بیوگرافی بهزاد لیتو؛ خواننده رپ بهزاد لیتو و عکس های همسر بهزاد لیتو

بیوگرافی بهزاد لیتو؛ خواننده رپ بهزاد لیتو و عکس های همسر بهزاد لیتو


منبع: تاپ ناز

332

1400/2/7

15:23


بهزاد لیتو | بیوگرافی و عکس های خواننده رپ بهزاد لیتو

بهزاد لیتو (بهزاد داورپناه) زاده 5 اسفند سال 1370 در اصفهان است. Behzad Leito خواننده، ترانه سرا و آهنگساز هیپ هاپ است و هم اکنون در دبی زندگی می کند. او خواننده سبک هیپ هاپ و رپ است.

بیوگرافی بهزاد لیتو

بهزاد تا سن 16 سالگی در تهران زندگی کرده و سپس به دبی رفت و در همانجا ساکن شد.او ابتدا در گروه پایدار عضو شد و سپس تک اهنگ های معروف مانند، فوق العاده و فردا و دادیم رفت تو رو با خواننده رپ زن سوگند منتشر کرد.

بیوگرافی بهزاد لیتو

او بعد از اینکه با گروه زدبازی همکاری کرد توانست بیشتر از قبل معروف شود. او در مصاحبه هایش اعلام کرده است که تحت تاثیر سبک خوانندگی دریک Drake رپر آمریکایی و کانادایی تبار قرار گرفته است و سعی می کند که آهنگ هایش را در سبک او تولید نماید.

 

بیوگرافی بهزاد لیتو

 

همکاری‌ها و تشکیل گروه پایدار و جدایی از این گروه

 

بهزاد لیتو در طول فعالیت هنری خود توانسته با خوانندگانی مانند جی جی و سیجل، پایا و جی دال، خلسه، عرفان، خشایار، سامی بیگی و همچنین با خواننده زن سوگند همکاری داشته باشد که آهنگ او و سوگند به نام دادیم رفت تورو پربازدیدترین آهنگ سال رادیو جوان شد.

بیوگرافی بهزاد لیتو

او پس از ملاقات کردن عرفان در دبی و آشنا شدن با او به همراه سینا تهم، پایا، سوگند، جی دال، افرا و سرکش گروه پایدار را تشکیل دادند. بهزراد لیتو نخستین آهنگ خود به نام کارگردان را در سال 1390 با حضور عرفان به عنوان خواننده مهمان منتشر کرد.

بیوگرافی بهزاد لیتو

او بعد از مدتی از گروه پایدار جدا شد و دلیل این کار را پیشرفت بیشتر خودش عنوان کرد. اما شایعاتی در مورد اینکه بهزراد لیتو با سینا تهم عضو دیگر این گروه دچار مشکل شده است نیز منتشر شد که او در یک مصاحبه اعلام کرد که مشکلاتی داشته اند ولی دلیل اصلی جدایی او سینا تهم نیست.

بیوگرافی بهزاد لیتو

بهزاد لیتو در صفحه فیسبوک خودش و در جواب به طرفداران دربارهٔ جدایی از گروه پایدار گفت:

من رابطهٔ خیلی خوبی با عرفان دارم، جزو صمیمی‌ترین دوستام هستش تقریباً هر روز هم همو می‌بینیم، حتی وقتی گروه پایدار رو درست کرد من با جون و دلم سعی کردم که گروه بهترین گروه باشه، ولی دیدم سخت برای من تو یه گروه کار کنم و حس کردم تنهائی می‌تونم بهتر کار کنم.

 

بیوگرافی بهزاد لیتو

عضویت در گروه زدبازی

او بعد از جدا شدن از گروه پایدار، لیتو سیجل را که یکی از اعضای گروه زدبازی Zedbazi بود را ملاقات کرد. بعد از آن لیتو با او و علیرضا جی جی عضو دیگر زدبازی شروع به همکاری کردند. نخستین همکاری او با جی جی در ساخت فردا بود که این اهنگ یک سبک جدید برای لیتو به حساب می آید.

بیوگرافی بهزاد لیتو

نخستین همکاری او با گروه زدبازی در آهنگ ساعت وایسه بود که این آهنگ در تاریخ 4 مرداد سال 1391 منتشر شد. او در اولین آلبوم استودیویی زدبازی به نام زاخارنامه شرکت کرد.

بهزاد لیتو اهنگ دیگری به نام فوق العاده را با سیجل و با حضور سامی بیگی به عنوان خواننده مهمان منتشر کرد که آهنگی موفق شد.

 

بیوگرافی بهزاد لیتو


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو