گروه جهادی ایران سربلند خلاء تشکیلاتی ‌اقوام و مذاهب ‌را پوشش می‌دهد‌ / علاج دردهای مزمن کشور در حضور پرشور انتخابات ‌است

35

1400/2/11

11:45


رئیس شورای راهبردی گروه جهادی ایران سربلند با بیان اینکه گروه جهادی ایران سربلند خلاء تشکیلاتی ‌اقوام و مذاهب ‌را پوشش می‌دهد‌، گفت: اجازه نخواهیم داد ‌رمز جاودانگی و ماندگاری ملت ‌ایران در هیاهوی نیرنگ و خدعه شیاطین بزرگ و کوچک داخلی و خارجی ‌به عرصه فراموشی سپرده شود.

گروه جهادی ایران سربلند خلاء تشکیلاتی ‌اقوام و مذاهب ‌را پوشش می‌دهد‌ / علاج دردهای مزمن کشور در حضور پرشور انتخابات ‌است

به گزارش بهداشت نیوز و به نقل از  معاونت رسانه گروه جهادی ایران سربلند، محمد مهدی غفاری با بیان اینکه امروز و پس از گذشت چهل سال، نهال انقلاب با خون شهیدان آبیاری و به درختی تناور بدل گشته است، اظهار داشت: امروز ریشه و شاخه‌های انقلاب اسلامی ایران ‌تا اقصی نقاط جهان از مدیترانه تا قلب افریقا و جنوب آمریکا کشیده شده و تندباد حوادث و بلایای مستکبران بر توانش افزوده‌‌ و گردنه‌های پرپیچ و خم و هولناک روزگار را با حضور ملت در صحنه گذرانده ‌ و دل آزادگان جهان را فوج فوج به سمت خود جذب کرده و نصر و فتح الهی را نزدیکتر ساخته است.
 
وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی براینکه "سیاست دشمنان اسلام و مسلمین بر تفرقه قرار گرفته است؛ می‌خواهند بین مسلمان ها ایجاد اختلاف کنند"، افزود:  انقلاب کبیر ایران اسلامی در شرایطی وارد دهه پنجم خود می‌شود که دوران جدیدی را پیش روی دارد؛ دهه‌ای که فصل شکوفاشدن، به بار نشستن، سرآغاز تحول عظیم ایران اسلامی است که در سایه اسلام ناب محمدی (ص) و مشارکت یکپارچه مردمی فصل نوینی از تمدن پویای ایرانی اسلامی را رقم خواهد زد.
 

گروه جهادی ایران سربلند خلاء تشکیلاتی ‌اقوام و مذاهب ‌را پوشش می‌دهد‌ / علاج دردهای مزمن کشور در حضور پرشور انتخابات ‌است

‌ رئیس شورای راهبردی گروه جهادی ایران  سربلند با بیان اینکه از نخستین چله پرشکوه انقلاب اسلامی با پیروزی‌های فراوان عبو‌ر کردیم ‌‌و میلیون‌ها ایرانی عاشق، گام در گام دوم انقلاب خود نهادند، تصریح کرد: در آغاز دهه‌‌ پنجم و چهل سال دوم انقلاب، نباید فراموش ‌کنیم که سردمداران شیطان بزرگ در خفا و علن وعده‌ی پایان انقلاب تا قبل از این ایام را داده بودند.
 
وی با بیان اینکه کشور برای بهتر اداره شدن نیازمند تفکر مهندسی است؛ نگاهی که با تجزیه و تحلیل مسائل مختلف، دنبال راه حل است و برای آنها مسئله‌ای به بن بست نخواهد انجامید، تصریح کرد: امروز جوانان ایران اسلامی، در بسیاری از زمینه‌ها سرآمد دیگران هستند.
 
غفاری با بیان اینکه امروز ایران سر بلند، بازیگری بزرگ در تمامی معادلات سیاسی منطقه است، ادامه داد:  اما در کنار همه پیشرفت‌ها و دستاوردهای بزرگ، در طی این 40 سال، ضعف‌هایی هم وجود داشته و دارد که باید در دهه پنجم انقلاب، حتماً آن‌ها را برطرف کرد.‌
 
وی با اشاره به مکتب و الگوی ‌‌جهادی تمدن‌ساز شهید سلیمانی گفت: اصول حاکم بر مکتب سلیمانی دشمن‌شناسی و اقدام به موقع علیه دشمنان، التزام عملی و قلبی به تدابیر رهبری است. در مکتب سلیمانی، مردمداری و مردمیاری و خدمت به عموم انسانها از هر ملت و آیینی حتی انسان های غیر مذهبی دارای یک اصل است، این جزو مکتب سلیمانی و اسلام ناب است.
 
وی با بیان اینکه امروز به سرداران و سربازان از خود گذشته در میدان جنگ اقتصادی نیاز داریم، اضافه کرد: نباید ‌چشمانمان به آن سوی مرزها باشد بلکه باید برتوان داخلی تکیه کنیم چرا دشمن هیچگاه قابل اعتماد نیست و فقط آنچه در درون داریم قابل اعتماد و اتکا‌ست.
 
‌غفاری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه با پایان یافتن جنگ تحمیلی و دفاع مقدس ۸ ساله و متعاقب آن آغاز دوران سازندگی شرایط نوینی بر فضای سیاسی کشور حاکم شد، گفت: احزاب، دسته‌ها و گروه‌های سیاسی خواه با پیشینه و خواه تازه تاسیس یافته با اشعار و ایده های جدید قدم در عرصه سیاسی کشور نهادند در این میان خلاء تشکیلاتی که بتواند مجموعه‌ای از نیروهای مومن و پایبند به آرمان‌های انقلاب اسلامی و مردم و اقوام و مذاهب ‌را پوشش دهد همواره احساس می‌شد.
 
وی ادامه داد: ‌‌در همان سال‌ها با اتکاء به خدا و دلگرمی ‌مردم بزرگ و فهیم ایران گروه جهادی ایران سربلند ‌‌بنیان‌گذاری شد تا با هم‌نفس، هم‌قسم و هم‌گام شدن با مردم ایران اسلامی اجازه آن را ندهند که رمز جاودانگی و ماندگاری ملت کهن و تاریخی ساز ایران در هیاهوی نیرنگ و خدعه شیاطین بزرگ و کوچک داخلی و خارجی محو گردد و به عرصه فراموشی سپرده شود.
 
غفاری با تشریح سیاست‌ها و اهدف گروه جهادی ایران سربلند در دو دهه گذشته خاطرنشان کرد: "گروه جهادی ایران سربلند‌‌" با حضور جمعی از مدیران دولت‌های گذشته، نمایندگان ادوار و فعلی مجلس شورای اسلامی، حقوقدانان و سیاسیون، بازاریان، اقوام مختلف، ورزشکاران و ... تشکیل شد تا ‌در گام دوم انقلاب ‌حرکت‌های جدی‌تری برای پیش‌روندگی انقلاب اسلامی به سمت ایران سربلند صورت گیرد.
 
رئیس شورای راهبردی گروه جهادی ایران  سربلند با برشمردن نقش ارزشمند اقوام و مذاهب ایرانی تصریح کرد: ‌باید در همه احوال صادقانه درکنار آنها و آنها را سهیم درقوام ودوام ایران بزرگ بدانیم. در باور من اقوام ومذاهب ایرانی می توانند در توسعه و پیشرفت ایران به صورت یکسان نقش ایفا کنند و استعدادهای درخشان آنها باید در بدنه مدیریت کشور وارد شوند. ‌
 
‌غفاری با بیان اینکه برگزاری پرشور انتخابات و حضور همگانی مردم در پای صندوق‌های رأی، تضمین کننده امنیت کشور خواهد بود، اظهار داشت: علاج دردهای مزمن کشور در حضور پرشور انتخابات و حضور عمومی مردم و انتخاب اصلح و مناسب در انتخابات ریاست جمهوری است و همانطور که بارها و بارها مردم در بزنگاه های مختلف حمایت قاطعانه خود را از کشور و نظام اعلام کرده و در این ‌انتخابات ‌نیز مهر تاییدی بر نظام اسلامی خواهند زد.
 
منبع: سراج۲۴

نظرات


تصویری


ویدئو