دانلود بازی New Super Luckys Tale برای PS4 – نسخه UNLiMiTED

دانلود بازی New Super Luckys Tale برای PS4 – نسخه UNLiMiTED


منبع: دانلود ها

133

1400/2/9

01:10


ماجراهای روباه دوست‌داشتنی ما که “لاکی” نام دارد، یک بار دیگر در مراحلی جدید قرار است شما را سرگرم خود کند. بازی New Super Lucky’s Tale که در سال ۲۰۱۹ برای کنسول نینتندو سوییچ منتشرشد، باتوجه به کسب نمرات و نقدهای خوب، بالاخره در آگوست ۲۰۲۰ برای سایر پلتفرم‌ها از جمله PS4 منتشر گردید تا بتواند مارکت بیشتری را جذب خود کند. این بازی اثری از استودیو Playful Corp بوده که در سبک ماجراجویانه و پلتفرمر سه‌بُعدی توسعه یافته است. یک بار دیگر همراه با ماجراهای Lucky به پریدن، برداشتن اشیاء و تکان‌دادن دم روباهی بپردازید تا پیروزی و عشق را به ارمغان آورید. از جمله تغییرات نسخه جدید این بازی می‌توان به قابلیت چرخش کامل در دوربین، کنترل دقیق‌تر روباه، بهینه‌سازی گیم‌پلی و رفع باگ‌های جزئی نسخه قبلی اشاره نمود.

New Super Lucky’s Tale PS4-UNLiMiTED

v1.00; ID: CUSA20302; BACKPORT

دانلود-بازی-New-Super-Luckys-Tale

بازی New Super Luckys Tale یکی از بهترین و ناب‌ترین آثار سال ۲۰۲۰ است که برای تمامی سنین مناسب بوده و می‌تواند تجربه‌ای هیجان‌انگیز برای شما داشته باشد. در نسخه جدید سوپر لاکی باید به سفری ماجراجویانه در “کتاب دوران” رفته و در دنیایی خارق‌العاده حضور یابید. دوستان جدید پیدا کنید، سرزمین‌های زیبا را کاوش کرده و صفحات گمشده این کتاب را از دست دیو شیطان‌صفت بازی یعنی Jinx پس بگیرید. این بازی حالت‌های سرگرم‌کننده زیادی دارد که از تنوع گسترده در بخش گیم‌پلی، مناطق سه‌بعدی توسعه‌یافته، ماموریت‌های ماجراجویانه و داستانی، چالش‌هایی با گرافیک دوبعدی به‌صورت سایداسکرول و … تا معماها و بازی‌های کوچک که جایزه به شما خواهند داد را شامل می‌شود.

info

Join Lucky on his thrilling journey through the Book of Ages, a magical artifact that opens doors to amazing worlds. Meet new friends, explore exciting lands, and recover the missing pages from the evil sorcerer Jinx and his villainous family, the dreaded Kitty Litter.

Featuring a huge variety of gameplay, from expansive 3D hubs, to story-based adventure levels, 2D side-scrolling challenges, rewarding mini-games, mind-bending puzzles, and thrilling boss battles.

سیستم مورد نیاز

For now, in order to play our rips you will need :

– a PS4 with Firmware 7.55 (or at least 5.05 for backport)

– a computer to run the PS4 Exploit Host

راهنمای نصب

آموزش نصب عناوین هک شده ی PS4 نیازمند دقت است. لطفا ابتدا جهت مشاهده ی روش جیلبریک کردن دستگاه خود، به پست ذیل مراجعه کنید:

آموزش نصب تصویری و قدم به قدم هک کردن کنسول PS4 به نسخه Exploit FW7.55

——

آموزش نصب بازی:

1) ابتدا تمامی فایل های فشرده دانلودشده را توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) فایل pkg بدست آمده را بر روی هارد خود که به exFAT فرمت شده است، منتقل کنید. دقت داشته باشید که حتما در هیچ فولدری درون هارد اکسترنال خود کپی نکنید. بلکه فقط در آدرس اصلی هارد اکسترنال باشد نه هیچ زیرشاخه دیگری.

3) هارد خود را به کنسول PS4 متصل کنید. باتوجه به فعال بودن بخش Debug Settings بعد از هک شدن کنسول، وارد این بخش شوید. یعنی آدرس Settings => Debug Settings در کنسول.

4) به آدرس Debug Settings => Game => Package Installer مراجعه کنید. فایل دانلودی شما که در گام دوم بدست آمده، در اینجا نمایش داده خواهد شد.

5) با زدن کلید X نصب را شروع کنید. پس از اتمام نصب، بازی بر روی صفحه اصلی کنسول شما نمایش داده خواهد شد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

—————–

دانلود بک پورت بازی BACKPORT FW5.05 PS4-NBB با لینک مستقیم

—————–

دانلود بازی New Super Lucky’s Tale PS4-UNLiMiTED:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو