ساحل قرمز پانجین ، چین | Red Beach

ساحل قرمز پانجین ، چین | Red Beach


منبع: تاپ تراول

110

1400/2/12

11:54


لیدوما تریپ

ساحل قرمز پانجین

ساحل سرخ رنگ چین، با منظر زیبا و خیره کننده خود، هرساله در فصل پاییز میزبان گردشگرانی از سراسر جهان است.ساحل سرخ در 30 کیلومتری شهر پانجین چین قرار دارد. این ساحل نام خود را از ظاهر قرمز رنگ خود گرفته است. در ادامه همراه مجله تاپ تراول باشید تا با ساحل قرمز پانجین بیشتر آشنا شوید.

ساحل سرخ پانجین در شهرستان داوا، شهر پانجین و در امتداد رودخانه لیائو، قرار گرفته و جلبک­های قرمز رنگ دریایی که در این منطقه هر سال در موعدی خاص رشد می­کند، موجب شده است که این منطقه، به این نام خوانده شود. پوشش این ساحل، گیاه سودا سالسا یکی از معدود گونه­های علفی است که می­تواند در خاک بسیار قلیایی رشد کند.

ساحل قرمز پانجین


   تبلیغات    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


این گیاه در فصل بهار رشد می­کند، در طول تابستان به رنگ سبز در می­آید و هنگام پاییز از رنگ سبز به رنگ قرمز تغییر می­کند. رنگ این گیاه در طی چرخه رشد که از ماه آوریل شروع می­شود از رنگ قرمز روشن به رنگ قرمز تیره در گونه­های بالغ تغییر می­کند. هر سال از ماه آوریل به مدت ۴ ماه این منطقه بسیار دیدنی است و بعد از آن شمایل زیبایش از بین می­رود تا برای اوریل سال بعد آماده شود.

 بیش از ۳۹۹ گونه حیوانی و ۲۶۰ نوع پرنده در این منطقه یافت می‌شود. ساحل سرخ، مانند دیوار چین اکنون به یکی از جاذبه های گردشگری این کشور تبدیل شده است.

ساحل قرمز پانجین

گردشگری در ساحل

از سال ۱۹۸۴ شهر پانجین، به عنوان یک مقصد بسیار خوب برای اکوتوریسم شناخته شد. این منطقه طبیعی حفاظت شده، بخشی دارد که برای بازدید عموم فراهم شده و منطقه ای را شامل می شود که دید خوبی از ساحل قرمز پانجین به شما ارائه می دهد. شما می توانید برای دیدن این منطقه ابتدا به شهر پانجین بروید که از نقاط مختلف چین توسط اتوبوس یا قطار قابل دسترس است.

همچنین فرودگاه های مختلفی مانند Shenyang TaoXian، Dalian ZhouShuiZi و JinZhou XiaoLingZi برای پرواز از مکان های مختلف به این شهر وجود دارند. تورهای مختلفی در شهر پانجین نیز وجود دارند که می توانید از آن ها یک تور به مقصد ساحل سرخ به همراه حمل و نقل خریداری کنید.

ساحل قرمز پانجین



   تبلیغات    

                 تور کیش

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو