معرفی هتل درویشی مشهد و رزرو هتل مشهد با تخفیف

منبع: نوداد

178

1400/2/11

21:52


در شهر مشهد که یکی از قطب‌های گردشگری در کشور محسوب می‌شود هتل‌های مختلفی ساخته شده‌است. هتل‌های مشهد با موقعیت‌های مکانی و امکانات مختلف گزینه‌های زیادی را برای رزرو هتل در مشهد به مهمانان ارائه می‌دهند. در این شهر با هر بودجه‌ای که باشید می‌توانید هتل مشهد را برای اقامت خود انتخاب نمایید. شما می‌توانید یک هتل ارزان مشهد در فاصله دورتر از حرم و یا یک هتل مشهد با امکانات لوکس انتخاب نمایید. هتل درویشی مشهد یکی از بهترین هتل‌ها در مشهد در رزرو هتل مشهد با امکانات لوکس و مجلل است. سایت رادار361 یک سایت تخصصی رزرو هتل است که شما را در انتخاب کمک زیادی خواهد کرد.

هتل الماس 2 مشهد


معرفی هتل درویشی مشهد

هتل درویشی مشهد با 5 ستاره تنها هتل آتریوم شرق کشور است که نمای بیرونی هتل تمام شیشه است. این هتل مشهد با 25 طبقه یکی از بلندترین هتل‌های مشهد محسوب می‌شود و میان گردشگران داخلی و خارجی محبوبیت زیادی دارد. 223 واحد اقامتی هتل درویشی مشهد از تنوع زیادی در طراحی و دکوراسیون و امکانات بهره‌مند هستند.

اتاق‌ها و سوئیت‌های کوئین، امپریال، دوبلکس پرزیدنتال همراه با دکوراسیون ایران باستان، عربی، روم، چین اقامتی متفاوت را برای مهمانان هتل فراهم می‌کنند. هر آنچه از یک اقامت لوکس در نظر مهمانان وجود دارد در این هتل به آنان ارائه خواهد شد. تنوع رستوران‌ها و سالن‌های همایش با بهترین خدمات و طراحی در این هتل مشهد آماده پذیرایی از مراسم‌های مختلف است.

رزرو هتل الماس 2 مشهد


خدمات و امکانات هتل درویشی مشهد

هتل درویشی مشهد یکی از هتل‌های لوکس در مشهد است که در زمان رزرو هتل به صورت آنلاین امکانات و خدمات خود را نشان می‌دهد تا با اطمینان بیشتری با این هتل آشنا شوید. این هتل در تلاش است امکانات و خدمات خود را در سطح استانداردهای بین المللی و جهانی به مهمانان ارائه ‌دهد. برخی از خدمات هتل در لیست زیر قابل مشاهده هستند.

آرایشگاه آقایان

آتلیه عکاسی

حوضچه آبسرد

استخر

سونا

اسپا

جکوزی

سالن بدنسازی

حمام ترکی

محلی برای سیگار

زمین بازی کودکان

ترانسفر رایگان حرم و فرودگاه

کافی نت

فروشگاه

خودپرداز

تاکسی سرویس

سالن بیلیارد

چایخانه سنتی

سیستم اعلام حریق

دستگاه چای ساز

تبدیل ارز

خدمات تور

پرسنل مسلط به زبان عربی و انگلیسی

خدمات باربری

اتاق چمدان

دستگاه واکس کفش

رستوران آتریوم هتل درویشی با فضای زیبا و سقف مرتفع و شیشه‌ای انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را برای مهمانان سرو می‌کند. رستوران روف گاردن در بام هتل با چشم‌انداز آسمان برای مهمانان انواع غذاهای ایرانی و مجلل را برای انواع مراسم‌ها و جلسات ارائه می‌دهد. فست فود فیروزه با ارائه انوع پیتزاها و کنتاکی برای مهمانان خدمات ارائه می‌دهد. چایخانه سنتی و کافی‌شاپ اسپا و کافی‌شاپ سالن بیلیارد نیز در فضاهای دل‌نشین به مهمانان خدمات ارائه می‌دهند.

موقعیت مکانی هتل درویشی مشهد و فاصله تا مراکز مهم

هتل درویشی مشهد در یکی از خیابان‌های اصلی شهر مشهد قرار دارد و تا حرم رضوی تنها یک کیلومتر فاصله دارد. مهمانان به راحتی می‌توانند به صورت پیاده از بسیاری از مراکز گردشی در نزدیک هتل بازدید کنند. فاصله دقیق برخی از این مراکز مهم را در لیست زیر برای شما ارائه شده‌است تا بتوانید برای گردش خود برنامه ریزی داشته باشید.

فاصله تا ورودی حرم باب الجواد، 1.8 کیلومتر

فاصله تا حرم باب الرضا، 1.3 کیلومتر

فاصله تا نمایشگاه بین المللی مشهد، 18 کیلومتر

فاصله تا پارک کوهسنگی، 10 کیلومتر

فاصله تا سرزمین موج‌های آبی،18.7 کیومتر

فاصله تا شهربازی پارک ملت، 10.5 کیلومتر

فاصله تا منطقه ییلاقی طرقبه، 26.1 کیلومتر

فاصله تا آرامگاه فردوسی، 33.6 کیلومتر

فاصله تا مجتمع تجاری الماس شرق، 10.9 کیلومتر

فاصله تا مجتمع تجاری زیست خاور، 3.8 کیلومتر

فاصله تا ایستگاه راه آهن، 3.4 کیلومتر

فاصله تا بازار رضا، 1.2 کیلومتر

فاصله تا بازار جنت، 3 کیلومتر

فاصله تا باغ وحش وکیل آباد، 19 کیلومتر

فاصله تا پارک ساحلی آفتاب، 13 کیلومتر

فاصله تا مسجد گوهرشاد، 3 کیلومتر

فاصله تا پارک میرزا کوچک خان، 1 کیلومتر

اگر در زمان رزرو هتل در مشهد در روزهای شلوغ با تکمیل ظرفیت مواجه شدید هتل الماس 2 مشهد گزینه مناسبی برای رزرو هتل مشهد شما خواهد بود. هتل درویشی مشهد در سال 1395 افتتاح گردیده است. این هتل پنج ستاره و مرتفع 25 طبقه و 218 واحد اقامتی با معماری ملل مختلف دارد.

در هتل الماس 2 مشهد از معماری رومی، ایران باستان، روسی، ترکی، آفرقایی، عربی، صفوی در اتاق‌ها و فضای داخلی هتل استفاده شده است. از خدمات هتل الماس 2 مشهد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد، سیستم اعلام حریق، خودپرداز، تاکسی سرویس، مرکز خرید، رستوران بام، استخر، آتلیه عکاسی، اتاق سیگار، کرایه اتومبیل بدون راننده، جکوزی

هتل مشهد


مزایای رزرو هتل مشهد با رادار361

در رزرو هتل در مشهد به صورت آنلاین از سایت رادار361 به مهمانان شهر مشهد گزینه‌های زیادی ارائه داده می‌شود. این سایت که به صورت تخصصی به معرفی و رزرو هتل می‌پردازد در زمان انتخاب هتل با فیلترهای موجود هتل مناسب‌تری با شرایط آن‌ها را معرفی می‌کند.


در سایت رادار361 پس از وارد کردن شهر مقصد و زمان سفر برای شما لیستی از انواع هتل‌ها پیشنهاد می‌شود. شما با فیلترهای سایت می‌توانید در مورد نوع اقامتکاه، میزان هزینه، امکانات هتل خود تصمیم بگیرید. در بخش دیگری فاصله مراکز مهم شهر با هتل مشهد شما برای شما ارائه می‌شود. وضعیت ترافیک شهری و طرح ترافیک نیز برای شما قابل مشاهده است. در زمان رزرو هتل در سایت رادار361 شما می‌توانید به آسانی گزینه‌های مختلف را با هم مقایسه کنید و ماسب‌ترین هتل و هتل ارزان مشهد را برای خود رزرو نمایید. سایت رادار361 با موتور جست وجوی قوی خود ارزان‌ترین هتل را از میان هتل‌های مشهد به شما معرفی خواهد کرد.



مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو