کرم پودر مناسب پوست سبزه و گندمی

منبع: زیبامون

370

1400/2/12

13:25


در این بخش از زیبامون بهترین برندهای کرم پودر برای پوست سبزه و گندمی رو بهتون معرفی کردیم.

کرم پودر مناسب پوست سبزه و گندمی

هر چقدر هم که اهل آرایش کردن نباشید باز هم گاهی اوقات پیش میاد که باید کرم پودد بزنید و پوست صورت رو صاف و یکدست کنید تا آرایشی زیبا و طبیعی داشته باشید. در این مواقع کرم پودر یا فاندیشن ، قهرمان اصلی در زیبایی صورت هست ؛ زیرا میتونه جای جوش ، لکه های پوستی و تیرگی های پوست رو به بهترین شکل ممکن پوشش بده و پوستی صاف و بدون عیب و نقصی رو به وجود بیاره و برای این منظور لازمه کرم پودر مناسب با رنگ پوست و نوع پوستتون رو انتخاب کنید.

سوالی که در این زمینه پیش میاد این هست که چه جوری میتونیم کرم پودر مناسب با رنگ پوست خود رو انتخاب کنیم؟ کدام برند بهترین کرم پودر مناسب با رنگ پوست سبزه و گندمی رو طراحی و تولید کرده ؟ در هنگام انتخاب کرم پودر باید چه مواردی رو در نظر بگیریم ؟

در ادامه با زیبامون دات کام همراه باشید تا با نکات انتخاب و خرید کرم پودر مناسب برای پوست خود آشنا بشید و مجموعه ای از بهترین برندهای کرم پودر برای پوست سبزه و گندمی رو بشناسید و از این طریق انتخاب بهتری داشته باشید .

 

حتما بخوانید: بهترین کرم پودر، معرفی محصولات مختلف برای پوست خشک و چرب

 

رنگ پوست سبزه و گندمی چه ویژگی دارد ؟

رنگ پوست سبزه و گندمی ، به عنوان رنگ پوست متوسط شناخته میشه و رنگ پوست بین تناژ متوسط و خنثی قرار داره. برای اینکه بتونید کرم پودر مناسب برای پوست سبزه و گندمی رو از بین هزاران گزینه ای که وجود داره انتخاب کنید باید اطلاعات خوبی در مورد نوع پوست خود و آندرتون و رنگ پوست خود داشته باشید.

معمولا کرم پودرهایی که دارای رنگ متوسط و آندرتون خنثی یا گرم هستند ، جز انتخاب های خیلی مناسب برای پوست سبزه و گندمی خواهند بود و هر کرم پودری که دارای آندرتون صورتی باشه میتونه باعث بشه تا رنگ پوست شما روشن و خوب به نظر برسه و کرم پودرهایی که دارای آندرتون طلایی یا زرد هستند ممکنه باعث بشن تا رنگ پوست شما تیره تر به نظر برسه.

 

انواع رنگ پوست متوسط

 

حتما بخوانید: حرفه ای کرم پودر بزنیم، دلایل کیکی شدن و ترک خوردن فونداسیون روی صورت

 

چگونه رنگ پوست خود را به خوبی تشخیص دهیم ؟

معمولا رنگ پوست افراد به سه دسته اصلی تقسیم میشه : سبک ، متوسط و عمیق. در دنیایی که ما زندگی می کنیم معمولا هندی ها دارای رنگ پوست متوسط ، سبزه و گندمی هستند ، رنگ پوست روشن معمولا در بین اروپایی ها بیشتر دیده میشه و آفریقایی ها با رنگ پوست عمیق و تیره شناخته میشن.

رنگ پوست متوسط رو میشه به رنگ های گندمی ، سبزه ، زیتونی ، بژ ، برنزه ، عسلی و رنگ های دیگه تقسیم کرد. 

برای اینکه بتونید رنگ پوستتون رو به خوبی تشخیص بدید لازمه که آندرتون پوست خودتون رو به خوبی بشناسید. آندرتون پوست در واقع به رنگی گفته میشه که از زیر سطح پوست درک میشه. معمولا آندرتون پوست به سه دسته گرم ، خنثی و سرد تقسیم میشه.

 

برای تشخیص آندرتون پوست چند روش وجود داره:

 

1. تشخیص آندرتون پوست از روی رگ های مچ دست : برای این منظور باید رنگ رگ هایی که بر روی مچ دست وجود داره رو بررسی کنید. اگه رگ هایی به رنگ آبی یا بنفش دارید ، یعنی آندرتون پوست شما سرد (cool) هست. اگه رنگ رگ های روی مچ دست شما سبز یا زیتونی هستند یعنی آندرتون پوست شما گرم (warm) هست و اگه نمیتونید رنگ غالب در رگهای خونی رو به خوبی تشخیص بدید یعنی آندرتون پوست شما خنثی (neutral) هست.

 

2. تشخیص آندرتون پوست در زیر نور آفتاب : اگه وقتی بیرون از منزل هستید و در معرض تابش نور خورشید قرار میگیرید پوستتون خیلی سریع قرمز میشه یعنی آندرتون پوست شما سرد هست و اگه بعد از قرار گرفتن در معرض تابش نور خورشید خیلی سریع برنزه میشید یعنی آندرتون پوست شما گرم هست.

 

حتما بخوانید: کرم پودر زدن، رعایت 10 قانون مهم در زدن فونداسیون آرایشی

 

چگونه کرم پودر مناسب برای پوست خود را انتخاب کنیم ؟

وقتی رنگ پوست و آندرتون پوست خودتون رو شناختید ، میتونید به راحتی کرم پودر مناسب برای پوست رو انتخاب کنید. در این مواقع شما از بین هزاران انتخابی که وجود داره معمولا به سراغ تعداد انگشت شماری کرم پودر خواهید رفت! در این مواقع تست کردن رنگ کرم پودر بر روی پوست میتونه بهتون کمک کنه تا کرم پودر مناسب برای پوست خودتون رو انتخاب کنید.

بهترین پیشنهاد این هست که 3 رنگ کرم پودر که احساس میکنید با رنگ پوستتون تناسب داره رو انتخاب کنید و بعد مقدار کمی از هر کرم پودر رو به شکل یک خط کوتاه و باریک بر روی پوست قسمت فک تست کنید. سعی کنید یک فصای خالی بین هر رنگ از کرم پودر وجود داشته باشه.

حالا با دقت به آینه نگاه کنید و کرم پودری که رنگ آن هم با رنگ صورت و هم با رنگ گردن تناسب بیشتری داره رو انتخاب کنید. این کرم پودر بعد از ترکیب شدن روی پوست صورت رنگی یکپارچه و زیبا برای صورت و گردن شما ایجاد میکنه و باعث میشه تا یک آرایش زیبا و طبیعی داشته باشید.

برای اینکه مطمئن بشید کرم پودری که انتخاب کردید کاملا مناسب شماست ، باید کرم پودری که احساس کردید با رنگ پوستتون تناسب داره رو به خوبی روی پوست صورت پخش کنید. سپس یک توپ پنبه ای آغشته به پاک کننده آرایش رو در وسط قسمتی که کرم پودر زدید ، بکشید. 

اگه تفاوتی بین کرم پودر و پوست تمیز خود مشاهده نکردید ، این کرم پودر برای شما مناسب هست اما اگه تفاوت زیادی بین قسمتی از پوست که کرم پودر داره و قسمتی که بدون کرم پودر هست وجود داشت ، یعنی این رنگ از کرم پودر برای شما مناسب نیست. پس بهتره چرخه بالا رو مجددا تکرار کنید تا رنگ مناسب کرم پودر رو برای خودتون انتخاب کنید.

 

در ادامه تعدادی از بهترین کرم پودرها برای پوست سبزه و گندمی رو بهتوم معرفی کردیم :

 

1. کرم پودر مناسب پوست سبزه برند it cosmetics

نام محصول : Your Skin But Better CC+ Cream Oil-Free Matte with SPF 40

این کرم پودر در واقع نوعی CC کرم هست که چربی نداره و دارای SPF 40 هست. اگرچه این برند برای تمام رنگ پوست ها دارای کرم پودر مناسب هست اما کرم پودر Medium (W) (Soft Beige) برای پوست سبزه و گندمی که دارای رنگ پوست متوسط هستند میتونه انتخاب مناسبی باشه.

این کرم پودر دارای پوشش مات و طبیعی برای پوست هست و میتونه رنگ پوست رو به خوبی کامل کنه زیرا بلافاصله نقایصی از جمله قرمزی پوست ، جای جوش و آکنه و منافذ بزرگ پوست رو بدون ایجاد چروک یا ترک خوردگی استتار می کنه.

این کرم پودر حاوی زغال و رس کلوئیدی هست تا چربی اضافی پوست رو جذب کنه و عصاره چای سبز موجود در این محصول ، مانع از ایجاد لکه روی پوست میشه. علاوه بر این حاوی یک سرم ضد پیری پیشرفته هست که از کلاژن هیدرولیز شده ، پپتیدها ، نیاسین ، اسید هیالورونیک ، ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها ساخته شده و در استفاده طولانی مدت از این کرم پودر میتونید تاثیراتی خوبی که بر روی پوست داره رو مشاهده کنید.

 

کرم پودر مناسب پوست سبزه برند it cosmetics

 

حتما بخوانید: خرید کرم پودر مک + قیمت انواع کرم مک

 

2. کرم پودر مناسب پوست گندمی از برند Maybelline

نام محصول: Super Stay Full Coverage Foundation

اگه به دنبال یک کرم پودر سبک با پوشش دهی عالی و بدون عیب و نقص هستید که ماندگاری بالایی هم داشته این کرم پودر میتونه انتخاب مناسبی برای شما باشه. در واقع شما میتونید با پوشش دهی کامل و 24 ساعته کرم پودر Maybelline ، آرایشگر حرفه ای خود باشید. این محصول دارای رنگدانه های قوی هست و بدون روغن بوده ومنافذ پوست رو مسدود نمی کنه. رنگ Light Beige از این کرم پودر مناسب پوست گندمی خواهد بود.

 

کرم پودر مناسب پوست گندمی از برند Maybelline

 

3. کرم پودر مناسب رنگ پوست متوسط از برند L'Oreal

نام محصول : Infallible Pro-Glow Foundation

این کرم پودر از برند لورال ظاهر درخشانی رو برای پوست صورت به وجود میاره ، سبک و خامه ای هست و با ماندگاری طولانی میتونه پوشش متوسطی رو برای مخفی کردن عیب و نقص های صورت به وجود بیاره. این کرم پودر آبرسان ، حاویSPF بوده و برای پوست های نرمال و خشک ایده آل خواهد بود. رنگ 205 NATURAL BEIGE از این کرم پودر برای پوست سبزه و متوسط انتخاب خوبی هست.

 

 کرم پودر مناسب رنگ پوست متوسط از برند L'Oreal

 

حتما بخوانید: معرفی کرم پودر با پوشانندگی بالا و عالی

 

4. کرم پودر مناسب برای پوست سبزه برند Dior

نام محصول : Forever Undercover Foundation in 021 Linen

این کرم پودر از برند دیور دارای فرمولاسیون مبتنی بر آب بوده و فوق العاده سبک هست و به خوبی رو پوست ترکیب میشه و پوشش دهی کامل ، مات و 24 ساعته برای پوست ایجاد میکنه. این محصول دارای بافت بسیار سیال و غلظت بالای رنگدانه هست که میتونه به خوبی لکه های پوستی رو پوشش بده. در واقع این کرم پودر در کنار پوشش بالایی که ایجاد میکنه هیچگونه سنگینی روی پوست نداره.

رنگ 020 LIGHT BEIGE - LIGHT میتونه انتخاب مناسبی برای رنگ پوست سبزه با اندرتون خنثی باشه.

 

کرم پودر مناسب برای پوست سبزه برند Dior

 

5. کرم پودر مناسب برای پوست گندمی از برند Giorgio Armani

نام محصول : Luminous Silk Foundation

این کرم پودر یکی از کرم پودرهای مایع با بافت ابریشمی و سبک هست ، پوشش دهی متوسط و درخشانی رو برای پوست به وجود میاره و ماندگاری بالایی هم داره. این محصول بدون روغن بوده و با فناوری Micro–fil & trade فرموله شده. این فناوری به رنگدانه ها اجازه میده تا برای استفاده یکپارچه و جلوه ای طبیعی ، روی سطح پوست صاف قرار بگیرند و بعد ازاستفاده ، حالتی شبیه به پوست دوم رو ایجاد میکنه.

این کرم پودر دارای 40 سایه رنگی منحصر به فرد برای انواع رنگ پوست هست و رنگ LIGHT TO MEDIUM - OLIVE 3.5 میتونه جز انتخاب های مناسب برای پوست گندمی و متوسط باشه.

 

کرم پودر مناسب برای پوست گندمی از برند Giorgio Armani

 

حتما بخوانید: نکات و ترفندهای مخصوص کرم پودر زدن که سبک آرایش شما را تغییر میدهند!

 

6. کرم پودر مناسب برای پوست متوسط از برند Marc Jacobs Beauty

نام محصول : Re(marc)able Full Cover Foundation Concentrate

این کرم پودر مایع پوشش دهی کامل ، نرم ، طبیعی و مات رو برای پوست به وجود میاره و ماندگاری 24 ساعته داره. این محصول به شکل یکپارچه روی پوست ترکیب میشه و ظاهر زیبایی رو برای چهره به وجود میاره. شما میتونید این کرم پودر رو برای استفاده روزانه انتخاب کنید و یک آرایش طبیعی و زیبا داشته باشید.

 

کرم پودر مناسب برای پوست متوسط از برند Marc Jacobs Beauty

 

7. کرم پودر مناسب برای پوست گندمی از برند Tarte

نام محصول : Shape Tape Hydrating Foundation

اگه از کانسیلر Shape Tape برند تارت استفاده کرده باشید حتما میدونید پوششی که ایجاد میکنه مثل یک رویاست و حالا این محصول به شکل کرم پودر در دسترس هست و بعد از استفاده اینطور به نظر میرسه که یک فیلتر جذاب روی چهره شما وجود داره. این محصول دارای بافت خامه ای هست و بدون اینکه ظاهر کیکی برای چهره به وجود بیاره کمک میکنه تا در طول روز آرایش زیبا و طبیعی داشته باشید.

 

کرم پودر مناسب برای پوست گندمی از برند Tarte

 

حتما بخوانید: کرم پودر مک + معرفی بهترین فاندیشن برند مک و عکس تست شده روی پوست

 

سخن آخر

کرم پودر یکی از محصولات آرایشی اصلی و مهم برای داشتن یک میکاپ زیبا و بدون عیب و نقص هست و اگه بتونید رنگ کرم پودر مناسب با پوست خودتون رو انتخاب کنید مطمئنا یک آرایش جذاب ، طبیعی و بدون عیب و نقص خواهید داشت. در مقاله بالا نکات کاربردی برای انتخاب رنگ کرم پودر مناسب برای پوست رو بهتون توضیح دادیم و چندتا از بهترین برندهای کرم پودر برای پوست سبزه و گندمی رو بهتون معرف کردیم. امیدواریم با استفاده از این مطلب بتونید انتخاب خوب و مناسبی برای خودتون داشته باشید.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو