امروزه استفاده از دستگاه لیزر موی زائد موثرترین و کاربردی ترین شیوه ای است که برای فرآیند رفع موهای زائد به کار گرفته می شود. همان طور که می دانید انواع مختلفی از دستگاه های لیزر مو در بازار وجود دارد که عملکرد و کیفیت آن ها با یکدیگر بسیار متفاوت است و عمده تفاوتشان را می توان به تکنولوژی استفاده شده در آنها و طول موج ساطع شده از هر کدام نسبت داد. با گذر زمان کارآیی و تاثیر دستگاه های لیزر به مراتب بیشتر شده و درد و عوارض احتمالی کاهش پیدا کرده است.

خرید دستگاه لیزر موی زائد مناسب

یکی از مهمترین دغدغه های هر پزشک برای تجهیز مطب و کلینیک زیبایی، انتخاب دستگاه لیزر مناسب با کارایی بالا می باشد. امروزه تنوع بسیار زیاد دستگاه ها و تکنولوژی های مختلف برای رفع موهای زائد مانند لیزر الکساندرایت، لیزر دایود و لیزرهای سه طول موج، انتخاب را برای پزشکان سخت تر کرده است.

هنگام خرید دستگاه لیزر موهای زائد باید نکات بسیاری را مد نظر داشت. عدم انتخاب مناسب منجر به تهیه دستگاه نامرغوب می شود و ضررهای ناشی از این خرید اشتباه، تنها ضرر مالی نخواهد بود، بلکه امکان بروز حوادث جانی نیز وجود دارد که قطعاً جبران ناپذیر خواهد بود.

در این مقاله سعی داریم با بیان نکات مهم قبل از خرید دستگاه لیزر مو شما را در خرید دستگاه مناسب یاری کنیم.

منبع تولید نور لیزر دستگاه (لیزر بار)

یکی از نکات مهم در انتخاب دستگاه لیزر مو، منبع تولید نور لیزر یا همان لیزر بار دستگاه می باشد که قدرت و توان دستگاه را مشخص می کند. از جمله شرکت های مطرح در زمینه تولید لیزر بار می توان بهjenoptik  و Dilas آلمان اشاره نمود.

سیستم کولینگ و خنک کنندگی دستگاه

قدرت سیستم کولینگ (خنک کنندگی) دستگاه لیزر، ایمنی و بی آزار بودن درمان را افزایش می دهد و طول عمر لیزر بار دستگاه را نیز بیشتر می کند. مجموعه کولینگ شامل رادیاتور، فن های خنک کننده، پمپ آب و TEC هست که موجب می شود گرمای ایجاد شده در اثر تابش نور لیزر به حداقل برسد و باعث خنک ماندن کریستال هندپیس و در نتیجه بدون درد بودن لیزر برای بیماران می شود.

توجه به نوع و رنگ پوست اکثریت مراجعین

یکی دیگر از نکات مهم در خصوص خرید دستگاه لیزر مو این است که به جمعیت اکثریت مراجعین خود نگاهی بیندازید تا ببینید چه نوع تکنولوژی لیزر برای حذف موهای زائد آنان تاثیر بیشتری دارد. نوع و رنگ پوست مشتریان در تعیین نوع دستگاه لیزر مو بسیار مهم است و بر روی خرید دستگاه مناسب بسیار تاثیرگذار می باشد.

به طور مثال اگر مطب یا کلینیک شما در منطقه ای باشد که اکثر مراجعین از پوست تیره تری برخوردارند، باید نسبت به انتخاب نوع دستگاه لیزر مو حساسیت زیادی به خرج دهید چرا که برای درمان موهای زائد آنان نمی توانید تنها از تکنولوژی الکساندرایت استفاده کنید. به این علت که تکنولوژی الکس بیشتر برای پوستهای روشن موفقیت آمیز است.

پس از طبقه بندی نوع و رنگ پوست مراجعین، باید تکنولوژی لیزری که به بهترین شکل برای درمان موهای زائد بیماران شما مناسب می باشد را انتخاب کنید.

گارانتی دستگاه های لیزر مو

امروزه تعمیر دستگاه های زیبایی و لیزر بسیار پر هزینه است. خرید یک دستگاه لیزر مو بدون گارانتی و ضمانت می تواند تا چندین میلیون تومان هزینه جهت تعمیر قطعات و ارسال نیروی تعمیرکار برای پزشک به همراه داشته باشد. هنگام بررسی گزینه های خرید این مسئله بسیار اهمیت دارد که آیا شرکت عرضه کننده تجهیزات زیبایی و لیزر به هنگام خراب شدن دستگاه، تعمیر قطعات و تجهیزات آن دستگاه را به عهده می گیرد یا خیر.

خدمات پس از فروش قابل ارائه توسط شرکت فروشنده

یکی از عوامل بسیار مهم در انتخاب دستگاه لیزر موی زائد، بررسی اعتبار شرکت عرضه کننده و توان آن شرکت در ارائه خدمات پس از فروش قوی و سریع می باشد. مسلما هر نوع دستگاه الکتریکی شامل خرابی و ایراد خواهد شد و دستگاه لیزر موهای زائد نیز از این قاعده مستثنی نیست. دستگاه لیزر مو یک دستگاه بسیار پیچیده است که نیاز به نگهداری دوره ای دارد و فقط توسط تکنسین های لیزر با تجربه و دارای قطعات و ابزار مناسب می تواند تعمیر شود.

اینجاست که ارائه خدمات قوی و سریع شرکت در تعمیر و نگهداری دستگاه اهمیت خود را نشان می دهد. بنابراین قبل از خرید دستگاه لیزر مو حتما تحقیقات لازم را در مورد خدمات پس از فروش شرکت ارائه دهنده دستگاه انجام دهید.

کاربری دستگاه لیزر

کاربری آسان دستگاه لیزر موی زائد نیز یکی دیگر از نکات مهم در خرید این دستگاه است که باید به آن توجه داشت. کاربری و سیستم عامل بسیاری از دستگاه های لیزر به گونه ایست که پزشک یا اپراتور حداقل برای مدتی هنگام کارکردن با تجهیزات دستگاه دچار دشواری می شود و بسیاری از پزشکان از تمام امکانات دستگاه لیزر بی اطلاع می مانند. همچنین عدم تسلط بر کاربری و سیستم عامل دستگاه لیزر می تواند سبب عدم حصول نتایج مطلوب شود.

قیمت دستگاه لیزر مو

تعیین میزان بودجه شما برای خرید دستگاه لیزر موهای زائد  بسیار مهم است، زیرا به محدود کردن جستجو کمک می کند. پزشک با در نظر گرفتن توان مالی خود دیگر وقت و هزینه ای صرف تحقیق در مورد دستگاه ها و تجهیزات گران قیمت نمی کند و همین امر پزشک را در رسیدن به نتیجه دلخواه یاری می کند.

امکان خرید دستگاه لیزر مو به صورت نقد یا اقساط

برای برخی از پزشکان که توانایی خرید دستگاه لیزر موهای را به صورت نقدی ندارند، امکان خرید به صورت اقساطی از اهمیت بالایی برخوردار است.برای پزشکان توجه به این مسئله که آیا شرکت عرضه کننده تجهیزات زیبایی و لیزر شرایط پرداخت به صورت اقساط را برای خرید دستگاه ارائه می دهد، بسیار مهم است.

معرفی دستگاه لیزر موی زائد لونا (سه طول موج)

دستگاه لیزر موی زائد LONA دارای لیزربار و هندپیس از شرکت معتبر Dilas آلمان است. این دستگاه تنها دستگاه مجهز به چیلر داخلی در بازار ایران هست که موجب می شود سر هندپیس طی تمامی مراحل لیزر خنک باقی بماند و بیمار کوچکترین دردی را احساس نکند. به دلیل دارا بودن تکنولوژی سه طول موج در این دستگاه تمامی طیف های پوستی اعم از روشن، گندمی، سبزه و پوست های تیره می توانند لیزر موهای زائد خود را بدون کوچکترین نگرانی و با بالاترین جوابدهی انجام دهند. دستگاه لونا لیزر دارای یک سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش است. کار با دستگاه بسیار ساده و آسان است و پزشکان با خیال راحت می توانند کاربری دستگاه را به اپراتور خود بسپارند.

قیمت لونا لیزر در مقایسه با دستگاههای مشابه خارجی خود بسیار مقرون به صرفه هست و شرکت ماهور طب امکان خرید دستگاه را به صورت نقد یا اقساط (بدون بهره) برای تمامی پزشکان فراهم نموده است.

قبل از خرید دستگاه لیزر مو بهتر است تمامی موارد ذکر شده در این مقاله را مطالعه بفرمایید و در این خصوص با مشاوران و متخصصان این حوزه مشورت کنید تا بتوانید بهترین دستگاه لیزر را برای مطب یا کلینیک خود انتخاب کنید. شرکت ماهور طب با مشاوران و متخصصان خود برای ارائه مشاوره به صورت رایگان در خدمت شما می باشد.

آدرس سایت : www.mahourteb.com 

مشاور ماهور طب: ۰۹۱۳۲۰۴۲۶۴۸