چیچیلاس، استارت آپ حوزه کودک

منبع: فرزند

240

1400/2/9

12:43


چیچیلاس، استارت آپ حوزه کودک

مجموعه چیچیلاس تحت عنوان ارائه دهنده خدمات تخصصی کودک و با شعار “چیچیلاس، دنیای عروسکی تو” از سال …….. شروع به کار کرده است.

این مجموعه که توسط تعدادی جوان خلاق راه اندازی شد، به ارائه محصولات و خدمات مرتبط با کودکان می‌پردازد. نامگذاری برند چیچیلاس با توجه به زبان شیرین گیلکی انجام شده است و کلمه “چیچیلاس” در گویش گیلکی به معنای “سنجاقک” می‌باشد . لوگو این برند هم با توجه به همین مفهوم طراحی شده است. فروشگاه اینترنتی چیچیلاس دارای بخش‌های مختلفی است که اصلی ترین بخش آن را فروشگاه عروسک تشکیل می‌دهد. فروشگاه عروسک چیچیلاس متنوع ترین و به روزترین سایت خرید اینترنتی عروسک در ایران است. شما در این سایت می‌توانید به انواع عروسک ها نظیر عروسک پسرانه و عروسک دخترانه، عروسک حیوانات،عروسک شخصیت‌های کارتونی و … به راحتی دسترسی پیدا کنید. سایت فروشگاه اینترنتی چیچیلاس دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارات صنعت معدن و تجارت است.

خدمات مجموعه چیچیلاس

چیچیلاس در ابتدای شکل‌گیری با ایده راه اندازی مجموعه خدمات مرتبط با کودکان شروع به کار کرد و از همان زمان بخش‌های مختلفی در این زمینه در سایت چیچیلاس ایجاد شد. علاوه بر ایجاد بستر خرید بی‌واسطه انواع محصولات عروسکی و خرید آسان‌تر عروسک، بخش های مرتبط با روانشناسی کودک و خانواده، آموزش کودک، سرگرمی کودک و بخش های متنوع دیگر در این سایت شکل‌گرفت و در آینده این بخش‌ها از لحاظ کیفیت و کمیت گسترش پیدا خواهند کرد. در ادامه به بررسی برخی از خدمات برند چیچیلاس خواهیم پرداخت.

دنیای عروسکی چیچیلاس

این بخش که پربازدیدترین بخش فروشگاه است، متنوع ترین نمایشگاه مجازی عروسک پولیشی به شمارمی‌رود. این مجموعه با توجه به اهمیت عروسک‌ها در زندگی و رشد جسمی و روحی کودکان اقدام به ارائه محصولات بروز و با کیفیت کرده‌است. انتخاب عروسک مناسب که به عنوان بهترین وسیله برای آموزش و و سرگرمی کودک است، برای والدین بسیار مهم است. والدینی که بیشتر به پرورش روحی و جسمی کودک خود توجه می‌کنند در انتخاب عروسک و اسباب‌بازی‌های کودکانه حساسیت بیشتری به خرج می‌دهند و حق دارند تا از یک مجموعه با محصولات با کیفیت و دارای پشتیبانی که امکان بررسی بهتر محصولات را داشته باشد، اقدام به خرید کنند. در این بخش شما می‌توانید با هرسلیقه‌ای به راحتی از انواع مختلفی از عروسک ها بازدید کنید، کیفیت، ابعاد و قیمت ها را در کمترین زمان ممکن بررسی و مقایسه کرده و با  خیال راحت سفارش خود را ثبت کنید تا عروسک موردنظر خود را در سریع‌ترین زمان ممکن تحویل بگیرید. فروشگاه چیچیلاس سعی دارد تا با ارائه کیفیت مطلوب و مناسب‌ترین قیمت در بازار، افراد را از یک خرید بی‌واسطه و به‌یادماندنی بهره‌مند سازند. برای ورود به این دنیای عروسکی رو لینک زیر کلیک کنید:

http://bia2safa.net/goto/web/url/2452797

نمایشگاه مجازی عروسک‌های دستساز

چیچیلاس در راستای حمایت از کسب ‌وکار های خانگی و خلاق در حوزه کودک، برای اولین بار زمینه فروش آنلاین محصولات عروسکی (عروسک روسی ، عروسک نمدی و عروسک کاموایی و …) که هنر دست هموطنان عزیز ماست فراهم کرده است. اکنون با ایجاد بستری دائمی و آنلاین برای فروش عروسک های دست ساز که قبلا تنها محدود به غرفه های محصولات صنایع دستی و دیگر فرصت های مقطعی و موقت و یا شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام بوده‌است، هنر دستان مردم هنرمند کشور را پاس داشته‌ایم و درفضای جهانی وب منتشر کرده ایم.

 لباس شخصیت کارتونی

این روزها تماشای انیمیشن‌ها تاثیر زیادی بر کودکان می‌گذارد. بچه ها دوست دارند در دنیای انیمیشن‌ها و کارتون‌های مورد علاقه خود زندگی کنند و یا خوشان را به شکل شخصیت‌های محبوب کارتونی و ابرقهرمان‌ها دربیاورند. به همین دلیل در بازی های خود سعی دارند تا رفتار های قهرمانانه و متفاوت انجام بدهند و از هرابزاری برای ایجاد شباهت بیشتر بین خود و قهرمان موردعلاقه‌شان استفاده میکنند. این فروشگاه با تهیه لباس‌ شخصیت کارتونی این رویای کودکان را محقق کرده است. برای خرید این لباس ها  میتوانید از طریق سایت یا پیج اینستاگرام چیچیلاس اقدام کنید. در فروشگاه چیچیلاس لباس شخصیت‌های کارتونی متفاوت مثل لباس دختر کفشدوزکی،لباس گربه‌سیاه، لباس مردعنکبوتی، لباس السا و … برای خرید در سایز های مختلف کودکانه موجود است. برای خرید لباس دختر کفشدوزکی کلیک کنید.

تم تولد کودک

امروزه برای همه جشن تولد‌ها به خصوص جشن تولد کودکان تم تولد درنظرگرفته می‌شود. تم تولد همان زمینه رنگی چیدمان و تزئینات مراسم تولد است که معمولا از طرح شخصیت کارتونی و رنگ‌های موردعلاقه کودک انتخاب می‌شود. در این فروشگاه انواع لوازم تم تولد و چیدمان آن با توجه به شخصیت های کارتونی به روز و موردعلاقه بچه‌ها قابل خریداری است. بطور مثال تم تولد دختر کفشدوزکی که شامل همه موارد پذیرایی مثل پیشدستی و لیوان تم تولد،کارد و چنگال و…. و دیگر لوازم تزئینی مثل انواع بادکنک، ریسه و اقلام دیگر است.

مجله آنلاین چیچیلاس

با توجه به کمبود منابع معتبر فارسی در حوزه روانشناسی کودک و خانواده در سایت‌های مختلف و اینکه بسیاری از آن‌ها تکراری و بعضاً نامعتبر هستند، مجله آنلاین چیچیلاس با جمع آوری اطلاعات معتبر و بروز در دنیا  و در اختیار گذاشتن آنها بصورت کاملا رایگان جای خالی این مطالب ارشمند را در حوزه کودک و خانواده پر کرده‌است. بنابراین شما میتوانید با مطالعه بخش مجله آنلاین چیچیلاس اطلاعات مفیدی را درمورد کودک و عوامل پروش بهتر او مطالعه کنید. برای اطمینان شما منابع و ماخذ همه این مطالب در انتهای آن ذکر شده است.

محصولات دانلودی

نقاشی و رنگ آمیزی همیشه جزو بهترین وسیله ها برای سرگرمی و پرورش خلاقیت کودکان بوده است. در این قسمت از سایت محصولات قابل دانلود برای سرگرمی کودک ازجمله تصاویر مخصوص رنگ آمیزی کودکان قرار گرفته است که به راحتی قابل دانلود و چاپ میباشد و کودک شما را به خوبی سرگرم میکند.

بازی‌های آنلاین کودکانه

بازی‌های رایانه‌ای و سرگرم شدن با تکنولوژی جزء جدایی ناپذیر زندگی کودکان نسل جدید شده است. در این قسمت از سایت چیچیلاس کودک شما می‌تواند به طور کاملا رایگان از بازی‌های آنلاین سرگرم کننده لذت ببرد. بدون اینکه شما نگران روبه‌رو شدن کودک خود با محتواهای نامناسب باشید. این بازی متناسب با رده سنی کودک انتخاب شده و دارای محتوای آموزشی است.پس بچه‌ها میتوانند با خیال راحت از بازی کردن و وقت گذراندن در این بخش لذت ببرند.

رنگ آمیزی آنلاین کودکان

نقاشی و رنگ آمیزی همیشه جزو بهترین وسیله ها برای سرگرمی و پرورش خلاقیت کودکان بوده است. از اهمیت نقاشی کشیدن در کودکان میتوان به مواردی همچون هماهنگی حرکات چشم و دست کودک، تقویت احساسات و بهبود برقراری ارتباطات اجتماعی،  پرورش تخیل کودک، کسب مهارت تمرکز بر جزئیات و … اشاره کرد. در این بخش کودک شما میتواند بصورت آنلاین بدون استفاده از کاغذ و مداد و فقط با انگشتان خود نقاشی بکشد ورنگ آمیزی کند. خبر خوب اینکه همه این امکانات بصورت کاملا رایگان هستند.

دیگر بخش های این مجموعه درحال راه اندازی و توسعه بیشتر هستند.

مزایای خرید و استفاده از امکانات فروشگاه عروسک چیچیلاس

  • در زمان شیوع و همه گیری ویروس کویید۱۹ ماندن در خانه و انجام خرید اینترنتی و استفاده از محتواهای مجازی مجموعه چیچیلاس بهترین و امن‌ترین گزینه است.
  • فروشگاه چیچیلاس در تمام طول شبانه روز آماده خدمت رسانی به شماست و هرزمانی که بخواهید میتوانید از سایت خرید کنید و مثل خریدهای حضوری زمان باز و بسته بودن فروشگاه ها برای شما محدودیتی ایجاد نمیکند.
  • وقت طلاست! دیگر نیاز نیست برای خرید کردن در ترافیک خسته کننده  خیابان‌ها معطل شوید. میتوانید زمان خود را صرف چیزهای باارزش تر مثل خانواده و فرزندان عزیزتان ‌کنید و سفارش خود را درب منزل تحویل بگیرید. علاوه بر این میتوانید ساعت ها در سایت فروشگاه ما مشغول تماشا و مقایسه محصولات باشید.
  • فروشگاه چیچیلاس به این علت که توزیع کننده انواع عروسک‌ها است، از تنوع زیاد محصول برخوردار است.
  • در این سایت نیاز بچه‌ها در سنین مختلف بررسی شده و از تحقیقات معتبر و بروز دنیا برای معرفی محصولات به شما استفاده می‌کند که والدبن درست ترین انتخاب را داشته باشند.
  • پرداخت و خرید در این سایت از طریق درگاه پرداخت با پروتکل امنیتی https انجام میشود و رمزگزاری شده است. علاوه بر این فروشگاه اینترنتی چیچیلاس دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صتعن معدن و تجارت است.
  • فروشگاه چیچیلاس نیاز طیف گسترده‌ای از مخاطبین با سنین مختلف را پوشش می‌دهد.محصولات این فروشگاه هم برای کودکان و نوزادان و هم برای نوجوانان و افراد بزرگسال مناسب است. و با تهیه عروسک های زیبا و بروز عزیزترین افراد زندگی خود را شگفت‌زده کنید.

تیم چیچیلاس با راه اندازی بستر ارتباطی در شبکه های اجتماعی  مختلف و در محیط سایت رسمی خود، خدماتش را در اختیار همه مردم در سراسر کشور قرار می‌دهد. شما میتوانید از طریق وبسایت فروشگاه، پیج اینستاگرام،توییتر،تلگرام و آپارات از خدمات این مجموعه استفاده کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو