روش برش انبه در ۴ مرحله آسان

منبع: آرگا

116

1400/2/8

14:02


اگر نمی دانید که چگونه باید انبه را برش داده و در تزئینات از آن استفاده کنید این مطلب را از دست ندهید تا با ساده ترین روش برش این میوه آشنا شده و بتوانید به راحتی این کار را انجام دهید.

روش برش انبه در ۴ مرحله آسان

برخی از میوه هایی که دارای اشکال خاصی می باشند را باید با تکنیک های خاصی برش بزنید. یادتان باشد که روش برش هر میوه را قبل از انجام این کار مطالعه کنید تا بتوانید با وسایل ساده برش های مرتب و تمیزی را روی میوه ها بزنید و ظرف میوه شما دیزاین خاصی داشته باشد. روش برش انبه خاص تر از میوه های دیگر می باشد و نیازمند دقت و توجه خاصی است بنابراین سعی کنید این کار را با دقت بیش تری انجام دهید.

روش برش انبه

انبه یکی از میوه هایی می باشد که هر کسی آن را دوست ندارد زیرا دارای طعم خاصی است و فقط تعداد اندکی از مردم از آن استفاده می کنند با این حال خواص انبه باور نکردنی است و می تواند باعث بهبود وضعیت پوست و موی شما شود. در مطالب قبلی دانه کردن انار و پوست کندن آناناس  را برایتان بیان کردیم و در ادامه مرحله به مرحله برش زدن انبه را برایتان بیان می کنیم.

مرحله یک

انتخاب میوه رسیده و سفت اولین مرحله برای برش زدن می باشد. انبه هایی که سفت و رسیده اند کم تر از سایرین آب دارند بنابراین برش زدن آن ها کار راحت تری می باشد. در واقع برای انتخاب انبه باید دقت بسیار بالایی به خرج دهید زیرا این میوه اگر رسیده و له باشد برش های تمیزی نخواهد داشت.

مرحله دوم

برش زدن از پهلو مرحله دوم می باشد. برای این که برش های شما تمیز و یک دست باشد باید ابتدا یک خط فرضی را به دور انبه بکشید و سپس انبه را برش بزنید.

مرحله سوم

روش برش انبه

در این مرحله باید برش های عمودی و افقی یک دستی را روی گوشت انبه بزنید تا برش های این میوه مربعی شکل شود و این کار را سعی کنید با استفاده از یک چاقوی تیز و نوک تیز انجام دهید.

مرحله چهارم

برش زدن میوه ها

بعد از این که برش های عمودی و افقی را روی انبه ها اجرا کردید این میوه ها هنوز به پوسته بیرونی متصل می باشند بنابراین پوسته را به سمت داخل فشار دهید تا تکه های برش داده شده به سمت بیرون خارج شوند. بعد از این کار می توانید با کارد برش ها را از پوسته جدا کنید و آن ها را درون ظرف بچینید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو