سفر در تاریخ؛ ۱۰ روایت از ۱۰ عکس قدیمی

سفر در تاریخ؛ ۱۰ روایت از ۱۰ عکس قدیمی


منبع: برترین ها

135

1400/2/9

06:57


عکاسان بزرگ‌ترین کمک برای مورخین بودند، آن‌ها به یادماندنی‌ترین لحظه‌ها و وقایع و مهم‌ترین حقایق را ثبت کرده و با عکس هایشان جو و محیط منطقه خاصی را تفسیر می‌کردند. اما متاسفانه جذاب‌ترین عکس‌های مربوط به گذشتگان در کتاب‌های تاریخی مدرسه نشان داده نمی‌شوند. پس ما تصمیم گرفتیم تصاویری کمتر دیده شده از تاریخ جهان را به شما نشان دهیم.

برترین‌ها: عکاسان بزرگ‌ترین کمک برای مورخین بودند، آن‌ها به یادماندنی‌ترین لحظه‌ها و وقایع و مهم‌ترین حقایق را ثبت کرده و با عکس هایشان جو و محیط منطقه خاصی را تفسیر می‌کردند. اما متاسفانه جذاب‌ترین عکس‌های مربوط به گذشتگان در کتاب‌های تاریخی مدرسه نشان داده نمی‌شوند. پس ما تصمیم گرفتیم تصاویری کمتر دیده شده از تاریخ جهان را به شما نشان دهیم.

دختر کوچکی باگت به دست در پاریسِ سال ۱۹۶۱ منجمد شده است.

1


تصویر رنگ شده‌ی دو زن ایرلندی در سال 1927 که نامه‌ای را به صندوق پست می‌اندازند. چه حیف شد که عمرِ نامه‌های کاغذی به انتها رسید.

1


سئولِ برفی. کره‌ی جنوبی ۱۹۵۰.

1


پسرکی لندنی اسباب‌بازی‌اش در آغوش میان ویرانه‌های خانه‌اش پس از بمباران مشهور به Blitz توسط نیروی هوایی آلمان در جنگ جهانی دوم ایستاده است. انگلستان ۱۹۴۱.

1


دو زن با ماسک پلاستیکی مرسوم زمانه برای از بین بردن چین و چروک و لکه‌های صورت. سال ۱۹۲۱.

1


در جنگلی در بلژیک ماشین‌ها بیش از هفتاد سال است که به حال خود رها شده‌اند. زنگاری و سبز، مسحورکننده نیستند؟

1


کلینیک سیّار واکسیناسیون فلج اطفال در کالیفرنیا. آمریکای ۱۹۶۰.

1


نمایی از شب‌های چراغانیِ نیویورک از فراز ساختمان امپایر استیت. سال ۱۹۴۶.

1


عکسی غریب از زمانی که طوفان اندرو میامی را در هم می‌کوبید: کارکنان باغ‌وحش ناچار شدند سی فلامینگوی باغ‌وحش را در توالت محبوس کنند تا از طوفان گزندی بدانان نرسد. سال ۱۹۹۲.

1


دو گیشای جوان از توکیوی سال ۱۹۱۰.

1

 

عکس‌ها از اکانت توئیتریِ Jabberwocky Wonders برداشته شده.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو