کاپ قاعدگی چیست؟ صفر تا صد + نحوه خرید آنلاین خرید کاپ قاعدگی

منبع: تالاب

121

1400/2/6

03:20


کاپ قاعدگی چیست؟  صفر تا صد + نحوه خرید آنلاین خرید کاپ قاعدگی

تجربه عادت ماهانه از آن اتفاقاتی است که خواه ناخواه برای هر خانمی رخ می‌دهد. از درد، خونریزی ماهانه و انواع بیماری‌های جسمی که بگذریم، تحمل بار روانی این دوره داستانی دیگر است. اما مشکل فقط به اینها ختم نمی‌شود. قاعدگی شروع انواع محدودیت‌هایی است که قبول آن نه تنها برای بانویی تازه بلوغ شده بلکه برای خانم بالغ هم غیرقابل تحمل است.

 

بانویی که در این شرایط قرار دارد همواره باید در لباس پوشیدن سیاست به خرج دهد. در این مواقع در مهمانی و مجالس پوشیدن هر لباسی مقدور نیست. حتی گاهی در طی همان مهمانی باید زمانی را به تعویض پد یا نوار بهداشتی اختصاص دهد همواره باید پد یا نوار بهداشتی همراه داشته باشد تا در صورت نیاز به دردسر نیفتد.

 

از اینکه در طول مجلس فکر و ذهنمان اسیر این قبیل دلواپسی‌ها باشد که بگذریم، تازه به زمان‌هایی می‌رسیم که حتی با دلواپسی هم مشکل حل نمی‌شود. تصور کنید جمع دوستان زمانی را به شنای گروهی در استخر اختصاص دهد. شاید هم اهالی خانواده تصمیم بگیرند که به کوهپیمایی بروند. این زمان است که واقعا آرزو خواهیم کرد ای کاش خانم نبودیم.  

 

کاپ قاعدگی بهترین راهکار برای حل مشکلات زمان قاعدگی

گرچه در نگاه اول استفاده از نوارها، پدهای بهداشتی و تامپون‌ها گزینه مناسبی به نظر می‌رسد، اما مشکلات عدیده‌ای به همراه دارند که خود جای بحث دارد.  

امکان چروک شدن و حرکت نوار یا پد بهداشتی و نهایتا سرریز شدن خون به لباس زیر همیشه وجود دارد.

نوار یا پد بهداشتی در مکان‌هایی مثل استخر اصلا قابل استفاده نیست.

خانم‌ها در زمان استفاده از تامپون احساس وجود شیئی اضافه درون واژن دارند.

عارضه ‌سندرم شوک سمی، در موارد نادر، در اثر استفاده از تامپون، افراد را درگیر می‌کند.

این مشکلات تنها گوشه‌ کوچکی از دردسرهای پد، نوار و تامپون است. با استفاده از کاپ قاعدگی به راحتی می‌توان تمام دردسرهای زمان قاعدگی را حذف و بدون استرس به امور روزانه رسیدگی کرد. از مزایای کاپ قاعدگی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

در استخر قابل استفاده است.

زیر لباس حتی در استخر مشخص نیست.

بر خلاف بقیه محصولات امکان عفونت را به صفر می‌رساند.

در بلندمدت به صرفه است.

برای 4 تا 12 ساعت نیاز به تعویض ندارد.

وسعت عملکرد در طول دوره قاعدگی، چه زمان ورزش، مهمانی یا هر زمان دیگری فراهم است.

کاپ قاعدگی زباله ندارد و به دنبال آن دردسرهای بعدی از امحا گرفته تا ضربه به محیط زیست حذف می‌شود.

 

کاپ قاعدگی چیست؟  صفر تا صد + نحوه خرید آنلاین خرید کاپ قاعدگی

اگر بخواهید انتخاب اصولی و درستی برای خرید کاپ قاعدگی مرغوب داشته باشید، خرید از مراکز قابل اعتماد روش صحیحی است. ریحا از معتبرترین مراکزی است که همواره در ارائه محصولات آرایشی بهداشتی پیشگام بوده است. اطمینان از قیمت، کیفیت و تنوع محصول در این فروشگاه، باعث می‌شود انتخاب خوبی را تجربه کنید.

 

خرید کاپ‌های قاعدگی غیر استاندارد از مراکز غیر معتبر نتیجه‌ای جز پشیمانی نخواهد داشت. شاید بتوان از ضرر خرید محصولات بی‌کیفیت دیگر چشم‌پوشی کرد ولی این محصولات در نواحی خاصی از بدن قرار است استفاده شوند که ضرر رسیدن به آنها اصلا قابل اغماض نیست.

 

کاپ‌های قاعدگی ارائه شده در فروشگاه ریحا گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا دارند. به این ترتیب برای انتخاب محصولی مثل کاپ قاعدگی که از نظر بهداشتی اهمیت خاصی دارد، آرامش خاطر خواهید داشت.

 

کاپ قاعدگی از جمله محصولاتی است که نیاز مبرمی به انتخاب درست سایز دارد و وجود انواع مختلف این محصول در ریحا از امتیازات مثبت آن است. حتی در صورت عدم اطلاع از مزایا و معایب محصول، سایت فروشگاه توضیحات مفیدی را درباره هر کدام، به صورت اختصاصی، ارائه داده است.

 

این محصولات با سایز و رنگ متفاوت ارائه می‌شوند. تنوع محصول، امکان انتخاب متناسب با شرایط آناتومی بدن شما را فراهم می‌کند.  نمونه‌های زیر از جمله محصولات فروشگاه ریحا هستند:

 

کاپ قاعدگی لونت سایز ۱ Menstrual Cup Lunette size 1

کاپ قاعدگی کاناک سایز کوچک Canack Menstrual Cup Size Small

کاپ قاعدگی کاناک سایز لارج Menstrual Cup Canack Size large

کاپ قاعدگی لونت سایز ۲ Menstrual Cup Lunette size 2

 

همین الان با مراجعه به فروشگاه آنلاین ریحا می‌توانید از اطلاعات مورد نیاز برای شناخت محصول مطلع شوید. ریحا حتی آموزش‌های منحصربه‌فردی برای انتخاب نوع و سایز کالای مورد نیازتان دارد. ۷ روز ضمانت بازگشت محصول از خدمات دیگر ریحا است. برای بازگرداندن کالای خود، پس از تحویل گرفتن آن و پیش از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید. توجه داشته باشید که بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش ریحا، کالایی را باز نگردانید.

 

چرا کاپ قاعدگی را باید از فروشگاه آنلاین ریحا بخریم؟

یکی از مهم‌ترین اولویت‌های فروشگاه اینترنتی ریحا، آسودگی خاطر، اطمینان  و رضایت‌مندی مشتریان است. ریحا همواره در این راستا نهایت تلاش خود را می‌کند و برای تحویل هر سفارش در مطلوب‌ترین شرایط ممکن به دست مشتری مراحل ثبت، پردازش، ارسال و تحویل را با دقت و ریزبینی فراوانی پیگیری می‌کند. 

 

با توجه به کالاهایی که در فروشگاه اینترنتی ریحا ارائه می‌شود، واضح است، که همه محصولات باید از نظر فیزیکی، در سلامت کامل به دست مصرف کننده و مشتری برسند. براساس همین اصل، تمام محصولات موجود در وب‌سایت ریحا، دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند.

 

امکان انتخاب، با وجود تنوع محصول، بسیار آسان است. از طرفی تمام محصولات با کیفیت و معتبر هستند و از طرف دیگر برندهای مختلفی در دسترس شما قرار می‌گیرد.

 

به این ترتیب در فروشگاه آنلاین ریحا انواع مختلفی از محصولات با برندهای معتبر را می‌توانید مشاهده کنید. مهم‌تر از همه، از بین انواع محصولات ریحا این امکان را دارید که با فراغ بال متناسب با نیاز بدنتان محصول مورد نظرتان را پیدا کنید.

 

همچنین ریحا در مناسبت‌های مختلف تخفیف‌های بی‌نظیری دارد. این باعث می‌شود تا خریدتان با لذت مضاعفی توام شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو