ادامه فیلمبرداری «لال سینگ چادها»

منبع: برترین ها

86

1400/2/12

15:24


مدت ها از حضور عامر خان روی پرده سینما می‌گذرد. او امتیاز سینمایی «فارست گامپ» را خریده و در دوران پاندمی مشغول فیلمبرداری «لال سینگ چادها» است که بازسازی هندی «فارست گامپ» است.

دنیای تصویر آنلاین: مدت ها از حضور عامر خان روی پرده سینما می‌گذرد. او امتیاز سینمایی «فارست گامپ» را خریده و در دوران پاندمی مشغول فیلمبرداری «لال سینگ چادها» است که بازسازی هندی «فارست گامپ» است. عامرخان در مقام تهیه کننده و بازیگر این پروژه را جلو می برد. نقش مقابل عامرخان را کرینا کاپور برعهده دارد.

ادامه فیلمبرداری «لال سینگ چادها»


در مقطعی که هند در قرنطینه کامل بسر می‌برد. عامرخان برای فیلمبرداری بخشی از سکانس‌های فیلم به ترکیه رفت.

حال قرار است تعدادی از سکانس های اکشن فیلم با حضور عامرخان در مناطق لاداک وکارگیل فیلمبرداری شود.

قرار است یک برنامه 45 روزه فیلمبرداری برای سکانس های جنگی در کارگیل باشد.کرینا کاپور تمام سکانس های خود در این فیلم را ایفا کرده است و سال گذشته کار او با این پروژه به پایان رسید.

آدویت چاندان کارگردانی «لال سینگ چادها» را برعهده دارد.

چندی پیش عامرخان در مصاحبه ای ویدیویی توضیحاتی درباره پروژه جدید خود وسختی های فیلمبرداری در دوران پاندمی ارائه داد.

عامرخان گفت:« فارست گامپ با یک پر شروع می‌شود،، پر از آسمان به سوی زمین می آید و از بالای شانه های مردم و از روی ماشین عبور می کند ، باد پر را به اینجا و آنجا می برد ، و آدویت چاندان ، که کارگردان این فیلم است و من اغلب شوخی می کنیم که وقتی ما تولید را شروع کردیم ، زندگی مان مانند یک پر شده است - بادهای مختلف ما را به جهات مختلف هل می دهند ، و ما فقط با باد این سو و آن سو می رویم و فقط می خواهیم بفهمیم پایان فیلم کجا فرود خواهیم آمد.»

کرینا کاپور در دوران فیلمبرداری این فیلم باردار شد. عامرخان می گوید:«در حالی که کل جهان درگیر ویروس کرونا شد. ما درگیر ویروس کرونا و مساله کرینا کاپور شدیم. او باردار شده بود و یک پیچیدگی جدید برای فیلم ما به وجود آورد. درست مانند همان بادی که ما را در دوران فیلمبرداری به مسیر دیگری برد.»

عامرخان امیدوار است که «لال سینگ چادها» را کریسمس امسال به نمایش عمومی در آورد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو