مدل مانتو طرح دار جدید و شیک دخترانه و زنانه

مدل مانتو طرح دار جدید و شیک دخترانه و زنانه


منبع: آرگا

921

1400/2/7

11:34


مانتو ها در انواع طرح های ساده و متنوع موجود هستند که انتخاب طرح مانتو کاملا سلیقه ای است؛ در ادامه این مطلب انواع مدل مانتو طرح دار زنانه و دخترانه را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

خانم ها به پوشیدن مانتوهای متنوع تمایل زیادی دارند امروزه متخصصان مد و زیبایی مانتوها با طرح های متنوع و زیبایی را طراحی کرده اند. مدل مانتو طرح دار از انواع مانتوهای پرطرفدار و محبوب در بین خانم های جوان است و این مدل مانتوها علاوه بر اینکه متفاوت است می تواند اندام و ظاهر شما را جذاب تر از همیشه نشان دهد.

مانتوهای طرح دار، و مانتو های گلدار مدل مانتوهای زیبا و شیکی هستند که اگر شما به دنبال ایجاد تنوع در مدل مانتوهای خود هستید بهتر است این مدل مانتوها را برای پوشیدن انتخاب کنید.

مدل مانتو زنانه با طرح بلند

مدل مانتو طرح دار شیک و جدید

اگر مدل مانتوی طرح دار را بر اساس شکل اندام و سایر ویژگی های ظاهری خود انتخاب کنید می توانید تیپ و ظاهری جذاب تر پیدا کنید؛ در ادامه تصاویری از انواع مدل مانتوهای طرح دار شیک و زیبا را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم از تماشای این مدل مانتوها نهایت لذت را ببرید.

مدل مانتو زرد طرح دار

مدل مانتوی زنانه طرح دار

مدل مانتوهای زنانه در انواع مدل های ساده و طرح دار موجود هستند که مانتوهای طرح دار در انواع رنگ ها و طرح های متنوعی دوخته می شوند و شما می توانید با توجه به رنگ پوست و ویژگی های اندام تان این مدل ها را برای پوشیدن انتخاب کنید. خانم ها با اندام توپر و درشت بهتر است مانتوها با طرح های ریز و رنگ تیره را برای پوشیدن انتخاب نمایند.

خانم ها با اندام لاغر و متناسب می توانند از انواع مدل مانتوهای طرح دار با رنگ های روشن و یا تیره استفاده کنند. مانتوهای طرح دار همچنین در انواع مدل های مانتوی کوتاه زنانه و مانتوی بلند زنانه موجود هستند و بهتر است هر خانمی با توجه به اندازه قد خود اندازه قد مانتویتان را انتخاب کند.

مدل مانتو آبی طرح دار

مدل مانتوی طرح دار جدید و شیک

مدل مانتو طرح دار زیبا و شیک

مدل مانتوی زیبا طرح دار

مدل مانتو کوتاه طرح دار

مدل مانتوی شیک زنانه طرح دار

مدل مانتو سفید طرح دار

مدل مانتو گلدار زنانه

مدل مانتو طرح دار شیک

مدل مانتو مجلسی زنانه

مدل مانتو سیاه و سفید زنانه

مدل مانتوی زیبا و شیک طرح دار زنانه

مدل مانتو بلند زنانه

مدل مانتوی بلند و طرح دار زنانه

مدل مانتو پلنگی

مدل مانتو پلنگی زنانه

مدل مانتو قهوه ای طرح دار زنانه

مانتوی مجلسی زنانه طرح دار

مدل مانتو طرح دار زیبا و متفاوت

مدل مانتوی کوتاه طرح دار زنانه

مانتو طرح دار

مانتوی طرح دار و شیک زنانه

مانتو گلدار زنانه

مانتو گلدار زنانه

مانتو طرح دار کوتاه

مدل شیک و متفاوت مانتوی زنانه طرح دار

مدل های مانتوی طرح دار دخترانه

دختران جوان به پوشیدن مانتوهای طرح دار تمایل زیادی دارند مانتوهای طرح دار دخترانه طرح های شیک و متفاوتی دارند و شما می توانید از این مدل مانتوها در مجالس و مهمانی های مختلف و برای مکان های بیرون از منزل استفاده کنید.
مانتوهای طرح دار کوتاه از انواع مانتوهای پرطرفدار و محبوب در بین دختران جوان هستند و شما می توانید این نوع مانتوها را با شلوارهای اسپرت و زیبا بپوشید.

مدل مانتو طرح دار شیک

مدل مانتوی سفید و آبی طرح دار

مدل مانتو زیبا زنانه

مدل مانتوی صورتی طرح دار

مدل مانتو طرح دار زنانه

مدل مانتوی شیک و زیبا طرح دار دخترانه

مدل مانتو گلدار زنانه

مدل مانتو بلند دخترانه

مدل مانتو آبی طرح دار

مدل مانتو دخترانه گلدار

مدل مانتو گلدار زنانه

مدل مانتو شیک و زیبا گلدار

مدل مانتو مشکی زنانه

مدل مانتوی مشکی طرح دار دخترانه

مانتو طرح دار شیک و متفاوت

مدل مانتوی طرح دار دخترانه کوتاه

مدل شیک و زیبا مانتو زنانه

مدل مانتوی طرح دار و کوتاه دخترانه

مدل مانتو قهوه ای و قرمز زنانه

مدل مانتو قهوه ای و کوتاه دخترانه

مدل مانتو دخترانه طرح دار

مدل مانتو دخترانه گلدار شیک

مدل مانتوی مشکی طرحدار

همانطور که می دانید مانتو یکی از لباس های مهم برای خانم ها می باشد که در رنگ و طرح های مختلفی وجود دارد و از انواع ساده و طرحدار آن به راحتی می توان در کمد اکثر خانم ها مشاهده کرد که هر یک از آن را برای مجالس خاصی استفاده می کنند و یکی از رنگ هایی که اکثر خانم ها تمایل به آن دارند استفاده از مانتوی به رنگ مشکی است که دارای طرح های مختلف است و با هر رنگی به راحتی ست می شود همچنین، برای ایام عزا داری و محرم نیز گزینه بسیار مناسبی است.

مانتوی مشکی با طرح شیک

اکثر خانم ها به دنبال مانتوهای مشکی با طرح های شیک و جدید هستند تا بسیار جذاب به نظر آیند بنابراین، اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که تمایلی زیادی به پوشیدن مانتوی مشکی دارید بهتر است تا پایان مطلب همراه ما باشید تا در ادامه تصاویری از مدل مانتوی طرح دار مشکی را که در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم مشاهده کنید و بسته به سلیقه تان مانتوی مشکی مورد علاقه تان را انتخاب کنید.

مدل مانتو طرح دار مشکی زنانه

مدل مانتوی طرح دار مشکی مجلسی

مدل مانتو طرح دار زنانه مشکی

مدل مانتوی مشکی بلند طرح دار

مانتو مشکی طرح دار شیک

مدل مانتوی مشکی شیک

مانتوی مشکی شیک زنانه

مدل مانتو طرح دار شیک با رنگ مشکی

مدل شیک و متفاوت مانتوی مشکی

مانتوی مشکی طرح دار شیک

مدل مانتو طرح دار مشکی

مانتوی مشکی طرح دار زنانه

مدل مانتوی مشکی زنانه طرح دار

مدل مانتو مشکی طرح دار

در این مطلب انواع مدل مانتو طرح دار دخترانه و زنانه را در اختیار شما همراهان همیشگی قرار دادیم که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند و بتوانید با الگوبرداری از آن ها مانتو با طرح شیک و زیبایی را برای پوشیدن در مکان های مختلف انتخاب کنید، در پایان به شما دوستان عزیز پیشنهاد می کنیم به منظور مشاهده تصاویر انواع مدل مانتو زنانه می توانید بر رو لینک کلیک نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو