تزیین هلو با چند خلاقیت جالب و جدید (۲۴ دیزاین متفاوت)

تزیین هلو با چند خلاقیت جالب و جدید (۲۴ دیزاین متفاوت)


منبع: آرگا

254

1400/2/13

18:38


از شما کدبانوهای خوش سلیقه آرگایی برای مشاهده طرح های زیبای تزیین هلو دعوت به همراهی داریم، هلو یکی از میوه های بی نهایت خوش طعم تابستانی است که برای دیزاین و زیباسازی آن تنها لازم است از هنر، سلیقه و خلاقیت خود بهره ببرید.

ایده های متفاوت زیبا و خلاقانه ای برای تزیین میوه های مختلف از جمله میوه های تابستانی مانند زردالو، هلو، گیلاس وجود دارد که برای مراسم های مختلف به خصوص جشن تولدها مورد استفاده قرار می گیرد، البته همیشه نیاز نیست که جشن و مهمانی باشد, زیبایی و زیباسازی از موارد محبوبی است که در هر شرایطی و از سوی هر کسی خواهان دارد. نظرتان در مورد تزیین هلو این میوه ی خوش طعم و پرخواص چیست؟ در ادامه برای مشاهده تصاویر بیشتر از این دیزاین همراه آرگا باشید.

ایده هایی زیبا و خاطره انگیز از دیزاین هلو

هلو یا همان شفتالو  یکی از میوه های خوش طعم و خشومزه البته دارای خواص ارزشمند و مفید بسیاری می باشد که می توان در زمینه های مختلف آشپزی و تزیینات مورد استفاده قرار داد، به عنوان مثال می توان با استفاده از هلو انواع کیک، چیز کیک، نوشیدنی های مختلفی مانند اسموتی، گلاسه و …. را تهیه و حتی تزیین کرد.

میوه آرایی های شیک با تزیینات هلو

ایده هایی زیبا و بینظیر از تزیینات هلو

تزیین میوه ی هلو دو نوع کاربرد دارد به این صورت که می توان آن را برای به نمایش کشیدن میوه آرایی های شیک و اشتهابرانگیز برای تغذیه کودک، جشن و مهمانی ها و … با چیدمانی بینظیر بهره ببرید.

طرح هایی ایده آل و ناب از تزیین هلو

تزیینات منحصر به فرد و متفاوت هلو

ایده هایی متفاوت و منحصر به فرد از زیباسازی و شکیل سازی هلو

سلامت کودک به طور مستقیم با کنار گذاشتن شرایط روحی و فکری سالم، رابطه ی مستقیمی با تغذیه سالم دارد.  اهمیت و نقش پر رنگ میوه ها در شکل دادن مثلث سلامتی، انرژی و شادی چیزی نیست که به راحتی از کنار آن عبور کنیم، به همین دلیل پیشنهاد و تاکید می کنیم که میوه را در برنامه غذایی کودکان به میزان قابل توجهی جای دهید، و از حذف و یا کم کردن آن به هر دلیلی خودداری کنید، ممکن است کودک شما کم اشتها و یا بدخوراک باشد، در این زمان دست به کار شوید و تزیینات را وارد عرصه کنید. میوه آرایی برای کودک هنری است که موجب رشد بهتر و سلامتی فرزندان عزیز شما می گردند.

ایده هایی جذاب و دوست داشتنی ازتزیینات هلو

ایده هایی زیبا و خوش طعم از دیزاین هلو

و یا اینکه به طور ترکیبی و برای تهیه و تزیین دسر ها و خوراکی ها (ژله، کیک، اسموتی، چیز کیک) به شکل های مختلف استفاده کنید. برای تحقق بخشیدن این هدف یعنی دیزاین هلو و دسرها با هلو می توانید از این میوه به صورت سالم و یا برش های آن کمک بگیرید.

انواع نمونه های زیبای تزیین هلو

 

دیزاین هلو و کیک هلو به شکلی زیبا

دیزاین اشتهابرانگیز و شیک کیک با برش های هلو

نمونه هایی خلاقانه و زیبا برای تزیین هلو

دیزاین ژله با برش های زیبای هلو

انواع نمونه های خلاقانه و شیک تزیین هلو

ایده هایی جالب برای زیباسازی هلو

نمونه های جالب و اشتهابرانگیز دیزاین هلو

انواع ایده های زیبا و منحصر به فرد تزیینات هلو

طرح هایی اشتهابرانگیز و شیک از تزیین هلو

زیباسازی و طراحی اشتهابرانگیز هلو

انواع نمونه های زیبای تزیین هلو

نمونه هایی شیک و خلاقانه از شکیل سازی هلو

دیزاین ژله هلویی با برش های شکیل شده میوه هلو

 

روش تزیین

اگر قصد زیباسازی به صورت سالم دارید، یعنی نمی خواهید از وسط نصف کرده و به برش های کوچکتر تبدیل کنید و سپس مشغول به دیزاین شوید، می توانید ابتدا میوه هلو را خوب بشویید و سپس با استفاده از چاقو بر روی آن کنده کاری های دلخواه و خلاقانه ای را ایجاد نمایید. و یا اینکه درون بشقاب قرار دهید و اطراف را با سایر میوه ها و خوراکی ها مزین کنید تا طرح مورد نظر شما شکل بگیرد.

انواع ایده های زیبای تزیین هلو

اما اگر غیر از این است و قصد به تصویر کشیدن طرحی زیبا و دلخواه هستید، و یا تصمیم به زیباسازی دسری خوش طعم را با برش های هلو دارید، لازم است ابتدا میوه را شسته، سپس از وسط دو نیم کرده و هسته ی آن را خارج کنید. در نهایت با استفاده از چاقو به برش های کوچک به هر شکلی که می خواهید تقسیم نمایید و کار را به پایان برسانید.

روش های مختلف دیزاین هلو

بیان برخی خواص و فواید ارزشمند هلو

هلو یکی از میوه های تابستانی خوش طعم و آبدار است که مملو از مواد معدنی و ویتامین های بسیاری می باشد. این میوه خوشمزه برای سلامتی بدن افراد به خصوص آقایان بسیار سودمند است که در ادامه به  چند مورد اشاره داریم:

  • جلوگیری از سرطان
  • مداوای دیابت
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • سودمند در دوران بارداری
  • خواص ضد پیری
  • محافظت از پوست
  • محافظت از چشم
  • خاصیت سم زدایی بدن
  • هضم بهتر غذا
  • مفید برای سلامتی قلب
  • و ….

تزیین هلو به روش ها و شکل های متفاوت

در این مطلب تصاویر زیبا و شیکی از تزیین هلو را به نمایش کشیدیم، امیدواریم مورد توجه و پسند شما عزیزان واقع شده باشد و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاسگزاریم. کدبانوهای عزیز و همراهان آرگایی در صورت تمایل برای آشنایی بیشتر با هنر میوه آرایی و مشاهده ایده های جالب آن بر روی لینک کلیک نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو