معرفی و مقایسه 4 ساعت مچی زنانه اسپریت

معرفی و مقایسه 4 ساعت مچی زنانه اسپریت


منبع: بیتوته

126

1400/2/12

05:22


معرفی و مقایسه 4 ساعت مچی زنانه اسپریت



اسپریت یک برند ساعت مچی قوی و البته قدیمی است که این روزها با طراحی های مدرن، بالا بردن کیفیت جنس به کار رفته در ساخت ساعت و قیمت مناسب جزو برند هایی است که بسیار پیشرفت کرده. اما دلیل اینکه در این مقاله می خواهیم 4 مدل ساعت زنانه اسپریت را به شما معرفی کنیم چیست؟

 

شما میتوانید با هر سبک سلیقه و بودجه قیمتی یک ساعت مچی اورجینال و با کیفیت از این برند محبوب را داشته باشید.

 

در این مقاله توسط فروشگاه آنلاین ساعت مچی ایران تایمر، میخواهیم 4 مدل از ساعت مچی زنانه اسپریت را به شما معرفی کنیم که وجه مشترک همه این ساعت ها، جنس تمام استیل و نوع موتور باتری شان است. اما توجه ما این بار، بیشتر بر روی مقایسه طراحی این 4 ساعت زنانه است:

 

ساعت مچی زنانه اسپریت,ساعت های اسپریت,ساعت مچی

ساعت مچی زنانه اسپریت

 

ساعت مچی زنانه اسپریت ES1L083M0025 با طراحی کلاسیکی که دارد می تواند گزینه خوبی برای استفاده روزمره خانم ها یا دختران جوان باشد. رنگ به کار رفته در ساعت، استیل و طلایی است که جزو رنگ ها گرم محسوب می شود و با بیشتر رنگ ها و لباس ها قابل ست شدن است. نکته دیگر، طراحی خاص بند ساعت مچی است که به جای یک طراحی ساده با ایجاد فضاهای خالی حالت دستبندی روی مچ بوجود میاورد تا از حالت یکنواختی خارج شود.

 

http://bia2safa.net/goto/web/url/2458616

 

ساعت مچی زنانه اسپریت,ساعت های اسپریت,ساعت مچی

ساعت مچی اسپریت

 

ساعت مچی زنانه اسپریت ES1L083M0025 با طراحی کلاسیک و نیمه فشن می باشد. کلاسیک بخاطر نوع طراحی ساده صفحه و بند ساعت، و فشن بخاطر نگین های دور قاب صفحه ساعت. نکته ای که باید در این ساعتمچی زنانه توجه کرد بند نسبتا پهن اش است که برای مچ ها متوسط و درشت خانم ها مناسب تر است و با هر استایلی (مهمانی ها و روزمره) قابل ست شدن می باشد.

 

http://bia2safa.net/goto/web/url/2458617

 

ساعت مچی زنانه اسپریت,ساعت های اسپریت,ساعت مچی

ساعت مچی بند حصیری اسپریت

 

ساعت مچی بند حصیری ES1L151M0125 است. این روزها ساعت های بند حصیری بخاطر زیبایی و بسته شدن آسان و نرم دور مچ خیلی بیشتر مورد علاقه قرار گرفتند.طراحی مینیمالیست و فشن این ساعت مچی دخترانه میتواند دست شما را برای ست کردن لباس های رسمی و کژوال باز کند.از رنگ خنثی استیل برای بند و رنگ گرم و محبوب مسی (رزگلد) برای نمای بیشتر قاب ساعت استفاده شده تا جلوه آن روی مچ دوچندان شود

 

http://bia2safa.net/goto/web/url/2458618

 

ساعت مچی زنانه اسپریت,ساعت های اسپریت,ساعت مچی

ساعت مچی با دستبند ست

 

و در آخر ساعت مچی با دستبند ست ES1L182M1025 است که این ساعت می تواند به عنوان یک پکیج کامل به حساب آید.

 

اگر شما جزو آن دسته از خانم ها یا دختر خانم هایی هستید که به ست کردن جزئیات استایل تان اهمیت می دهید، این ست کامل دستبند و ساعت مچی زنانه میتواند کار شما را راحت تر کند.

 

http://bia2safa.net/goto/web/url/2458619

 

نکته مشترک و قابل تحسین در هر 4 مدل ساعت مچی زنانه ای که از برند اسپریت معرفی کردیم، روکش رنگ PVD آنهاست که این روکش باعث ایجاد دوام بیشتر و بهتر رنگ ساعت می شود.

 

تنوع بیشتر ساعت های اسپریت را داخل سایت ایران تایمر مشاهده کنید.

 

https://www.irantimer.com

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو