انواع جارو و نکاتی برای خرید جاروبرقی با کیفیت

منبع: آرگا

121

1400/2/6

12:59


همه افراد بیشتر وقت خود را در خانه سپری می کنند و دوست دارند خانه ای تمیزو بدون گرد و خاک داشته باشند تا در هوایی بدون آلودگی نفس بکشند و سلامتی خود را حفظ کنند. اولین  وسیله ای که برای تمیز نگه داشتن خانه به ذهنمان می رسد جاروبرقی است. با ما در فروشگاه اینترنتی منزل مارکت همراه باشید تا شما را با انواع جارو و نکات مهم برای خرید یک جارو پرقدرت آشنا کنیم.

انواع جارو

انواع جارو

جارو مدل های متنوعی دارد که هر کدام برای فضای خاصی مناسب هستند که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

جاروشارژِی

جارو های شارژی به صورت دستی یا عصایی هستند. جاروشارژِی ها بیشتر برای تمیز کردن فضاهای کوچک مناسب هستند و قدرت جاروبرقی ها را ندارند و نباید انتظار داشت که بتوان همه ی خانه را با آن به راحتی تمیز کرد. این جارو شارژِی ها مزایای بسیار زیادی هم دارند که باعث محبوبیت این جاروها شده است. اول از همه اینکه کوچک هستند و جای زیادی را اشغال نمی کنند از این جارو شارژِی ها برای قسمت هایی از خانه مانند کنج دیوارها  که دسترسی به آن دشوار است می تواند بسیار کارساز باشد.  نکته  بعدی سبک بودن آن است که به راحتی قابل جابه جا شدن هستند. برای خرید بهترین جاروشارژِی می توانید به سراغ جاروشارژِی فیلیپس، تفال، بوش بروید که هم از نظر قیمت و هم از نظر کیفیت مناسب هستند.

جارو رباتیک

اگر دوست دارید خانه شما هر روزمرتب باشد ولی از طرفی هم فرصت کافی برای انجام این کار را ندارید جارو رباتیک بهترین گزینه است. این جارو ها به صورت خودکار روی سطوح حرکت و همه  جا را تمیز می کنند. قیمت جاروهای رباتیک  به نسبت سایر جاروها گران تر است ولی نباید تکنولوژی و راحتی آنها را نادیده گرفت.

جاروبرقی

انواع جارو

اگر به دنبال خرید این نوع جاروبرقی هستید نکات مهمی وجود داردکه در زیر به چند مورد آن اشاره می کنیم .

قدرت مکش

به خاطر داشته باشید که قدرت مکش با توان موتور متفاوت است. برخی از افراد تصور می کنند که توان دستگاه که با وات نشان داده می شود همان میزان قدرت مکش است. هر چقدر توان مکش دستگاه بالاتر باشد ذرات با قدرت بیشتری وارد دستگاه می شوند.

صدای موتور

قبل از خرید حتما درباره میزان صدای جاروبرقی تحقیق کنید به دلیل اینکه سر و صدای برخی از جارو برقی ها بسیار آزاردهنده است. بهتر است به دنبال جاروبرقی هایی باشید که میزان صدای آنها بسیار کم باشد.

گنجایش مخزن جاروبرقی

مخزن جاروبرقی به دو صورت کیسه دار و بدون کیسه است. اگر دوست ندارید که دائم مخزن جاروبرقی خود را خالی کنید به دنبال جاروبرقی هایی با گنجایش بالا باشید.

طول کابل

طول کابل از این جهت اهمیت دارد که هر چقدر سیم بلند تر باشد شما دامنه حرکتی بیشتری دارید و فضای بیشتری را می توانید جارو بکشید.

خرید انواع جارو با گارانتی

فروشگاه اینترنتی منزل مارکت با سابقه درخشان در زمینه لوازم خانگی توانسته رضایت مشتریات خود را جلب کند. شما می توانید بهترین و ارزان ترین لوازم خانگی از برندهای مختلف را با گارانتی  از این فروشگاه تهیه کنید و خرید رضایت بخشی را تجربه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو