سیامک انصاری از شوخی‌ها دلگیر می‌شود؟

منبع: ایران آرت

117

1400/2/10

16:00


سیامک انصاری می‌گوید: وقتی شغل بازیگری را انتخاب می‌کنی درجا به ۸۰ میلیون نفر اجازه می‌دهی که راجع به شما نظر بدهند و نقدت کنند.

ایران آرت: علیرضا عصار و سیامک انصاری مهمان این هفته "همرفیق" شهاب حسینی شدند.  

سیامک انصاری در بخشی از این گفت‌وگو در پاسخ به سوال شهاب حسینی که از او پرسید بابت شوخی‌هایی که در فضای مجازی با حضور او در کارهای تبلیغاتی م‌ شود دلگیر است؟، پاسخ داد: "من این‌ها را می‌بینم و از خنده غش می‌کنم. من کمدینم، غیر از این چیزی راجع به بازیگری در ذهنم نیست و کمدی را به خاطر روحیه‌ام انتخاب کرده‌ام. وقتی من در سریالی مانند "در حاشیه" بازی و با مشاغل مختلف شوخی می‌کنم اگر خودم این ظرفیت را نداشته باشم که وقتی کاری می‌کنم با من شوخی کنند، فردا به من چه می‌گویند؟ واقعا چه می‌شود؟"

او ادامه داد: "به نظر من کسانی ناراحت می‌شوند که علی‌رغم کاری که می‌کنند و برداشتی که اجتماع از آن‌ها دارد خودشان در خلوت خودشان تصور دیگری از خود دارند. مثل این که من تصور کنم استاد فلسفه‌ام اما وقتی این جا می‌آیم و می‌گویم "سلام، من..." مردم می‌توانند باقی جمله‌ام را حدس بزنند. تصور مردم این است و من این را به وجود آورده‌ام. شهاب جان شما بازیگری، چقدر با صحنه‌هایی از بازی شما در فیلم‌های مختلف شوخی کرده‌اند و کمدی و جذاب هم بوده است، این توهین‌آمیز نیست و چیزی نیست که کسی را ناراحت کند." 

انصاری با بیان این که "وقتی شغل بازیگری را انتخاب می‌کنی درجا به ۸۰ میلیون نفر اجازه می‌دهی که راجع به شما نظر بدهند و نقدت کنند"، افزود: "از آن لحظه به بعد حق هیچ‌گونه شکایت و گله‌ای نداری چون شما این شغل را انتخاب کرده و این اجازه را به آن ۸۰ میلیون نفر داده‌ای." 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو