مدل لوستر چوبی جدید و زیبا برای نقاط مختلف منزل

مدل لوستر چوبی جدید و زیبا برای نقاط مختلف منزل


منبع: آرگا

572

1400/2/7

12:05


لوستر جزء وسایل زینتی و کاربردی محسوب می شود که علاوه بر اینکه دکوراسیون داخلی خانه را زیباتر می کند، در نورپردازی هم نقش بسیار مهمی دارد. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا با انواع مدل لوستر چوبی با جدیدترین طرح ها آشنا شوید.

از لوسترها برای روشن تر کردن فضا در هر مکانی استفاده می شود. البته باید با توجه به نوع مکان، اندازه فضا و طراحی آن از لوستر استفاده کرد. لوسترها از مواد و جنس های مختلف، در دو نوع کلاسیک و مدرن ساخته و تولید می شوند. امروزه در صنعت لوستر سازی، لوسترهای مدرن و پرطرفداری تولید، که با نام لوستر چوبی وارد بازار می شوند. در ادامه این مطلب نمونه های جدید و شیک مدل لوستر چوبی را مشاهده خواهید کرد.

جدیدترین مدل لوستر چوبی مدرن

آویزها و لوسترهای چوبی، طرح های مدرن و خاصی هستند زیرا از چوب طبیعی ساخته می شوند. مدلهای لوستر چوبی در دو نوع کلاسیک و امروزی تولید می شود. از این لوسترهای چوبی جذاب می توانید در دکوراسیون همه مکان های خانه مثل اتاق نشیمن، اتاق خواب، آشپزخانه و…  و حتی در اداره ها نیز استفاده کرد. لوسترهای چوبی شیک و متفاوت تقریبا با هر دکوراسیونی هماهنگ می شوند زیرا در بیشتر بخش های مختلف یک خانه استفاده از چوب و یا طرح چوب به چشم می خورد. لوسترهای چوبی از چوب روس ساخته می شوند زیرا در هر شرایطی از آب و هوا مقاومت بسیار بالایی دارد. به هنگام انتخاب لوستر پذیرایی و اتاق خواب به رنگ آن توجه کنید تا با رنگ بندی دکوراسیون مکان مورد نظر، هماهنگ باشد.

لوستر چوبی آتلیه عکاسی

شیک ترین تصاویر لوسترهای چوبی با طراحی های مدرن و امروزی را برای دوستدارن سبک دکوراسیون روستیک به نمایش میگذاریم.

مدرن ترین لوسترهای چوبی

لوستر چوبی سرویس بهداشتی

انواع لوستر چوبی هشت شاخه

لوستر چوبی مدرن آشپزخانه

لوستر چوبی کافی شاپ

لوستر چوبی اتاق نوجوان

لوستر چوبی مدرن آشزخانه

زیباترین لوستر چوبی اتاق خواب

انواع لوستر چوبی آشپزخانه

انواع لوستر چوبی فانتزی

طرفداران لوسترهای جذاب و خاص چوبی ، طراحی کلاسیک این نوع لوسترها را در نمونه های زیر مشاهده کنند.

انواع لوستر جنس چوب

مدل جدیدترین لوستر چوبی

انواع مدل لوستر چوبی

لوستر چوبی پنج شاخه

خاص ترین لوستر چوبی

جذاب ترین لوستر چوبی

جدیدترین لوستر چوبی کلاسیک

انواع لوسترهای چوبی شیک

 لوستر چوبی شیک اتاق نشیمن

زیباترین لوستر چوبی منازل

زیباترین لوسترهای چوبی سفید

مدل لوستر چوبی کلاسیک

انواع لوستر چوبی سفید

شیک ترین لوستر چوبی پذیرایی

شیک ترین لوستر چوبی کلاسیک

لوستر چوبی زنجیر دار

جدیدترین مدلهای لوستر چوبی فانتزی

یکی از انواع وسایل دکوری و تزئینی که جنبه کاربردی زیادی نیز دارند و می تواند تاثیر زیادی در زیبایی دکوراسیون منزل داشته باشد، چراغ و لوستر می باشد که امروزه در انواع مدلها و طرح های مختلف با متریالهای متنوع تهیه و تولید می شوند، حال انتخاب لوستر هایی با طرح چوب علاوه بر شیک و زیبا بودن به دلیل خاصیت طبیعی بودن می توان احساس خوب و آرامش بخشی را ایجاد نماید، در ادامه مدلهای جدید و متنوعی از انواع لوستر های فانتزی گردآوری کرده ایم که انتخاب هر یک از آنها در صورتی که با سبک دکوراسیون منزلتان هماهنگ باشد، می تواند تاثیر زیادی در زیبایی دکور منزلتان داشته باشد، بنابراین برای مشاهده تصاویر در ادامه همراه ما شوید.

مدل چراغ آویز چوبی

همانطور که گفتیم؛ لوستر ها علاوه بر اینکه جزو وسایل و لوازم تزئینی منزل هستند، در ایجاد روشنایی منزل نیز نقش زیادی دارند، از این رو با استفاده از آنها می توانید میزان روشنایی خانه تان را به راحتی تنظیم کنید، لوستر ها انواع مختلفی دارند و با توجه به اندازه شان، تعداد لامپ های استفاده شده در آن و میزان روشنایی آنها نیز می تواند متفاوت باشد، استفاده از لوستر های مسی اگرچه ظاهر شیک و زیباتری دارند، اما مدلهای چوبی آن برای فضای مدرن کاربرد بیشتری دارند و بهتر است در صورت استفاده با دیگر وسایل خانه ست و هماهنگ باشند، در اینجا توجه شما دوستان عزیز را به تماشای انواع دیگر مدلهای لوستر چوبی مدرن در طرح های شیک و متنوع جلب می نماییم.

مدل لوستر سقفی

تصاویر چراغ آویز چوبی

مدل شیک چراغ آویز چوبی

مدل چراغ آویز چوبی سقفی

انواع چراغ آویز چوبی

زیباترین مدل چراغ آویز چوبی

جدیدترین مدل چراغ آویز چوبی

مدلهای چراغ آویز چوبی

مدل جدید چراغ آویز چوبی

مدل چراغ آویز چوبی فانتزی

مدل لوستر چوبی جدید

مدل چراغ آویز چوبی شیک

مدل چراغ آویز چوبی مدرن

مدل لوستر چوبی مدرن

مدل چراغ آویز چوبی جدید

مدلی از لوستر چوبی فانتزی

مدلی از لوستر چوبی زیبا

مدلی از لوستر چوبی

مدل لوستر چوبی شکیل

در انتخاب لوستر برای مکان مورد نظر به جنس، طرح و رنگ آن دقت کنید تا به سبک دکوراسیون بیاید. چرا که مدل لوستر در زیباتر شدن دکوراسیون داخلی اثرگذار است. در این مطلب انواع نمونه های لوسترهای چوبی مدرن و جذاب را مشاهده کردید. امیدواریم مدل لوستر چوبی را در دکوراسیون داخلی منزل خود استفاده کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو