل اعتماد است.

در نهایت، قبل از این که ذهن تان به سمت این که همسرتان در حال خیانت به شماست Your spouse is cheating on you، برود، بهتر است به نشانه هایی که در بالا به آنها اشاره کرده ایم، دقت کنید.

اگر باز هم احساس کردید که به او شک دارید، نگرانی های خود را با او در میان بگذارید. اما این را هم از یاد نبرید که او بنا به دلایلی شما را انتخاب کرده است، پس نگرانی بی جا نداشته باشید و از تک تک لحظه های زندگی خود نهایت لذت را ببرید.

 

سیاست‌های زنانه در همسرداری !!!

بهترین راه های برخورد با همسر عصبانی

بهترین روش ها برای ابراز علاقه به همسر

بهترین راه های شناخت همسر در دوران عقد و نامزدی

 

Be the best wife in the world with these golden and first-class solutions

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو