بیوگرافی و عکس های لبرون جیمز بسکتبالیست آمریکایی

بیوگرافی و عکس های لبرون جیمز بسکتبالیست آمریکایی


منبع: بیتوته

146

1400/2/11

09:57


بیوگرافی و عکس های لبرون جیمز بسکتبالیست آمریکایی



بیوگرافی لبرون جیمز , لبرون جیمز,عکس های لبرون جیمز

بیوگرافی لبرون جیمز بسکتبالیست آمریکایی

 

بیوگرافی لبرون جیمز + عکس های خانوادگی لبرون جیمز 

لبران ریمون جیمز (LeBron Raymone James) بسکتبالیست سرشناس امریکایی است. او در طی دوران ورزشی خود بسیار خوش درخشیده و طرفداران زیادی دارد و تیم های خود را به پیروزی رسانده است. برای شناخت بیشتر این بازیکن مطالب را دنبال نمائید.

چکیده ای از بیوگرافی لبرون جیمز

نام : لبرون جیمز 

متولد : ۳۰ دسامبر سال ۱۹۸۴ اکران، اوهایو

ملیت : آمریکایی

پیشه بازیکنی: ۲۰۰۳ – تاکنون

قد : ۲٫۰۶ متر 

 

بیوگرافی لبرون جیمز

لبرون جیمز در تاریخ ۳۰ دسامبر سال ۱۹۸۴، در آکرون اوهایو زاده شد. او یک بازیکن آمریکایی فعال در رشته بسکتبال می باشد . او از همان کودکی توانایی فوق العاده اش در  رشته بسکتبال نمایان شد. لبران جیمز در آغاز به عنوان بهترین بازیکن بسکتبال تیم دبیرستان خود شناخته شد و در پی این اتفاق توجه ملی به سمت او کشیده شد. وی با دارا بودن قد و اندازه، ورزیدگی و دید مناسب، چهار مرتبه به عنوان ارزشمند ترین بازیکن NBA معرفی شده است.

 

شروع فعالیت بسکتبال لبرون جیمز

لبرون برای افزوده شدن به تیم بسکتبال مدرسه خود در سال ۱۹۹۹ اقدام کرد. او در طی چهار سال فعالیت در تیم دبیرستانش بسیار درخشش خوبی داشت ، زیرا در این سال ها ۲۶۵۷ امتیاز، ۸۹۲ ریباند و ۵۲۳ پاس گل برای تیم اش رقم زد. او در همان آغاز کار میانگین ۱۸ امتیاز در هر بازی به دست می آورد. لبرون جمیز با دست آورد ۲۵ امتیازی در بازی قهرمانی، تیم خود را به عنوان Division III رساند.

 

خبر مهارت‌ های برجسته او در حوزه بسکتبال، پخش گردید و او جهت فعالیت حرفه ای خود چندین افتخار دریافت کرد. در ادامه وی به عنوان یک دانش ‌آموز دبیرستانی، برای تیم USA Today All-USA First Team انتخاب شد. از همان اول به او لقب ستاره جدید دنیای بسکتبال را ‌دادند و یک فرد مشهور و شناخته شده در شبکه‌ های تلویزیونی و اخبار شد. با این حساب پیشنهاد های زیادی را جذب خود کرد.

 

زندگی نامه لبرون جیمز , لبران ریمون جیمز , لبرون جیمز و همسرش

عکس لبرون جیمز به همراه پسرش

 

او با رساندن تیم میامی هیت به لیست تیم های دارای پیروزی در بازه ی سال های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳، این تیم را ترک کرده و  به تیم کلیولند برگشت. لبران به این تیم نیز کمک کرد تا اولین پروزی اش را در سال ۲۰۱۶ به دست آورد.

 

ازدواج لبرون جیمز

لبرون در تاریخ اول ژانویه سال ۲۰۱۲، از عشق دوران دبیرستان خود، ساوانا برینسون خواستگاری کرد. و در ۱۴ سپتامبر سال ۲۰۱۳، در یک مراسم خصوصی با حدود ۲۰۰ مهمان با یکدیگر به صورا رسمی ازدواج کردند.

 

فرزندان لبرون جیمز

جیمز و برینسون، دو فرزند پسر و یک فرزند دختر دارند. در تاریخ اکتبر سال ۲۰۰۴، اولین فرزند آن ها و پسر بزرگشان ، جیمز جونیور متولد شد. در مورخ ۱۴ ژوئن سال ۲۰۰۷ پسر دومشان زاده شد ، که برایس ماکسیموس جیمز نام دارد. فرزند سوم آن ها و اولین دخترشان در ۲۲ اکتبر سال ۲۰۱۴ چشم به جهان گشود که او را ژوری جیمز نامیده اند.

 

لبرون جیمز,عکس های لبرون جیمز,زندگی نامه لبرون جیمز

لبرون جیمز همراه با فرزندانش

 

افتخارات لبرون جمیز

افتخار و دستاورد های برجسته جمیز عبارتند از : چهار مرتبه جایزه ارزشمند ترین بازیکن NBA ،سه بار جایزه بهترین بازیکن فینال NBA، دو مدال طلا ی المپیک، سه مرتبه مقام بهترین بازیکن مسابقات آل استار، بهترین بازیکن سال اولی یا  روکی  NBA در سال ۲۰۰۴ و سه بار قهرمانی NBA. 

همچنین او رکورد های فراوانی از جمله بهترین امتیاز آور تاریخ پلی آف NBA را بدست آورده است . و دوازده مرتبه هم در تیم منتخب سال و ۵ بار در تیم منتخب بهترین مدافعان قرار گرفته است.

 

مفهوم برخی اعداد مربوط به لبرون جیمز 

عدد صفر: جیمز هیچ وقت در دانشگاه بازی نکرد . اما بازیکنان NBA اغلب حدود ۴ سال خود را در دانشگاه سپری می کنند.

عدد یک : لبروت تنها بازیکن انتخابی از سمت کلیولند کاوالیرز در سال ۲۰۰۳ است.

عدد چهار : او هر سالی که در NBA فعالیت ورزشی کرده است برای حضور در بازی آل استار انتخاب شده است.

عدد پنجاه و شش: لبرون بالاترین امتیازی که در یک بازی به دست آورده به این رقم بوده است. این بازی در سال ۲۰۰۵ در بازی ای که مقابل تورنتو انجام داده بدست آمده است. 

عدد دویست و بیست و دو : تعداد پیروزی های کاوالیرز از زمان انتقال لبرون جیمز به این رقم رسیده بوده است.

عدد ۳۰۲۸: دقایق حضور او در یکی از فصل ها.

۲۵۰/۰۴۱/۱۳ : قیمت دلار حقوق بازی او در یکی از فصل ها.

۰۰۰/۰۰۰/ ۵۷: دلار حقوق او به واسطه تبلیغ نایکی، مایکرو سافت سایر شرکت های بزرگ دیگر .

 

بیوگرافی لبرون جیمز , لبرون جیمز,عکس های لبرون جیمز

عکس جدید لبرون جیمز همراه با maverick

 

سازمان خیریه خانوادگی لبرون جیمز

جدا از دنیای NBA ، لبرون جیمز برای کمک به قشر های نیازمند ، فعالیت های بسیار مفیدی انجام داده است. او سازمان خانواده لبرون جیمز (the LeBron James Family Foundation) را در سال ۲۰۰۴ با همراهی مادرش گلوریا، برای کمک به کودک ها و خانواده ‌های تک سر پرست و نیازمند به راه انداخت. این بنیاد ، پیوسته با سایر عملکرد های خود، زمین ‌های بازی ای را در منطقه های محروم که از اوضاع اقتصادی خوبی ندارند به راه انداخت. این بنیاد، هر ساله مسابقه های دوچرخه سواری را برگزار می کند ، که هزینه های بدست آمده از آن صرف کارهای خیریه می شود.

 

لبرون جیمز در آل استارز

در شصت و پنجمین سال برگزاری آل استارز در ایالت اونتاریو کشور کانادا در زمین تیم تورنتو رپتورز واقع در ورزشگاه ایر کانادا سنتر ، لبران جیمز بار دیگر توسط رای مردم با تعداد ۱٫۰۸۹٫۲۰۶ رأی در رتبه اول انتخاب برای بازی در مسابقه ی آل استارز قرار گرفت . او دوازدهمین سال متوالی حضور در آل استارز را تجربه می‌کرد ، درحالی که تنها  ۲۰ دقیقه در زمین بازی حضور داشت اما ۱۳امتیاز و ۷پاس گل و ۴ریباند را به دست آورد . در آن بازی کنفرانس شرق ۱۷۳برابر۱۹۶ کنفرانس غرب شکست خورد.

 

تیم محبوب لبرون جمیز در فوتبال

لبرون جیمز در سال ۲۰۱۱ و بعد از خرید  باشگاه فوتبال لیورپول توسط گروه آمریکایی اف سی جی ، او هم  قسمت اندکی از این باشگاه معروف و شناخته شده ی انگلیسی را خریداری کرد. لبرون در آن دوره زمان در مصاحبه ها خودش را از طرفدار های بزرگ لیورپول معرفی کرد و در بیان های خود شرح داد که : پسرش فوتبال بازی میکند و آرزومند است که او  یک روز برای لیورپول بازی کند زیرا این باشگاه بزرگترین باشگاه دنیا می باشد.

 

گالری عکس های لبرون جیمز

 

زندگی نامه لبرون جیمز , لبران ریمون جیمز , لبرون جیمز

عکس لبرون جیمز همراه با همسرش

 

عکس لبرون جیمز و همسرش , بیوگرافی لبرون جیمز , لبرون جیمز

عکس لبرون جیمز در مراسم اهدای جایزه های NBA

 

لبرون جیمز,عکس های لبرون جیمز, لبرون جیمز

بیوگرافی و عکس های لبرون جیمز بسکتبالیست مشهور

 

کس لبرون جیمز و همسرش , بیوگرافی لبرون جیمز , لبرون جیمز

لبرون جیمز ورزشکار محبوب آمریکایی

 

لبرون جیمز,عکس لبرون جیمز,قد لبرون جیمز

عکس های لبرون جیمز

 

بیوگرافی لبرون جیمز , لبرون جیمز,عکس های لبرون جیمز

لبرون جیمز در زمین بسکتبال

 

گردآوری: بخش ورزش بیتوته

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو