5 روش لیفت شقیقه | لیفت شقیقه بدون جراحی

منبع: زیبامون

172

1400/2/2

15:09


در این بخش از زیبامون با روش های بدون جراحی برای لیفت شقیقه آشنا خواهید شد.

5 روش لیفت شقیقه | لیفت شقیقه بدون جراحی

معمولا با افزایش سن ، پوست صورت استحکام خودش رو از دست میده و ممکنه با افتادگی پوست در پلک و اطراف چشم مواجه بشیم و این موضوع باعث میشه تا زیبایی چشم ها و چهره تحت تاثیر قرار بگیره. در بسیاری از موارد برای از بین بردن این افتادگی ، از لیفت شقیقه استفاده میشه تا پوست اطراف چشم و شقیقه کمی به سمت بالا کشیده بشه و زیبایی چشم ها و چهره بهتر و بیشتر بشه.

گاهی اوقات هم ممکنه لیفت شقیقه به عنوان یک عمل زیبایی انجام بگیره تا حالت کشیده تر و زیباتری برای چشم ها به وجود بیاد. در هر صورت ، لیفت شقیقه از جمله روش های درمانی و زیبایی محسوب میشه که برای ترمیم و جوان سازی یک سوم بالایی صورت مورد استفاده قرار میگیره و این روزها طرفداران خیلی زیادی هم پیدا کرده است.

اگه شما هم قصد دارید لیفت شقیقه انجام بدید حتما در ادامه با زیبامون دات کام همراه باشید و اطلاعات دقیق و کاملی رو در رابطه با این موضوع کسب کنید.

 

لیفت شقیقه چیست؟

لیفت شقیقه یکی از عمل های زیبایی تقریبا کم تهاجمی هست که برای بالا کشیدن دم ابرو و گوشه خارجی چشم مورد استفاده قرار میگیره و نه تنها حالت کشیده و جذابی برای چشم ها به وجود میاره بلکه تاثیر خیلی خوبی هم در لیفت و بالا کشیدن گونه ها  داره و کمک میکنه تا افتادگی پلک و گوشه خارجی چشم به بهترین شکل ممکن برطرف بشه.

در واقع لیفتی شقیقه ، یک روش ظریف و در عین حال قدرتمند هست که چشم ها رو جذابتر و زیباتر می کنه و باعث میشه تا ابروها شکلی زیباتر و جوان تر داشته باشند.

 

لیفت شقیقه

 

حتما بخوانید: کانتوپلاستی چیست ؟ | عمل چشم گربه ای چگونه است ؟

 

لیفت شقیقه برای چه افرادی مناسب است؟

لیفت شقیقه معمولا به افرادی توصیه میشه که در اثر روند طبیعی افزایش سن و پیر شدن و یا سایر مشکلات جسمی و روحی ، با افتادگی ابرو یا پلک مواجه شدند. لیفت شقیقه به این افراد کمک میکنه تا این افتادگی به بهترین شکل ممکن برطرف بشه و دوباره ظاهری جوان و چشم هایی شاداب و زیبا داشته باشند.

مثلا اگه جز افرادی هستید که از بوتاکس برای جوانسازی ناحیه ابرو و پیشانی استفاده می کنید میتونید با انجام لیفت شقیقه ، گوشه خارجی ابرو و چشم هاتون رو کمی به سمت بالا بکشید و ظاهری جوانتر و زیباتر داشته باشید.

 

حتما بخوانید: تزریق چربی به سینه چگونه انجام می شود؟ | مزایا، معایب و عوارض

 

لیفت شقیقه چگونه انجام می شود؟

برای لیفت شقیقه به روش کلاسیک ، معمولا از یک برش در دو طرف بالا گوش ایجاد میشه و سپس بافت زیرین پوست به سمت بالا کشیده  و محکم میشه. این عمل زیبایی نه تنها کمک میکنه تا انتهای ابرو و گوشه خارجی چشم به سمت بالا کشیده بشه بلکه تاثیر خیلی خوبی در صاف و یکدست شدن چین و چروک گوشه خارجی چشم و چروک های پنجه کلاغی در اطراف چشم هم میشه. 

بعد از اتمام کار ، محل ایجاد برش با بخیه بسته میشه و بعد از گذراندن دوره بهبودی که معمولا 7 تا 10 روز طول میکشه میتونید بخیه ها رو بکشید و نتیجه حاصل از لیفت شقیقه رو مشاهده کنید. البته لازمه بدونید این برش در قسمتی از پوست ایجاد میشه که هیچگونه دیدی نداشته باشه و جای زخم کاملا در لا به لای موها مخفی خواهد شد.

 

قبل و بعد از لیفت شقیقه

 

روش های دیگه ای هم برای لیفت شقیقه وجود داره که در ادامه توضیح دادیم:

 

لیفت شقیقه با بوتاکس - لیفت شقیقه بدون جراحی

اگه قصد دارید لیفت شقیقه و ابرو رو بدون انجام عمل جراحی انجام بدید ، لیفت شقیقه با بوتاکس بتونه گزینه مناسبی برای شما باشه. لیفت شقیقه یا ابرو با بوتاکس روشی هست که با استفاده استراتژیک از نوروتوکسین (neurotoxin) برای ابروها لیفت موقت ایجاد میشه.

در این روش با استفاده از ماده تزریقی برای شل کردن ماهیچه هایی که ابروها رو به سمت پایین می کشند ، عضله پیشانی که معمولا ابروها رو  به سمت بالا می کشه و نگه میداره می تونه کار خودش رو بدون کنترل انجام بده و ابروها و شقیقه رو به سمت بالا بکشه. اینکار باعث بلند شدن فیزیکی ابروها تا زمانی که مواد بوتاکس فعال باشند ، میشه و معمولا بین سه تا پنج ماه ماندگاری خواهد داشت.

لیفت شقیقه با بوتاکس رو تمام افراد میتونن استفاده کنند اما از آنجایی که بوتاکس کردن یک هنر کاملا تخصصی هست لازمه برای انجام اینکار حتما به دنبال یک متخصص حرفه ای و با تجربه در این زمینه باشید تا نتیجه کار فوق العاده طبیعی و زیبا بشه.

 

لیفت کردن شقیقه

 

حتما بخوانید: آنچه که باید درباره تزریق چربی به صورت بدانید | مزایا، معایب و عوارض

 

لیفت شقیقه با نخ

لیفت شقیقه با نخ یک روش انقلابی برای افرادی هست که مایلند بدون نیاز به جراحی ، چهره ای جوان و زیبا داشته باشند و یکی از روش های کم تهاجمی برای بالا کشیدن گوشه خارجی چشم و سفت کردن پوست اطراف شقیقه هست. این روش یکی از جایگزین های غیر جراحی برای لیفت شقیقه به روش جراحی و کلاسیک هست و تاثیر خیلی خوبی در جوانسازی کلی صورت داره. نتایج حاصل از لیفت شقیقه با نخ فوق العاده طبیعی بوده و ماندگاری طولانی تری نیز خواهد داشت.

در روش لیفت شقیقه با نخ ، لایه های رویی سطح پوست و همچنین بافت SMAS (سیستم آپونوروتیک عضلانی سطحی) که با روند پیری استحکام خودشون رو از دست دادند ، به سمت بالا کشیده میشن. لیفت شقیقه با نخ با استفاده از از نخ های جراحی انجام میگیره. این نخ ها در یک الگوی مشخص قرار داده میشن تا پوست شل اطراف شقیقه ها ، چشم ها و گونه ها رو به سمت بالا کشیده و سفت کنند.

در واقع لیفت شقیقه با نخ به جای بلند کردن پوست ، ساختار زیرین صورت رو بالا می بره و یکی از انتخاب های خیلی مناسب برای افرادی هست در سن پیری بوده و با افتادگی بیش از حد پوست مواجه هستند. این روش نتیجه فوق العاده طبیعی به همراه داره و باعث جوانسازی کلی پوست میشه.

از آنجایی که این روش دوره نقاهت کوتاه مدت و نتایج بسیار خوبی به همراه داره و نتایج ان بلافاصله قابل مشاهده هستند و برای مدت طولانی پایدار می مانند ، به یک روش درمانی مداوم برای جوان سازی پوست تبدیل شده است.

 

لیفت شقیقه بلا حدید

 

حتما بخوانید: نحوه چسب زدن بینی توسط خود بیمار [بینی گوشتی و استخوانی]

 

لیفت شقیقه با اندوتاین

لیفت شقیقه با اندوتاین یکی از روش‌های نوین برای جوان ‌سازی صورت هست. اندوتاین ، یک پروتز نواری شکل و باریک هست که زیر پوست صورت در قسمت شقیقه یا کمی بالاتر از گوش و با ایجاد یک شکاف کوچک کار گذاشته میشه و چند دندانه یا شاخک ریز روی آن قرار داره که متخصص و جراح پلاستیک با فشار دقیقی که به این خارها وار میکنه باعث میشه تا این خارها درون بافت و چربی زیر پوست فرو برن.

بعد از اینکه این خارها دقیقا درون بافت پوست قرار گرفتند ، متخصص میتونه اندوتاین رو به اندازه نیاز بشکه تا پوست و بافت‌ های زیر آن ، سر جای خود برگردند و سفت و محکم بشن. پس از کار گذاشتن اندوتاین ، انتهای آن به استخوان متصل میشه تا نیروی کافی برای کشیدن و بالا نگه ‌داشتن پوست سر و شقیقه فراهم بشه.

از اندوتاین برای لیفت صورت ، شقیقه ، گونه ، پیشانی ، ابرو ، لیفت گردن و چانه مورد استفاده قرار میگیره و جنس ان از مواد بی‌ خطر و قابل جذبی ساخته شده که در نخ ‌های بخیه جذبی استفاده میشه و 6 ماه بعد از جراحی لیفت شقیقه یا صورت با اندوتاین ، اندوتاین در بدن جذب بافت های زیر پوستی میشه اما اثر آن برای سال های طولانی باقی می مونه و یک لیفت طبیعی و زیبا رو برای شقیقه و صورت به وجود میاره.

 

حتما بخوانید: ژل رووفیل چیست؟ مزایا و معایب ژل رووفیل

 

لیفت شقیقه در خانه

 

چسب شقیقه

 

اگه قصد دارید لیفت شقیقه رو به شکل موقتی و در خانه انجام بدید میتونید از نوار چسب های بی رنگ و محکمی که در داروخانه ها یا فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی با عنوان چسب لیفت به فروش میرسه استفاده کنید. این چسب ها قدرت چسبندگی بالایی دارند و کاملا بی رنگ هستند و میتونید از این چسب برای بالا کشیدن و لیفت کردن موقتی شقیقه و حتی بینی استفاده کنید.

 

سخن آخر

لیفت شقیقه یکی از روش های زیبایی پرطرفداری هست که کمک میکنه تا افتادگی انتهای ابرو ، گوشه خارجی چشم و افتادگی پلک به بهترین شکل ممکن درمان بشه و ظاهری جوان برای چهره به وجود میاره. علاوه بر این لیفت شقیقه باعث میشه تا ابروهایی کشیده تر و خوش فرم تر داشته باشید و حالت و مدل چشم ها رو هم فوق العاده جذاب و کشیده میکنه. آیا شما از این روش برای افزایش زیبایی چهره و چشم هاتون استفاده کردید؟ نظراتتون رو در رابطه با لیفت شقیقه برای ما در قسمت کامنت بنویسید.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو