آشنایی با انواع گن + راهنمای خرید گن لاغری

آشنایی با انواع گن + راهنمای خرید گن لاغری


منبع: بیتوته

357

1400/2/11

09:57


آشنایی با انواع گن + راهنمای خرید گن لاغری



مزایا و معایب گن لاغری, نکات خرید گن لاغری, راهنمای خرید گن لاغری

راهنمای خرید گن لاغری

 

نکات خرید گن لاغری

سریعترین راه ایجاد تناسب اندام برای رفتن به مهمانی پوشیدن گن است، برخی گن ها علاوه بر کم کردن سایز بدن خاصیت افزایش چربی سوزی هم دارند.

یکی از سریعترین  راه هایی که برای حفظ تناسب اندام زیر لباس و نمایان نبودن چربی های اضافه بدن به ذهن می‌رسد، پوشیدن گن است. خرید گن به شما کمک میکند بتواند بلافاصله پهلوها، شکم، سینه، ران و باسن را متناسب تر و جمع و جور تر نشان دهید انگار که کاهش سایز داشته اید.

 

گن ها برای اولین بار برای استفاده های درمانی روانه بازار شدند. افرادی که جراحی‌ شکم، سینه ، باسن یا غیره داشتند معمولا به توصیه پزشک از گن استفاده می کردند. پوشیدن گن شکم یا اندام جراحی شده را را ثابت و بدون  حرکت نگه میدارد بنابراین باعث تسریع در بهبود جراحی میشد. معمولا این گن‌ها باید از شب تا صبح پوشیده میشدند و همین ثابت نگه داشتن اطراف زخم جراحی مانع التهاب شده و منجر به جوش خوردن سریعتر زخم شکم میشد.

 

حتی  گاهی ورزشکاران برای سفت تر شدن عضلات خود از گن استفاده میکنند. گن لاغری خاصیت چربی سوزی و کاهش وزن ندارد بلکه باید در کنار رژیم غذایی مناسب و ورزش مورد استفاده قرار بگیرد تا از افتادگی اندام با کاش وزن جلوگیری نماید.

 

انواع گن لاغری

گن های لاغری در دو نوع قزن دار و زیپ دار یا فری سایز تولید میشوند. 

الیاف استفاده شده در گن های فری سایز کشسانی بیشتری داشته و ضخامت گن معمولا کمتر است بنابراین هنگام پوشیدن احساس راحت تری دارید و اگر به رنگ بدن باشند هیچگونه سایه ای روی لباس نخواهند انداخت.

 

گن هایی که چند لایه هستند و بافتی سفت تر و متراکم تر دارند معمولا از زیپ یا قزن برای بسته شدن استفاده میکنند و با استفاده از آن ها کاهش سایز بیشتری احساس خواهید کرد ولی به دلیل ضخامت بالای گن احساس راحتی کمتری خواهید داشت.

 

گن هایی که به منظور چربی سوزی استفاده میشوند معمولا یک لایه لاتکس بین لایه های دیگر گن کار گرفته میشود تا تعریق را افزایش دهد و آب میان بافتی را تبخیر کند این نوع گن ها معمولا با هدف لاغری استفاده میشوند و پوشیدنشان زیاد راحت نیست ولی همراه با ورزش و رژیم غذایی میتوانند بهترین نتیجه را به شما بدهند.

 

• گن لاغری شکم و پهلو 

یکی از پرکاربردترین گن های لاغری گن لاغری شکم و پهلو است که فقط قسمت بالاتنه را میپوشاند. برخی از این نوع گن ها صرفا محدوده پهلوها تا زیر سینه را پوشش میدهند .

انواع دیگر به شکل تاپ بند دار هستند که ممکن است روی سینه ها را بپوشانند یا روی سینه را باز بگذارند. بند گن تاپی می تواند حلقه ای بوده یا مانند کرست قابل تنظیم باشد. که به اصطلاح گن لاغری نیم تنه و بالاتنه گفته میشوند.

 

انواع گن لاغری, گن لاغری شکم, فواید گن لاغری

گن لاغری بازو

 

• گن لاغری بازو

شلی و افتادگی پشت بازو یکی از رایج ترین مشکلات خانم هاست به خصوص اگر کاهش وزن داشته باشند. بهترین روش برای جمع شدن پشت بازو خانم ها استفاده از گن بازو است. گن لاغری بازو به گن های آستین دار گفته میشود که میتواند بالاتنه را هم بپوشاند و گن بازو و نیم تنه محسوب شود یا این که فقط بازوها را پوشش دهد و از جلو با قزن بسته شود.

 

• گن لاغری ران پا

 که علاوه بر شکم و پهلو ، ران ها تا قسمت زانو را میپوشاند.

 

• گن لاغری یکسره و تمام بدن

معمولا از الیاف نازک و  رنگ بدن تهیه شده و تمام بالاتنه و پایین تنه را میپوشاند و صرفا برای زیر لباس مجلسی کاربرد دارند هنگام خرید این گن ها باید دقت داشته باشید که قسمت فاق گن قابل باز شدن باشد که در صورت نیاز به دستشویی رفتن شما را دچار زحمت نکند.

 

نکات لازم برای خرید گن لاغری

 سایز گن لاغری : اندازه گن لاغری زنانه باید دقیقا فیت بدن باشد . گشاد بودن گن هیچ تاثیری هنگام پوشدن ندارد. کوچک بودن سایز گن با فشار وارد کردن به قسمت های مختلف بدن، باعث ایجاد چین و چروک در آن قسمت ها می شود. پس سعی کنید سایز مناسب استایل خودتان را قبل از خرید به دست آورید. گن ها اغلب راهنمای اندازه دارند و بر حسب اندازه دور کمر و تطبیق آن با اندازه گن، می توانید از خرید خود اطمینان حاصل کنید.

 

 قابل شست و شو بودن : سعی کنید گنی که قابلیت شست و شو دارد را خریداری نمایید. گن ها به دلیل برخورد مستقیم با پوست، دچار تعریق می شوند و باید زود به زود شسته شوند.

 

• انتخاب رنگ : بیشتر رنگ های مشکی و کرم در بین خانم ها خواهان دارد. سعی کنید رنگ سفید را خریداری نکنید، چون علاوه بر اینکه خیلی زود کثیف می شود، در صورتیکه قصد پوشیدن لباس مجلسی به رنگ تیره را داشته باشید، در زیر لباس خود را نشان می دهد. رنگ کرم به دلیل نزدیک تر بودن به رنگ بدن معمولا زیر لباس ها سایه نمی اندازد. 

 

• مشخص کردن نوع گن : گن های کمری و گن های سوتین دار دو نوع از گن هایی هستند که خیلی مورد اقبال و توجه بانوان می باشند. مورد اول فقط قسمت کمر و پهلوها را جمع می کند اما مورد دوم علاوه بر کمر، سینه ها را هم تحت تاثیر قرار می دهد. اما توجه کنید اگر جزو آن دسته از خانم هایی هستید که سینه های کوچکی دارند، مورد دوم را پیشنهاد نمی کنیم، بلکه مورد اول گزینه ی بهتری خواهد بود.

 

 جنس گن : جنس و کیفیت دو گزینه جدانشدنی هستند. اغلب گن های لاغری از پارچه های کشی لیکرا و اسپاندکس تهیه می شود و خاصیت کشی بودن پارچه با تحت فشار قرار دادن پهلوها و شکم، آن ها را جمع می کند و در طی زمان باعث آب شدن چربی ها می شود. ولی اگر گن لاغری با کیفیت پایین تهیه شود، به مرور زمان در اثر فشار در هنگام بسته شدن و تعریق بدن، دچار خوردگی و پارگی می شود.

 

گن های لاغری که از جنس الیاف لاتکس است ، بهترین جنس شناخته شده در بین انواع گن ها است زیرا دوام و کیفیت بالایی دارد و در طولانی مدت، حالت خود را حفظ می کند.

 

راهنمای خرید گن لاغری از نظر ظاهر برای خانم ها

برای خرید گن معمولا دو هدف زیبایی و فیت شدن لباس و کاهش سایز و لاغری مد نظر است. به محض پوشیدن گن بدن صاف تر و سایزش کوچکتر می شود. همین امر موجب رضایت و خوشحالی و خوش فرم تر شدن بدن در لباس میشود. 

 

از سویی دیگر گن های استاندارد لاغری باعث تسریع گردش خون، بالا رفتن تعریق و کم شدن آب میان بافتی میشود که در  صورت استفاده مداوم سایز بخش مورد نظر را کوچکتر خواهد کرد ولی باید توجه داشته باشید که این کوچک شدن سایز ربطی به کاهش چربی محل مورد نظرتان ندارد و اگر به پوشیدن گن ادامه ندهید دوباره به سایز قبلی باز خواهید گشت. تنها راه دائمی کردن کم شدن  سایز بدنتان، کاهش وزن به کمک رژیم غذایی و ورزش است.

 

در ادامه مقاله با معرفی انواع گن لاغری و زیبایی شما را برای خرید گن لاغری متناسب با اندام و هدف خودتان راهنمایی می کنیم.

 

گن لاغری زنانه, خرید گن لاغری, بهترین گن لاغری

گن لاغری ساعت شنی

 

 گن لاغری ساعت شنی 6 قزن

از گن ساعت شنی در مراسم ها و حتی کارهای روزمره میتوانید استفاده کنید. با استفاده از این گن میتوانید حداقل تا 3 سانتیمتر کاهش سایز داشته  باشید. و کمر و پهلوهایتان به فرم مناسبی جمع میشود.

 

گن ساعت شنی از زیر کاپ سینه تا زیر پهلو را میپوشاند.

گن لاغری ساعت شنی 6 قزن معمولا از پارچه لاتکس تهیه میشود ، در برخی موارد یک لایه کتان ضد حساسیت روی سطح داخلی گن کار میشود. این گن ها 6 ردیف عمودی قزن دارد که میتوانید با بستن آن ها سایز گن را تنگ و گشاد کنید 9 فنر عمودی در تمام اطراف گن کار شده که برای جلوگیری از تاخوردگی و لول شدن گن هستند. برای اینکه بتوانید راحت‌تر از گن ساعت شنی استفاده نمایید در هنگام بستن قزن‌های آن مخصوصا برای اولین بار بهتر است از کسی کمک بگیرید تا شیوه کار را فراگیرید.

 

راهنمای خرید گن لاغری, گن لاغری, گن لاغری زنانه

گن لاغری نیم تنه شلوارکی

 

 گن نیم تنه شلوارکی فری سایز یا گن لاغری ران پا

گن لاغری ران پا یا نیم تنه شلوارکی، فری سایز و بدون پل و قزن هستند و معمولا برای 5 سایز متفاوت قابل استفاده هستند و نگرانی از بابت لاغری یا چاق شدن بعد از خرید گن نخواهید داشت. در قسمت داخلی کمر آن نوارهای لاستیکی وجود دارد تا بر روی بدن ثابت بماند و حرکت نکند. جنس این گن ها از پلی‌آمید و الاستین است. این گن ها راهنمای انتخاب سایز دارند که به سادگی قابل انتخاب است. 

گن های شلوارکی در قسمت بالاتنه انواع مختلفی دارند که از زیر سینه یا دور کمر شروع می شوند.

راهنمای خرید گن لاغری, گن لاغری, گن لاغری زنانه

گن لاغری تاپی قزن دار

 

• گن لاغری تاپی قزن دار 9 فنره

گن تاپی قزن دار 9 فنره تقریبا  از جنس لاتکس تهیه شده و مانند گن ساعت شنی قزن دار  به دلیل 9 فنری که در کنار قزن‌ها در این گن تعبیه شده است از تاخوردگی و جمع شدن این گن بر روی بدن جلوگیری می‌شود. با پوشیدن این گن فرم زیبایی به پهلوها و کمر خود خواهید داد در اغلب مدلها یک لایه کتان ضد حساسیت درون این گن ها دوخته شده است که مناسب برای پوستهای حساس است و به راحتی در مهمانی‌ها، مجالس و حتی در ورزش و فعالیت های روزانه نیز می توانید از این گن استفاده نمایید. 

این  گن ها قابل شستشو هستند  و میتوانند تا 2 سایز اندام شما را جمع کنند. این گن ها در انواع چربی سوز هم تولید میشوند.

 

 گن سرتاسری قزن دار

گن لاغری فری سایز سرتاسری قزن دار  از الیاف همرنگ بدن  بافته  شده است  همانطور که در تصویر مشخص است این گن تا بالای زانو را می‌پوشاند دارای سوتین و یک سره است. با قزن بسته می شود و تا سه درجه فشار قابل تنگ‌تر شدن است.

 

این گن ها به دلیل  این که همرنگ بدن هستند زیر لباس به هیچ وجه سایه نمی‌اندازد و به غیر از استفاده برای زیبایی، لاغری و تناسب اندام کاربرد درمانی نیز دارد. برای کسانی که جراحی شکمی انجام داده‌اند و به توصیه دکتر باید از گن استفاده نمایند. 

برای تهیه گن های سرتاسری بهتر است دقت کنید در قسمت فاق امکان این که بدون در آوردن گن بتوانید اجابت مزاج کنید، وجود داشته باشد.

 

گن لاغری زنانه, خرید گن لاغری, بهترین گن لاغری

گن تاپی با بند قابل تنظیم

 

 گن لاغری تاپی با بند قابل تنظیم

این گن ها به شکل تاپ بوده و بند سرشانه قابل تنظیم دارند.

این گن ها اگر با هدف چربی سوزی تولید شده باشند معمولا جنس لاتکس دارند و می توانند 6 لایه باشند که این امر موجب می شود عمل چربی سوزی با سرعت بیشتری صورت گیرد و دمای میانی بدن افزایش یابد. البته بدون ایجاد حساسیت‌های پوستی . این گن ها به صورت قزن دار یا زیپ دار یا بدون قزن و فری سایز تولید میشوند . با این گن شما از سایز واقعی خود کمتر به نظر خواهید رسید.

 

با پوشیدن گن لاغری زنانه تاپی ، چربی ها در قسمت پشت و زیر بغل جمع می شود و دمای بدن بالا می رود و فرایند چربی سوزی و آب شدن چربی ها به خوبی انجام می گیرد.

 

 نکات خرید گن لاغری, راهنمای خرید گن لاغری, گن لاغری

شکم بند لاغری

 

• شکم بند لاغری

شكم بند لاغري بسیار سبک است و کاملا جذب بدن می‌شود. اگر از انواع گن ورزشی مخصوص لاغری استفاده کنید. زمانی که این گن را بر تن کرده و شروع به ورزش نمایید خواهید دید که تعریق در قسمتهایی که با گن پوشیده شده است تا چه میزان بالا خواهد رفت در واقع چربی سوزی را تا حد زیادی افزایش می‌دهد. کل پهنای شکم توسط این گن پوشانده خواهد شد در عین حال بسیار ظریف است جنس داخلی این شکم بند از فیبر نایلونی است که فرایند عرق کردن در ناحیه ای که با گن پوشیده شده را تا چند برابر بالا می‌برد و از طریق چسب دو قسمت گن به هم وصل می‌‌شوند.

 

مزایا و معایب گن لاغری, نکات خرید گن لاغری, راهنمای خرید گن لاغری

شورت گن دار

 

 شورت گنی 

ویژگی اصلی شورت گنی داشتن فاق بلند است که قسمت بیشتری از شکم را پوشش داده و استفاده از آن مانند گن ، به خوش فرم تر شدن بدن کمک می کند. شورت گنی برای افرادی مناسب است که میخواهند زیر شکم و پهلوی خود را جمع کنند و در عین حال احساس راحتی داشته باشند.

 

انواع گن لاغری, گن لاغری شکم, فواید گن لاغری

گن لاغری مردانه

 

 گن لاغری مردانه

طراحی خاص گن لاغری مردانه باعث می شود ضمن اینکه به بدن فشار زیادی نمی آورد فرم بدن را همانند ورزش کاران نمایان می کند به خصوص مشکل بزرگ بودن شکم آقایان را تا حدودی کاهش دهد. گن لاغری مردانه معمولا راحت است و حرکت های روزانه کار در اداره و حتی ورزش با آن مشکلی ندارد و به راحتی میتوان  از آن  ها زیر پیراهن استفاده نمود.

گن های مردانه معمولا به حالت تیشرت و رکابی تهیه میشود که در انواع فری سایز، زیپ دار و چسبک دار تولید میشود و علاوه بر فیت کردن بدن به افزایش تعریق و چربی سوزی ورزشکاران کمک میکند.

 

گردآوری : بخش دنیای مد بیتوته

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو