عبدالرضا اکبری و پسران بزرگش در کنار هم

عبدالرضا اکبری و پسران بزرگش در کنار هم


منبع: پرشین وی

150

1400/2/2

10:29


در این تصویر عبدالرضا اکبری و پسران بزرگش را د ر کنار هم می بینید

عبدالرضا اکبری و پسران بزرگش در کنار هم

عبدالرضا اکبری بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون ایران است که از سال ۶۰ کار خود را آغاز کرد و کم کم وارد سینما شد. او ازدواج کرده و دو پسر دارد. پسرانش پندار و عرفان نیز در همین عرصه فعالیت می کنند. امروز در پرشین وی می خواهیم عکس عبدالرضا اکبری و پسران بزرگش را برای شما قرار دهیم.

عکس عبدالرضا اکبری و پسران

عکسی که عبدالرضا اکبری به همراه پسران رشیدش در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است.

عبدالرضا اکبری و پسران

عکس عبدالرضا اکبری و پسران

بد نیست درباره عبدالرضا اکبری بیشتر بدانید

عبدالرضا اکبری زاده ۱۴ فروردین ۱۳۳۲ در کرمان از هنرپیشگان ایرانی است که در تئاتر، تلویزیون و سینما نقش آفرینی کرده‌است. او پدر پندار اکبری بازیگر است. شروع فعالیت اکبری در تئاتر در سال ۱۳۴۷ بوده‌است. وی کار خود را در نمایش‌های تلویزیونی از سال ۱۳۶۰ شروع کرد و در سال ۱۳۶۳ با شرکت در فیلم سینمایی «زندان دوله تو» (رحیم رحیمی‌پور) به عالم سینما قدم نهاد.

خانواده اکبری

خانواده اکبری

عبدالرضا اکبری در چهاردهم فروردین ماه سال ۱۳۳۲ در شهر بافت از شهرهای استان کرمان متولد شد و تحصیلات مقدماتی خود را در تهران سپری کرد. از سن ۱۶ سالگی جذب کانون پرورش فکری شد و به اتفاق دوستانش در سال ۱۳۴۷ گروه تئاتر موسوم به گروه تئاتر نجف آباد را تأسیس کردند.

 

عبدالرضا اکبری و پسران

عکس عبدالرضا اکبری و پسران

اولین مربی آنها داریوش مؤدبیان بود و بعدها بهزاد فراهانی این سمت را بعهده گرفت و گروه تئاتر کوچ را تشکیل دادند . فعالیت آنها تا سال ۱۳۶۰ ادامه پیدا کرد و با منحل شدن گروه به تلویزیون آمد. او در چندین تله تئاتر شرکت کرد و از این طریق به سینما راه یافت و توانست در بسیاری از فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی به ایفای نقش بپردازد.

بیوگرافی عرفان اکبری

عرفان اکبری ,بازیگر است، او پسر عبدالرضا اکبری بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون و تئاتر است. وی متولد دهه شصت و فارغ التحصیل رشته روابط عمومی می باشد و بازیگر سینما و تئاتر و تلویزیون است.

عرفان اکبری

عرفان اکبری

عرفان در خانواده کاملا هنرمند و سینمایی به دنیا آمده و پدرش عبدالرضا اکبری،
از بازیگران توانمند و قدیمی سینما و تلویزیون و برادرش پندار اکبری نیز از
هنرمندان و بازیگران جوان ایرانی است که در سریال تنهایی لیلا و
سریال گاندو بسیار خوش درخشید.

اینستاگرام و ویکی پدیا و حرف تازه

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو