بازپخش تله‌تئاتر «یک گل و بهار» به قلم حسین پناهی

منبع: برترین ها

99

1400/2/11

16:07


تئاتر تلویزیونی‌های «یک گل و بهار»، «عشق به افق خورشید» «سکوت» ۱۵ روانه آنتن شبکه چهار می‌‌شوند.

خبرگزاری صبا: تئاتر تلویزیونی‌های «یک گل و بهار»، «عشق به افق خورشید» «سکوت» ۱۵ روانه آنتن شبکه چهار می‌‌شوند.

بازپخش تله‌تئاتر «یک گل و بهار» به قلم حسین پناهی

تئاتر تلویزیونی «یک گل و بهار» در ۲ قسمت، ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت، «عشق به افق خورشید» ۱۴ اردیبهشت و «سکوت» ۱۵ اردیبهشت ساعت ۱۷:۳۰ روانه آنتن شبکه چهار می‌‌شوند.تئاتر تلویزیونی «یک گل و بهار» در ۲ قسمت روزهای یکشنبه و دوشنبه، ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت ساعت ۱۷:۳۰ پخش خواهد شد.

این نمایشنامه که توسط حسین پناهی نوشته شده است، بنا به درخواست مردم به دفعات از تلویزیون پخش شد. نقش عمو مرتضی که توسط زنده یاد عزت الله مقبلی در این برنامه اجرا شده در خاطره‌ها مانده است. این تله تئاتر درباره اتفاقاتی است که در محله‌ای قدیمی در تهران می‌افتد و اثر نوستالژیکی است که با اصلاح کیفیت در رنگ و تصویر، برای مخاطبان آماده پخش شده است.

«عشق به افق خورشید» به کارگردانی حسین فرخی سه شنبه ۱۴ اردیبهشت ساعت ۱۷:۳۰ پخش خواهد شد. داستان پسر جوانی است که به خواستگاری دختری می‌رود که پدر وی با این وصلت مخالف است و جوان با توصل و توکل و توسل شبانه روزی در مسجد کوفه و حرم حضرت علی (ع) مشکلاتش حل شده و رضایت پدر جلب می‌شود و…

تئاتر تلویزیونی «سکوت» در یک قسمت ۶۰ دقیقه‌ای به تهیه‌کنندگی نیما دهقان و کارگردانی تلویزیونی بیژن صمصامی با محوریت دفاع مقدس تهیه شده و امین زندگانی، سپیده نظری‌پور، شیوا بلوریان، اسرافیل علمداری و اشکان رایانی مخصوص در آن بازی کرده‌اند.

سایر عوامل عبارتند از محمد خیاطان، مرتضی ندرلو و محمود نوروزی تصویربرداران، سیدحسین موسوی صدابردار، بیژن محتشم طراح گریم، فریبرز قربانزاده طراح صحنه و لباس و مجید گلزاریان نورپرداز.

در خلاصه داستان «سکوت» آمده است: «مادر مهر سکوت بر لب زده، در حالی که پنجشنبه جشن نامزدی پسرش جهان است و او را به دلیل چک برگشتی بازداشت کرده‌اند.حاج عسگر، پدر جهان جانباز انقلاب و در حال مرگ است و…»

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو