ست پیراهن و دامن برای خانم های با سلیقه و خوش پوش

ست پیراهن و دامن برای خانم های با سلیقه و خوش پوش


منبع: آرگا

170

1400/2/7

12:05


پیراهن و دامن از انواع لباس های محبوب و کاربردی در بین خانم ها و دختران جوان به شمار می روند و اگر شما تمایل دارید استایلی متفاوت داشته باشید بهتر است از ست پیراهن و دامن در پوشش خود استفاده نمایید.

مدل های ست پیراهن و دامن با جدیدترین طرح و رنگ ها

انتخاب لباسی مناسب برای پوشیدن از اهمیت زیادی برخوردار می باشد زیرا اگر طرح و رنگ لباس بدرستی انتخاب شود عیب های موجود در فرم اندام کمتر به نظر می رسند بنابراین شما خوش استایل و جذاب تر از همیشه خواهید بود. در مطالب قبلی انواع مدل های بلوز و دامن ، کت و دامن را مشاهده کردید در ادامه طرح هایی از پیراهن و دامن را گردآوری کرده ایم.

مدل پیراهن و دامن زنانه

طرح های پیراهن و دامن زنانه و دخترانه

اگر شما تمایل دارید استایلی بدون عیب داشته باشید بهتر است در انتخاب طرح و رنگ لباس هایتان دقت لازم را داشته باشید. امروزه ست کردن لباس ها و اکسسوری ها با یکدیگر از اهمیت زیادی برخوردار شده است و شما می توانید با استفاده از این ترفند ظاهر و استایلی متفاوت را برای خود ایجاد نمایید.

توجه داشته باشید که در صورت تمایل می توانید از پیراهن ساده در پوشش خود استفاده نمایید و دامن خود را طرح دار انتخاب کنید سپس رنگ طرح های روی دامن را با رنگ پیراهن خود هماهنگ کنید همچنین می توانید رنگ زمینه پیراهن و دامن را متفاوت با یکدیگر انتخاب کنید ولی رنگ طرح هایی که روی دامن و پیراهن وجود دارند را با یکدیگر هماهنگ نمایید.

اگر تمایل دارید استایلی خاص داشته باشید می توانید از پیراهن و دامن با طرح یکسان در پوشش خود استفاده کنید که این سبک لباس پوشیدن با سلیقه اغلب خانم ها مطابقت و همخوانی دارد.

 

ست پیراهن مخصوص خانم ها

ست دامن و پیراهن زنانه

ست پیراهن و دامن لی

مدل پیراهن و دامن

مدل پیراهن و دامن برای خانم ها

ست زیبا پیراهن و دامن

ست پیراهن و دامن زنانه

طرح های پیراهن و دامن

ست زیبا و شیک پیراهن و دامن

مدل های پیراهن و دامن شیک

ست زیبا پیراهن و دامن طرح دار

ست پیراهن و دامن شیک

در صورت تمایل می توانید در پوشش خود از دامن کوتاه استفاده نمایید همچنین می توانید جنس پارچه دامن را از بین جنس هایی نظیر لی و ساتن و … انتخاب نمایید که در این صورت باید پیراهنی را برای پوشیدن انتخاب نمایید که استایل تان متفاوت و امروزی تر به نظر برسد.

اگر تمایل دارید ظاهری رسمی و آراسته داشته باشید بهتر است دامن بلند بپوشید همچنین می توانید دامن را با بلوزی ساده و تک رنگ هماهنگ کنید که این سبک لباس پوشیدن برای مهمانی ها و مجالس ایده آل و متفاوت می باشد.

علاوه بر مطابقت دادن طرح و رنگ پیراهن با دامن بهتر است اکسسوری هایتان را نیز از بین طرح هایی انتخاب نمایید که با لباس هایتان به راحتی هماهنگ شوند که در این صورت متفاوت و منحصر به فرد به نظر می رسید.

در صورت تمایل می توانید دامن کوتاه را با پیراهن آستین کوتاه بپوشید که این سبک لباس پوشیدن برای دختران جوان انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می رود همچنین می توانید طرح پیراهن و دامن را اسپرت انتخاب نمایید تا سبک لباس پوشیدن تان امروزی به نظر برسد.

طرح های پیراهن و دامن زنانه

ست دامن و پیراهن زنانه

مدل ست پیراهن و دامن زنانه

ست شیک پیراهن و دامن زنانه

ست پیراهن و دامن دخترانه

ست شیک پیراهن و دامن

مدل های پیراهن و دامن مخصوص خانم ها

ست پیراهن و دامن شیک

ست پیراهن و دامن طرح دار

طرح پیراهن و دامن طرح دار

طرح های پیراهن و دامن زنانه

مدل ست پیراهن و دامن زنانه

ست پیراهن و دامن

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا توجه شما عزیزان را به انواع طرح های ست پیراهن و دامن مخصوص خانم های مدگرا و جذاب جلب کردیم که امیدواریم با الگوبرداری از آن ها بتوانید تغییرات مثبتی را در استایل خود ایجاد نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو