شرایط جدید برخورداری از بخشودگی‌های مالیاتی

منبع: برترین ها

79

1400/2/11

13:13


سازمان امور مالیاتی کشور طی بخشنامه‌ای، شرایط جدید بخشودگی جرایم مالیاتی اشخاص حقیقی و حقوقی را اعلام کرد. این بخشنامه به شماره ۲۶۹۴/۲۰۰ و روز ۲۳ فروردین ماه امسال ابلاغ شده‌است.

ایلنا: سازمان امور مالیاتی کشور طی بخشنامه‌ای، شرایط جدید بخشودگی جرایم مالیاتی اشخاص حقیقی و حقوقی را اعلام کرد. این بخشنامه به شماره ۲۶۹۴/۲۰۰ و روز ۲۳ فروردین ماه امسال ابلاغ شده‌است.

 بر اساس این بخشنامه، فعالان اقتصادی و بنگاه‌هایی که مانده بدهی مالیاتی خود، طبق برگ قطعی ابلاغ شده تا پایان خردادماه ۱۳۹۹، را تا تاریخ ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۰ پرداخت کرده باشند، از ۷۲ درصد بخشودگی جرایم برخوردار خواهند شد.

همچنین پرداخت مانده بدهی برگ قطعی در این تاریخ، تا ۳۱ اردیبهشت ماه امسال، ۷۰ درصد بخشودگی جرایم برای فعالان اقتصادی به همراه خواهد داشت.

از طرفی برای آن دسته از فعالان اقتصادی که مانده بدهی مالیاتی آنها طبق برگ قطعی ابلاغ شده از تاریخ ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ طی مدت یک ماه از تاریخ ابلاغ این بخشنامه پرداخت شود، از ۱۰۰ درصد بخشودگی جرایم برخوردار می‌شوند. در صورت پرداخت مانده بدهی قطعی شده پس از مهلت‌های تعیین شده فوق، به ازای هر ماه ۲ درصد از بخشودگی موضوع این بند کسر می‌شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو