ویزای توریستی کانادا

منبع: نوداد

158

1400/2/7

10:13


نوبتی هم که باشد نوبت ویزاهای توریستی کاناداست، تقریبا همه چیز را درباره ی مهاجرت به کانادا با انواع راه ها توضیح دادیم اما همه که نمیخواهند مهاجرت کنند..

دسته ای از متقاضیان ویزای کانادا با اهدافی مثل :

شرکت در عروسی

لازم نیست مراحل پیچیده ای که در خصوص مهاجرت وجود دارد را طی کنند.

این افراد درخواست ویزای توریستی میدهند و تنها چیزیکه باید درآن احتیاط کنند نداشتن نقصی در پرونده است، عمده ترین دلیل ریجکت ویزای توریستی کانادا نقص پرونده است.

ویزای توریستی کانادا یک ویزای موقتی و کوتاه مدت با اعتبار 6 ماهه یا کمتراست و دارنده میبایست در موعد تعیین شده یا یکماه قبل از اتمام تاریخ انقضای پاسپورتش ( هرکدام که زودتر فرا رسید ) از خاک کانادا خارج شود.

با ویزای توریستی کانادا امکان کار کردن در این کشور وجود ندارد ولی امکان ادامه تحصیل در دوره هایی که کمتر از ۶ ماه باشند وجود دارد.

چگونه درصد ریجکتی ویزای توریستی کانادا را کم کنیم؟

مطمئن ترین راه گرفتن وکیل یا استفاده از افراد با تجربه است، یک سوال ساده از افرادی که ویزا شده و افرادی که ریجکت شده اند هم شما را به این جواب خواهد رساند، امروزه مسافرت به کشورهای خارجی به سادگی گذشته نیست و همه باید قدم های حساب شده ای جهت تحقق صدور ویزا برداریم.

اما راه دیگری هم برای کم شدن ریسک ریجکت ویزا وجود دارد مثل:

اخذ ویزای توریستی کانادا با دعوت نامه:

دعوتنامه از طرف فامیل درجه یک بستگان و دوستان نزدیک ریسک ریجکت ویزای شما را تا حد زیادی از بین میبرد زیرا فردی که برای شما دعوتنامه میفرستد در واقع سفارت اعلام میکند که پشتوانه مالی شما برای مدت اقامتتان در خاک کانادا خواهد شد. در نتیجه شما دیگر مجبور نیستید تمکن مالیتان را به اثبات کنید.

ویزای شنگن

ویزای شنگن : ویزای موقت ۹۰ روزه ای است که افراد معمولا با اهداف توریستی ̨ تحصیلی وکاری برای آن اقدام میکنند, با این ویزا میتوانید به ۲۷ کشور حوزه ی اروپا سفر کنید.

انواع زیادی و تنها جیزی که متقاضیان لازم است دانند این است که با توجه به هدفشان از سفر به حوزه ی شنگن چه ویزایی برای آنها مناسب است.

شما میتوانید انواع ویزای شنگن را در سایت اصلی ویزا آتلانتیس مطالعه کنید.

درحال حاضر شنگن صادر میشه؟

در تازه ترین خبرها اکثر کشورهای حوزه ی شنگن بدلیل اوج گرفتن ویروس کرونا صدور ویزاهای غیر مهاجرتی خودرا به حالت تعلیق درآوردند از آلمان واتریش گرفته تا هلند ،کشورهای اسکاندیناوی ، دانمارک و ایتالیا.

با ایده هاتون مهاجرت کنید!

در تعریف ساده، راه اندازی یک کسب و کار نو و خلاق با طرح ایده های نو در هر زمینه ای که موجب رشد اقتصادی یا

کارآفرینی شود را استارتاپ میگویند.

اما چطور میتوان یک ایده را تبدیل به روش مهاجرتی کرد؟

ابتدا خاطر نشان کنیم ویزا آتلانتیس از صفر تا صد استارتاپ شمارا به عهده خواهد گرفت از ایده تا ارائه و بهره وری از آن ، پس از این بابت نگرانی نخواهید داشت اما جدا از این مبحث اگر شما فردی کارآفرین و خلاق هستید مهاجرت از طریق ویزای استارتاپ بهترین روش مهاجرتی برای شما بحساب می آید به شرطی که استارتاپ شما

–خلاقانه باشند.
–در کشور کانادا راه‌اندازی شود.
–برای ساکنان کانادا اشتغال‌آفرین باشند.
–بتوانند با معیارهای جهانی برابری و رقابت کنند.

مزایای اقدام برای ویزای استارتاپ کانادا:

منجر به اقامت دائم میشود

داشتن درآمد ارزی و شغل همزمان با مهاجرت فرد به کانادا

عدم نیاز به تامین کل سرمایه توسط خود فرد متقاضی

امنیت سرمایه : این برنامه مهاجرتی به گونه‌ای طراحی شده که خطر از دست رفتن سرمایه میان بخش‌های خصوصی و دولتی تقسیم شود.

درآخر

بخاطر داشته باشید هر ایده ی خلاقانه اگر به شکل حساب شده به آن پرداخته و توسط تیمی حرفه ای برای آن اقدام شود میتواند تبدیل به یک راه مهاجرتی در جهت رسیدن به زندگی بهتر شود.

مجموعه ی ویزا آتلانتیس با 25 سال سابقه شما را در اخذ تمام این ویزاها، ویزای استارتاپ کانادا ، ویزای شنگن، ویزای توریستی کانادا و دیگر ویزاهای مهاجرتی و غیر مهاجرتی یاری خواهد کرد.



مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو