عکس مریلا و ملیکا زارعی در حال گردش در طبیعت

عکس مریلا و ملیکا زارعی در حال گردش در طبیعت


منبع: پرشین وی

327

1400/2/5

15:15


در این عکس مریلا و ملیکا زارعی را در کنار هم مشاهده می کنید

عکس مریلا و ملیکا زارعی در حال گردش در طبیعت

مریلا زارعی بازیگر دوست داشتنی و با اخلاق کشورمان است که فیلم و سریال های خیلی خوبی بازی کرده است. خواهر او نیز در چند سریال و فیلم بازی کرد اما به کار اجرا بیشتر علاقه داشت و شد خاله شادونه بچه ها. امروز در پرشین وی می خواهیم عکس مریلا و ملیکا زارعی را در طبیعت برای شما قرار دهیم.

عکس مریلا و ملیکا زارعی

عکسی که ملیکا زارعی از گشت و‌گذارش با خواهرش مریلا زارعی
در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است.

عکس مریلا و ملیکا زارعی

عکس مریلا و ملیکا زارعی بازیگر

عکس مریلا و ملیکا زارعی

مریلا و ملیکا زارعی

بد نیست درباره نقش مریلا زارعی در در سریال «جیران» بیشتر بدانید

به نقل از روابط عمومی سریال، نخستین تصویر از بازیگر نقش مهدعلیا، در سریال حسن فتحی رونمایی شد.مریلا زارعی در دومین حضور در نمایش خانگی در نقش مادر ناصرالدین شاه جلوی دوربین جدیدترین ساخته فتحی رفته‌ است.زارعی پیش از این تجربه بازی در سریال «مانکن» را در نمایش خانگی داشت. او همچنین در فیلم سینمایی «کیفر» با حسن فتحی همکاری داشته است.

بازیگر جیران

بازیگر جیران

فیلمبرداری جدیدترین ساخته حسن فتحی در حالی این روزها به دلیل حفظ سلامت گروه تصویربرداری موقتا تعطیل شده است که به زودی و پس از بهتر شدن شرایط کار مجدد آغاز می شود.«جیران» دومین تجربه سریال سازی فتحی در نمایش خانگی پس از ساخت سریال موفق و عاشقانه «شهرزاد» است.

سریال جیران

سریال جیران

به بهانه عکس مریلا و ملیکا زارعی درباره فیلم جدید این بازیگر بیشتر صحبت می کنیم. بهرام رادان، پری ناز ایزدیار، امیرحسین فتحی، امیرجعفری، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، رعنا آزادی ور، کتانه افشاری نژاد، ستاره پسیانی، غزل شاکری، مرتضی اسماعیل کاشی، هومن برق نورد، مهدی کوشکی، سمیرا حسن پور، فاطمه مسعودی‌فر،بهناز نازی، غلامرضا نیکخواه، سیاوش چراغی‌پور، محمد شیری، حمیدرضا نعیمی، رضا جهانی، الهام نامی، نهال دشتی، سینا رازانی، بهنام شرفی، پاشا جمالی، حسن موذنی، نسرین نکیسا، محمد مژدهی، عباس توفیقی، فرشید صمدی پور، عباس ظفری، راستین عزیزپور، علی اشمند، پرویز بزرگی، رضا داودوندی و با حضور مریلا زارعی در نقش مهدعلیا بازیگران این سریال تاریخی هستند.

سریال «جیران» به کارگردانی حسن فتحی و نویسندگی احسان جوانمرد
و حسن فتحی و تهیه‌کنندگی اسماعیل عفیفه قرار است سال ۱۴۰۰
به صورت اختصاصی از فیلیمو پخش شود. عکس از محمد اسماعیلی است.

 

اینستاگرام و خبرآنلاین

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو