ماینکرفت Minecraft Mod Apk یک بازی سندباکس و جهان باز می باشد که توسط استدیو موجانگ طراحی و منتشر شده است، دنیای نامحدود ماینکرافت بازیکنان را به چالش دعوت میکند تا اکتشاف کنند، منابع جمع کنند و در جهت بقا تلاش کنند. در این بازی شما باید با استفاده ز بلوک ها و وسیله مختلف سازه های مختلفی بسازید اما باید به نظم و قوانین نیز توجه کنید چرا که با یک اشتباه سازه شما فرو میریزد.

Subway Surfers Mod Apk یکی از پیشگامان سبک جدید بازی دونده بی پایان می باشد. در طول بازی شما کنترل یک کاراکتر را دسترس دارید که در یک در یک مسیر نامتناهی میدود، در این بین باید شما موانع را رد کنید، سکه و امتیاز ها رو بدست اورید و رکوردهای جدیدی را ثبت نمایید. این بازی در عین سادگی به شدت جذاب و و فوق العاده سرگرم کننده می باشد.

بازی

Clash Of Clans Mod Apk به جرات می توان گفت یکی از جذاب ترین بازی های استراتژیک که برای اندروید عرضه شده است .... می باشد. در این بازی شما یک قلعه استراتژیک را در اختیار دارید و باید با استفاده از منابع و حمله به دیگر قلعه ها پیشرفت کنید. داشتن نیروهای مختلف برای حمله، چیدمان های متفاوت قلعه و بسیاری موارد دیگر باعث می شود برای حمله به دیگر بازیکنان استراتژیک های متفاوتی اجرا کنید.

کلش