معنی اسم پرهام و آشنایی با ریشه و مفهوم آن

منبع: آرگا

148

1400/2/9

00:00


در این مطلب شما را با نام پرهام و اسامی مشابه با آن آشنا می کنیم و شما می توانید علاوه بر انتخاب اسم اسامی مشابه و هم ابجد این نام را بشناسید. تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید.

دانستن معنی اسم به شما کمک می کند تا بتوانید یک نام زیبا و با مفهوم برای فرزند خود انتخاب کنید. در ادامه معنای نام پرهام را برایتان بیان می کنیم.

معنی اسم پرهام

معنی اسم پرهام

پرهام نامی پسرانه می باشد که به راحتی تلفظ می شود و می تواند یکی از انتخاب های والدینی باشد که دوست دارند نام فرزندشان با حرف پ آغاز شود. پرهام نامی ایرانی است و می توان گفت یکی از نام های اصیل به حساب می آید. معنای این اسم فرشته خوبی است و برخی از افراد معتقد هستند که این نام در واقعیت به شکل پیرهمه بوده است و به صورت مخفف تبدیل به پرهام شده است. پیرهمه به معنای پدر همه است.

اسامی مشابه

بسیاری از والدین دوست دارند علاوه بر نامی که اکنون برای فرزند خود انتخاب می کنند نام های مشابه با آن را بدانند تا بتوانند برای فرزندان دیگرشان از آن ها استفاده کنند. در ادامه اسامی مشابه دخترانه و پسرانه با این نام را برایتان بیان می کنیم.

اسامی مشابه پسرانه

  1. پارسا
  2. پرسام
  3. رهام
  4. پوریا
  5. پویان
  6. پیام
  7. پدرام
  8. پرداد
  9. پرهان
  10. پویا
  11. پژمان

پرهام دارای ریشه فارسی است.

اسامی مشابه دخترانه

  1. پریزاد
  2. پریا
  3. پرنیا
  4. پرنیان
  5. پرستش
  6. پرستو
  7. پرناز
  8. پروا
  9. پریماه
  10. پریناز
  11. پرینوش
  12. پادینا
  13. پارمیس
  14. پانیا
  15. پانیذ
  16. پردیس

ابجد

از ابجد برای متناظر کردن واژه ها استفاده می کنند و هر اسمی دارای ابجد کبیر و صغیر می باشد. نام پرهام دارای ابجد کبیر ۲۴۸ و ابجد صغیر ۲۰ می باشد. اگر دوست دارید نام فرزندان خود را از روی ابجد آن ها انتخاب کنید می توانید به دنبال اسامی خاصی باشید که با ابجد این اسم برابر باشند. البته این روش نام گذاری در قدیم مرسوم بوده است که امروزه کم تر مورد استفاده قرار می گیرد. برای مثال اسامی هم ابجد با این نام سلین و اردلان می باشد.

پرهام نامی زیبا برای پسران

فراوانی

یکی از روش هایی که امروزه مورد استقبال مردم قرار گرفته و بیش تر افراد برای نام گذاری از آن استفاده می کنند میزان فراوانی اسم ها است. در واقع والدین سعی می کنند از اسمی استفاده کنند که دارای فراوانی کم تری است. جالب است بدانید که اسم پرهام فراوانی کمی دارد و حدودا ۵۴۰۰ نفر این اسم را برای فرزندان خود انتخاب کرده اند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو