کافه و رستوران ساحل سرخ ، جزیره هرمز | Red Beach Cafe & Restaurant

منبع: تاپ تراول

140

1400/2/13

09:40


لیدوما تریپ

رستوران ساحل سرخ

در ابن مزلب از وب سایت گردشگری تاپ تراول شما را با رستوران ساحل سرخ در جزیره هرمز آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

رستوران ساحل سرخ در مجموعه تفریحی و اقامتی ساحل سرخ در قلب جزیره هرمز قرار گرفته است. یک مجموعه تمیز و نوساز که رستوران مجموعه شامل فضای داخلی و فضای روباز ، میز و صندلی و همچنین تخت های سنتی میباشد همراه با موسیقی. در این رستوران صبحانه ، نهار و شام ، انواع غذاهای دریایی ، نان محلی داغ داغ ، انواع فست فود و ساندویچ دریایی با قیمت مناسب و کیفیت عالی عرضه می شود.

رستوران ساحل سرخ

رستوران ساحل سرخ

منوی رستوران سرخ جزیره هرمز

1- میگو سوخاری

یک غذای خوشمزه و بی نظیر جنوب که هم با برنج و هم با سیب زمینی بصورت فست فودی سرو میشود. این غذا در رستوران قیمت مناسبی دارد و بکی از پر طرفدار ترین غذاهای رستوران ساحل سرخ هست.


   تبلیغات    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


2- ماهی سوخاری

ماهی سوخاری خوشمزه و چیپسی شده رستوران رِد بیچ را حتما باید امتحان کنید. ماهی تازه که مردم عزیز جزیره هرمز میگیرند و طعم و مزه ی دیگری دارد.

رستوران ساحل سرخ

3- ساندویچ دریایی

یک بیرون بر عالی، خوشمزه با قیمت مناسب که بهترین گزینه برای وقت هایی هست که میخواهید به کنار دریا بروید و پیک نیک کنید.

4- نان توموشی

یکی از غذاهای لذیذ جزیره هرمز که با قیمت ارزان در رستوران رِد بیچ به مسافرها عرضه میشود. این نان توسط خانم های بومی در رستوران به عنوان عصرانه یا میان وعده پخته میشود.

5- کباب ماهی

کباب ماهی گاریز که روی تابه های صاف هرمزگان و روی ذغال پخته میشود از لذیذترین غذاهای رستوران سرخ بشمار می اید. ماهی گاریز ماهی کوچکی هست که شب ها در بهترین رستوران جزیره هرمز سرو میشود. این ماهی را به صورت گرد و دایره ای روی تابه می چینند.



   تبلیغات    

                 تور کیش

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو