دکوراسیون اتاق خواب بدون تخت با خلاقیت های جالب برای قرار دادن تشک

دکوراسیون اتاق خواب بدون تخت با خلاقیت های جالب برای قرار دادن تشک


منبع: دکوراسیون

277

1400/2/11

13:53


امروزه برای طراحی دکوراسیون داخلی بیشتر اتاق خواب ها از تخت خواب استفاده می شود ولی عده ای نیز هستند که تمایل دارند از تخت خواب در فضای اتاق خود استفاده نکنند و اگر شما نیز از این دسته از افراد می باشید بهتر است تا پایان این مطلب همراه ما باشید تا با انواع روش ها برای طراحی دکوراسیون اتاق خواب بدون تخت آشنا شوید.

طراحی دکوراسیون اتاق خواب بدون تخت به کمک روش های کاربردی

اتاق خواب یکی از مهم ترین بخش ها در هر خانه ای به شمار می رود و با توجه به اینکه امروزه افراد اغلب وقت خود را در فضای اتاق خواب سپری می کنند از این رو بهتر است شما در هنگام دیزاین داخلی اتاق خواب حساسیت لازم را به خرج دهید.

دکوراسیون اتاق خواب بدون تخت

طراحی داخلی اتاق خواب بدون استفاده از تختخواب

اغلب افراد تمایل دارند روی زمین بخواند و خوابیدن روی زمین دارای حالتی نوستالژیک می باشد و تا حدودی یادآور زمان های قدیم و کودکی هر یک از ما است. اگر شما نیز روی زمین می خوابید بهتر است با قرار دادن تخت در بخشی از اتاق خواب فضای آن را اشغال نکنید.

اگر شما بودجه کافی برای خرید تخت خواب را ندارید می توانید با قرار دادن خوش خواب روی زمین فضای خواب مناسبی را ایجاد نمایید همچنین بهتر است روی فضای خوش خواب را به کمک روتختی و بالش و کوسن تزیین نمایید که در این صورت خواهید دید که تخت بدون پایه حتی از مدل های پایه دار نیز زیباتر می باشد.

اجرای دکوراسیون داخلی

بهتر است در فضای اتاق خواب پارتیشین قرار بدهید تا محدوده خواب را مشخص نمایید و از طریق می توانید پارتیشن را از بین طرح های کشو دار انتخاب نمایید و کتاب و سایر وسایل مورد نیاز خود را در کشوها بچینید تا فضای اتاق خواب منظم تر به نظر برسد.

برای اینکه فضای اتاق خواب منظم دیده شود می توانید رنگ دیوار و بالش و کفپوش و سقف را تک رنگ انتخاب نمایید که در این صورت بهتر است برای ایجاد تنوع در فضای اتاق خواب از چند عدد کوسن رنگی و طرح دار استفاده نمایید.

با قرار دادن چند گلدان زیبا و سرسبز می توانید فضایی دنج را در اتاق خواب منزل تان ایجاد نمایید همچنین می توانید دیوارهای اتاق خواب را به کمک تابلو دیواری و شلف دیواری و … تزیین کنید.

اگر برای طراحی اتاق خواب از رنگ های روشن و خنثی استفاده کرده اید بهتر است چند عدد دکوری چوبی را در اتاق خواب قرار بدهید تا فضای اتاق گرم تر به نظر برسد همچنین برای طراحی نورپردازی می توانید از آباژور پایه دار بلند و لامپ آویز و … استفاده نمایید. توجه داشته باشید که اگر خوش خواب قطوری را به عنوان تخت خواب در فضای اتاق قرار داده اید بهتر است در اطراف خوش خواب دو پاتختی یا میزی کوچک را قرار بدهید و روی میز را می توانید به کمک گلدان و مجمسه و سایر وسایل دکوری تزیین نمایید.

دکوراسیون اتاق خواب بدون تخت

طراحی شیک اتاق خواب

دکوراسیون اتاق خواب طوسی

دکوراسیون شیک اتاق خواب

دکوراسیون زیبا اتاق خواب

طراحی شیک اتاق خواب

دکوراسیون زیبا و شیک اتاق خواب

دکوراسیون شیک اتاق بدون تخت

طراحی داخلی اتاق خواب

دیزاین شیک اتاق خواب

دکوراسیون شیک اتاق خواب

طراحی داخلی اتاق خواب

طراحی داخلی اتاق خواب

طراحی شیک اتاق خواب

دکوراسیون زیبا اتاق خواب

دکوراسیون شیک اتاق خواب

دکوراسیون اتاق خواب بدون تخت

طراحی داخلی اتاق خواب

دیزاین زیبا و شیک اتاق خواب

دکوراسیون اتاق خواب زیبا

در این مطلب توجه شما همراهان عزیز و گرامی را به انواع دیزاین ها برای چیدمان اتاق خواب بدون استفاده از تختخواب جلب کردیم که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید فضایی بی نظیر را در اتاق خواب خود ایجاد نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو