دانلود مجموعه والپیپرهای HD از دسکتاپ – اردیبهشت ۱۴۰۰

دانلود مجموعه والپیپرهای HD از دسکتاپ – اردیبهشت ۱۴۰۰


منبع: دانلود ها

107

1400/2/11

20:33


مجموعه والپیپرهای HD برای دسکتاپ (Collections HD Wallpapers) – اردیبهشت ماه ۱۴۰۰

| سری چهارم اضافه شد |

والپیپر-دسکتاپ

بسیاری از کاربران، علاقه دارند که والپیپر دسکتاپ‌ آن‌ها، دربردارنده و پوشش دهنده تمام موضوعات موردعلاقه آن‌ها باشد. این مطلب دقیقا برای چنین کاربرانی آماده شده است. والپیپرهایی که در سری‌های مختلف برای شما آماده می‌کنیم، تنوع بسیار خوبی از والپیپرهای طبیعت، سینمایی، بازی‌ها، انتزاعی و موارد دیگر را شامل می‌شود. والپیپرها با زمینه‌های رنگی مختلف آماده می‌شوند و حتی می‌توانید ببینید که هیچ ارتباطی با همدیگر ندارند. تنوع در این والپیپرها بیش از هر جای دیگری است و می‌توانید به‌صورت دسته‌ای آن‌ها را تنظیم کنید.

سری اول – ۱ اردیبهشت ماه

در این سری تصاویری را خواهید دید که مربوط به هر موضوعی هستند. از اسکرین شات‌های فیلم‌ها گرفته تا طبیعتی که آمیخته با هوای تازه در طبیعت بوده و در نهایت به شهرهای مدرن می‌رسد. شخصیت‌های فانتزی و ابرقهرمانی بسیاری هم در این سری حضور دارند که دیدنشان خالی از لطف نخواهد بود.

والپیپر-دسکتاپ

سری دوم – ۴ اردیبهشت ماه

تصاویری که در این سری برای شما آماده کرده‌ایم، کیفیت استانداردی داشته و می‌توانند جلوه بسیار نابی را روی دسکتاپ شما ایجاد کنند. این تصاویر بیشتر از طبیعت و گل و گیاه برداشت شده است و می‌توانید از تماشای آن‌ها لذت ببرید. تنوع تصاویر شامل عکس‌هایی از طبیعت، فضا و همچنین تصاویر انتزاعی است که تمام سلیقه‌ها را شامل می‌شود.

والپیپر-HD

سری سوم – ۶ اردیبهشت ماه

این مجموعه والپیپرها، جزئیات را به‌ خوبی به نمایش می‌گذارد و ترکیب رنگی بسیار مناسبی را نیز شامل می‌شود. حیواناتی مانند شیر ماده در این والپیپرها حضور دارند و علاقه‌مندان به حیات وحش، از تماشای آن‌ها لذت خواهند برد. والپیپرهای دیگری از طبیعت و حیات وحش در این سری وجود دارند.

والپیپر-دسکتاپ

سری چهارم – ۱۱ اردیبهشت ماه

در این سری از تصاویر زمینه، والپیپرهای زیبایی از طبیعت را همراه با تصاویر هنری خواهیم داشتیم. یکسری تصاویر انتزاعی با کیفیت بالا و سایز مناسب نیز آماده شده است که ترکیب رنگی جذابی داشته و می‌توانید از آن‌ها روی دسکتاپ خود استفاده کنید. عکس‌های نابی از فیلم‌ها و بازی‌ها نیز در این سری وجود دارد.

والپیپر-دسکتاپ

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود سری چهارم (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰) – حجم ۵۹ مگابایت (جدید)

دانلود سری سوم (۶ اردیبهشت ۱۴۰۰) – حجم ۳۹ مگابایت

دانلود سری دوم (۴ اردیبهشت ۱۴۰۰) – حجم ۶۷ مگابایت

دانلود سری اول (۱ اردیبهشت ۱۴۰۰) – حجم ۱۲۰ مگابایت


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو