رشد پیج با برنامه افزایش فالوور

منبع: زیبامون

135

1400/2/11

12:00


در ادامه قصد داریم تا برخی از بهترین و پرطرفدارترین برنامه های افزایش دنبال کنندگان را با شما به اشتراک بگذاریم. با ما همراه باشید.

رشد پیج با برنامه افزایش فالوور

اینستاگرام با بیش از 500 میلیون کاربر فعال روزانه، یکی از بزرگترین و پرطرفدارترین اپلیکیشن های مورد استفاده است. افراد معمولی، سلبریتی ها، ورزشکاران بنام، برند ها و غیره، بطور پیوسته از این برنامه برای مشهور تر شدن و کسب محبوبیت بیشتر استفاده می کنند. بدیهی است که کلید جذب فالوور در اینستاگرام، محتوای خوب است که جذب مخاطب از این طریق زمان زیادی را میطلبد.

از این رو برای بهره وری و دستیابی به مخاطبان بیشتر، امروزه از ربات و برنامه افزایش فالوور کمک می گیرند. در ادامه قصد داریم تا برخی از بهترین و پرطرفدارترین برنامه های افزایش دنبال کنندگان را با شما به اشتراک بگذاریم. با ما همراه باشید.

 

فالوور یاب اینستاگرام

 

بهترین برنامه افزایش فالوور

پیش از این به اهمیت استفاده از ربات ها اشاره کردیم. برخی از برنامه ها طراحی شده اند تا به کمک آنها در کمترین زمان ممکن، با روش های اصولی، به فالوور های زیاد دست پیدا کنیم. برخی از این برنامه ها عبارتند از:

 

برنامه Followers pumper

Followers Pump برنامه افزایش فالوور رایگان اینستاگرام است که از هشتگ ها برای تقویت محتوای پست و افزایش دنبال کننده استفاده می کند. هر چه هشتگ های بکار رفته هدفمند تر باشد، به همان میزان ویو پست بالاتر رفته و در نهایت منجر به افزایش فالوور می گردد.

 

برنامه Free Follower Plus

یکی از برنامه های افزایش دنبال کننده اینستاگرام در اندروید Free Follower Plus است. این اپلیکیشن علاوه بر افزایش رایگان فالوور، امکان خرید فالوور را نیز در اختیارتان قرار داده است. از مزایای این برنامه می توان به استفاده آسان و حجم کم آن اشاره کرد.

 

برنامه Turbo Followers For Instagram

از طریق اپلیکیشن Turbo Followers For Instagram می توانید در کمترین زمان ممکن، از میان کاربران فعال اینستاگرام، فالوور جذب کنید. کارکرد این برنامه به این صورت است که کاربران واقعی که به پروفایل شما علاقه مند هستند را دنبال می کند. این روش به عنوان  Follow for Follow نیز مشهور بوده و از سریعترین و مطمئنترین روش های افزایش فالوور است. ناگفته نماند، هنگامی که فالوور های بیشتری جذب می کنید، بطور خودکار لایک اینستاگرام برای ویدئوها و عکس های شما بیشتر می شود.

 

رشد پیج اینستاگرام

 

برنامه Magic Liker

یکی از ساده ترین و در عین حال پرکاربردترین برنامه افزایش فالوور، Magic Liker است که برای اندروید کاربرد دارد. از طریق این برنامه می توانید بطور رایگان فالوور واقعی بدست آورید. برای گرفتن لایک های بیشتر از مجیک لایکر، نیازی به هشتگ هایی مانند #likeforlike در پست ها ندارید، اما می توانید از مخاطبان دیگر با علایق مشابه لایک بگیرید.

با کمک این برنامه بیش از پیش در معرض دید کاربران قرار می گیرید. این برنامه علاوه بر رایگان بودن، قابلیت هایی از جمله سرعت بالا، کاربری ساده و آسان، طراحی خوب، لایک واقعی، لایک نامحدود و غیره را دارد. کارکرد این برنامه هم به این صورت است که پست های پیج های دیگر را لایک کرده و در مقابل ستاره بدست می آورید؛ ستاره ای که بدست آورده اید را خرج کنید تا از کاربران دیگر لایک بگیرید.

 

برنامه Get Followers

برنامه Get Followers به شما کمک می کند تا از طریق کسب سکه توسط کار های ساده، افزایش فالوور اینستاگرام را تجربه کنید. این اپلیکیشن به محض دانلود شدن، برخی از سکه ها را به حساب شما واریز می کند. در مرحله بعدی از شما می خواهد تا پیج های خاصی که به شما معرفی می کند را در اینستاگرام دنبال کنید که به ازای هر پیج، سکه های خود را به حساب کاربری شما واریز می کند. سپس از طریق این سکه ها می توانید تعداد زیادی فالوور واقعی به دنبال کنندگان خود اضافه کنید.

 

برنامه Free Boom

یکی از بهترین و پرمخاطب ترین برنامه افزایش فالوور اینستاگرام، Free Boom است. به واسطه این اپلیکیشن می توانید مخاطبین خود را افزایش داده و پست های خود را بیش از پیش در معرض دید کاربران قرار دهید. از طریق این برنامه، علاوه بر افزایش دنبال کننده می توانید تا سه برابر لایک های خود را افزایش داده و از دیگر رقبای خود پیشی بگیرید. Free Boom  به شما کمک می کند تا جذاب ترین و جدیدترین هشتگ ها را برای افزایش فالوور کشف کنید.

 

برنامه Free Followers and Likes

برنامه Free Followers and Likes کاملا رایگان بوده که لایک ها و فالوور های رایگانی نیز در اختیارتان قرار می دهد. تمام اتوماتیک بودن، استفاده آسان، دسترسی فوری و دیگر عوامل مرتبط، از مزایای این برنامه به شمار می روند. در این برنامه می توانید زمان هایی که سکه کافی برای خرید فالوور یا لایک ندارید، بدون فوت وقت سکه خریده و برای گرفتن لایک و فالوور از آن استفاده کنید.

کار کرد این برنامه بسیار ساده است. با دنبال کردن کاربران اینستاگرام، لایک کردن پست ها و همچنین خرید سکه می توانید روزانه سکه های زیادی کسب کرده و برای افزایش دنبال کننده و لایک از آن استفاده نمایید.

 

اپلیکیشن های ایرانی افزایش فالوور

برخی از طراحان و برنامه نویسان ایرانی نیز اقدام به طراحی و راه اندازی برنامه هایی برای افزایش فالوور نموده اند که در ادامه به برخی از آن ها اشاره می کنیم.

 

  • اینستا مارکت
  • افزایش لایک و فالوور
  • فالوور بگیر اینستاگرام
  • اینستا فالوور
  • کافه اینستا
  • افزایش لایک اینستاگرام

 

برنامه افزایش فالوور

 

جمع بندی

برنامه ی موبایلی و تحت وب متعددی وجود دارد که در حوزه اینستاگرام جهت افزایش دنبال کننده، لایک و کامنت فعالیت می کنند. برخی از کاربران و صاحبان کسب و کار تمایل به استفاده از این برنامه ها دارند. از این رو سعی کردیم تا با معرفی برخی از این اپلیکیشن ها شما را در این راه همراهی کنیم. دکتر فالوور نیز در زمینه افزایش فالوور کمک فراوانی به پیج شما می کند. با مراجعه به سایت drfollower.ir می توانید از خدمات این شرکت جهت رشد و ارتقای پیج خود کمک بگیرید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو