خصوصیات متولدین خرداد (آشنایی با خصوصیات خردادی ها)

خصوصیات متولدین خرداد (آشنایی با خصوصیات خردادی ها)


منبع: مینویسم

381

1400/2/8

15:11


خصوصیات متولدین خرداد (آشنایی با خصوصیات خردادی ها)

تاثیر ماه تولد بر روی شخصیت افراد موضوعی است که تحقیقات مختلفی روی آن انجام شده، اما جدا از صحیح یا غلط بودن این نظریه که ماه تولد می تواند تعیین کننده شخصیت و خلق و خوی افراد باشد یا خیر، خیلی اوقات متوجه شده ایم که برخی صفاتی که برای فلان ماه تولد نوشته شده چقدر به افرادی در آن ماه متولد شده اند نزدیک است. در این مطلب تصمیم داریم خصوصیات متولدین خرداد را مورد بررسی قرار دهیم.

اگر یکی از نزدیکان شما متولد خرداد است و دوست دارید در مورد خصوصیات فردی متولدین خرداد بیشتر بدانید، در ادامه با خصوصیات بارز متولدین خرداد آشنا خواهید شد. در مورد خصوصیات متولدین فروردین و خصوصیات متولدین مهرماه نیز مطالب جالبی در مینویسم وجود دارد که پیشنهاد می کنم از دست ندهید.

خصوصیات متولدین خرداد ماه

سمبل ماه خرداد دو قلو است و نماد آن دو پیکر یا دوقلو است و جالب است بدانید که اکثر خرداد ماهی ها شخصیتی دوگانه دارند.

خصوصیات متولدین خردادی

  • ستاره حاکم بر ماه خرداد: عطارد یا مرکوری
  • شخصیت: راوی
  • شعار: من فکر می کنم
  • فلز وجود: جیوه
  • سنگ خوش یمن: زمرد کبود
  • روز خوش یمن: چهارشنبه
  • عدد شانس: 5

یک خردادماهی بسیار مهربان و سرزنده است. متولدین خرداد افرادی بخشنده، انعطاف پذیر و همه فن حریف هستند. خرداد ماهی ها اغلب افرادی باهوش و ذکاوت هستند و می توانند بهترین استفاده را از هوششان کنند. رویایی با مشکلات یکی از ویژگی های متولدین خرداد است، هنگامی که مشکلی پیش روی آنها باشد به هر طریقی تمام سعی خود را می کنند و شبانه روز تلاش می کنند تا مشکل آنها برطرف شود.

آنها علاقه زیادی به کارهای فکری دارند اما معمولا کار خود را نیمه تمام می گذارند. عاشق مسافرت هستند و یک جا بند نمی شوند. خردادماهی ها حسود نیستند و برای وفاداری ارزش زیادی قائل اند. معمولا کم حرف هستند و دوست ندارند کسی از کار آنها سر در بیاورد. متولدین خرداد گاهی لجباز می شوند و همچنین بسیار زود جوش هستند.

ترجیح می دهند حرف خود را غیر مستقیم بزنند و بسیار قابل انعطاف هستند. به یادگیری مطالب جدید علاقه مند هستند و از تقلب بیزارند. بسیار کنجکاتو پر انرژی هستند و گاهی اوقات دمدمی مزاج هستند و قول های خود را فراموش می کنند. آنها همانطور که خیلی رسیع با افراد جدید ارتباط برقرار می کنند و دوست های جدید پیدا می کنند، خیلی سریع هم می توانند این دوستی را بهم بزنند.

خصوصيات متولدين خرداد زن

خصوصيات متولدين خرداد دختر

اگر به یک دختر خردادی علاقه مند شده اید چند مورد را برای آشنایی با خصوصیات متولدین خرداد ماه دختر در نظر داشته باشید. از جمله اینکه:

دختر متولد خرداد ماه قوه تخیل بالایی دارد و عاشق مسافرت و خوشگذرانی است. یک دختر متولد خرداد بسیار خوش صحبت و با سلیقه است. او می تواند شخصیت های متفاوتی را بروز دهد و ممکن است در عین خوشحالی ،ناراحت و غمگین شود.

زن خردادی بسیار هنرمند است و حتما در یک فعالیت خاص مهارت دارد. او بسیار مهربان است و در مقابل به عشق و توجه شما نیز نیاز دارد. او ترجیح می دهد با افراد فهمیده و دانا معاشرت کند و بسیار زود رنج است. یک زن خرداد ماهی از شنیدن مشکلات دیگران متنفر است چون بسیار ناراحت و افسرده می شود.

زنان متولد خرداد مادری بسیار شاد و مهربان هستند و سعی می کنند فرزندانشان را خودمختار و قوی بار بیاورند.

یک زن خرداد ماهی همسر خود را عاشقانه دوست دارد و بسیار نیک اندیش است. او از شوخی های بیجا متنفر است و مردی مورد تایید اوست که حرف ها و حرکاتش بجا باشد.

این را فراموش نکنید که هیچگاه با یک زن خردادی بحث و جدل نکنید و سعی نکنید که روی زندگی او تسلط داشته باشید. همیشه مرتب باشید و اگر در جمعی باهم هستید، نشان دهید که به او توجه دارید.

خصوصیات متولدین خرداد مردها

مرد متولد خرداد به احتمال زیاد مردی با ذوق و خوش صحبت، هنردوست، صادق و کمی بدقول است. او معمولا ترجیح می دهد که مرموز به نظر برسد و بسیار کاردان و صبور است. مردان خردادماهی سعی می کنند از افراد حسود دوری کنند و بسیار رازدار و گاهی اوقات اهل زخم زبان و کنایه می باشند.

از جمله خصوصیات متولدین خرداد پسر این است که از انتقاد در مورد رفتار عاشقانه اش بیزار است و ماجراجویی و معاشرت در زندگی را دوست دارد. او یک پدر مهربان برای بچه هایش است.

اما اگر به یک پسر متولد خرداد علاقه مند شده اید از کنجکاوی در مورد افکار و زندگی خصوصی او پرهیز کنید و هیچگاه چیزی یا کسی را به او تحمیل نکنید.

مرد خرداد ماهی از افراد ناسازگار و بدخلق خوشش نمی آید و دوست ندارد که هیچ گاه از طرز لباس پوشیدن، حرف زدن و یا سایر کارهای او ایراد بگیرید. حتی اگر حق با شما باشد!

خصوصیات خوب متولدین خرداد

یک خرداد ماهی بسیار اجتماعی است و همه را به سمت خود جذب می کند. او هرچقدر هم نگران و مضطرب باشد اوضاع را بخوبی را مدیریت می کند و ظاهر آرام خود را حفظ می کند. خستگی ناپذیر است و می تواند سخنران خوبی باشد.

از جمله خصوصیات بارز متولدین خرداد این است که بخوبی می تواند طرف مقابل را قانع کند. او بسیار منطقی است و می تواند یک تاجر موفق باشد. عاشق تغییر و تنوع است و از در کنار او بودن خسته نخواهید شد.

عکس نوشته خصوصیات متولدین خرداد

خصوصیات بد متولدین خرداد

متولدین همه ماه ها جنبه های مثبت و منفی را همراه هم دارند، در مورد خصوصیات بد متولدین خرداد باید بگوییم همانطور که با انرژی و با ذوق هستند،خیلی زود هم از هر کاری خسته می شوند. آنها معمولا نگران هستند و به شدت دمدمی مزاج و بی ثباتند.

از جمله خصوصیات شخصیتی متولدین خرداد این است که خیلی ناقلا هستند و با وجود اینکه دوست ندارند از کارهای آنها سر دربیاورید اما خودشان غالبا خیلی کنجکاو هستند.

خصوصیات عشقی متولدین خرداد

یک خرداد ماهی از دو نیم کره مغز خود استفاده می کند به همین خاطر دو شخصیت از او دیده می شود. ممکن است در یک موقعیت احساسی قرار بگیرد و عاشق شود، اما با عقل خود قضیه را بررسی می کند. حتی اگر عقل و منطق او هم این عشق را تایید کند باز باید شما فرد خیلی جذابی باشید تا به شما پایبند شود، چون هر گاه احساس کند عشق بین شما یکنواخت و عادی شده، کم کم از شور و شوق می افتد و به آرامی خودش را کنار می کشد.

فروشگاه قطعات آسانسور

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو