دعای عجیب برای بازگشت معشوق و ازدواج

دعای عجیب برای بازگشت معشوق و ازدواج


منبع: مینویسم

515

1400/2/13

21:35


دعای عجیب برای بازگشت معشوق و ازدواج

دعای عجیب برای بازگشت معشوق و ازدواج

هنگامی که به کسی علاقه مند می شویم ممکن است گاهی نیز از دست هم دلخور شویم که موجب کدورت و دوری می شود. در این باره سعی میکنیم که دوباره عشقمان برگردد و اعتماد اولیه به وجود بیاید. تمام تلاشمان را ممیکنیم که از شکست خوردن در رابطه خلاص شویم. زیرا با از دست دادن او احساس نا امنی و بدبختی میکنیم. اما غرور درونی اجازه التماس کردن را نمی دهد.بهتر است که با گفتن جملات زیبا عشقمان را متقاعد کنیم که چقدر وجودش مهم است. برای برگرداندن عشق نیاز به انرژی فوق العاده مثبت داریم که با خواندن دعا می توانیم بدست آوریم. دعای عجیب برای بازگشت معشوق و ازدواج

دعای عجیب برای بازگشت معشوق و ازدواج

اگر کسی می خواهد کسی را عاشق خود کند «یُحِبُّونَهُم کَحُبِّ الله وَ الذینَ امنوا اَشَدَّ حُبّاً لِلّه» که به آیه مَوَدَّت مشهور است، به شیرینی و میوه یا چیزیکه مطلوب او باشد چهارده مرتبه در شب بخواند بدمد و به خوردش دهد بی شک بر او عاشق شود.

دعای عجیب برای برگشتن معشوق

برای رسیدن به وصال، روز پنج شنبه بعد از نماز صبح وعشاء  ابتداء صلوات بفرستد ، سپس ۱۰۱ مرتبه «الحلیم» را تکرار کند و بعد از آن صلوات بفرستد .سپس چشمان خویش را بسته و  معشوق خود را تصور کند و ظاهر نماید و به سینه ی او بدمد ، بی شک معشوقش به او رجوع خواهد کرد و مجرب است.

دعای عجیب برای بازگشت معشوق و ازدواج

اگر دل در گرو کسی دارید می توانید دعای بسم الله الر حمن الرحیم . وَالضُّحَى وَاللَّیْلِ إِذَا سَجَى مَا وَدَّعَکَ رَبُّکَ وَمَا قَلَى وَلَلْآخِرَةُ خَیْرٌ لَّکَ مِنَ الْأُولَى وَلَسَوْفَ یُعْطِیکَ رَبُّکَ فَتَرْضَى أَلَمْ یَجِدْکَ یَتِیمًا فَآوَى وَوَجَدَکَ ضَالًّا َهَدَى وَوَجَدَکَ عَائِلًا فَأَغْنَى فَأَمَّا الْیَتِیمَ فَلَا تَقْهَرْ. العجل العجل العجل. الساعة الساعة الساعة. الوحا الوحا الوحا فلان بن فلان علی حب فلانه بنت فلانه را ۱۱ مرتبه بخواید به این نیت که شخص مورد نظر سریع به محبت شما روی آورد.

دعای عجیب برای بازگشت معشوق و ازدواج

هر گاه کسی بخواهد دل کسی را تسخیر کند ابتدا وضو بگیرد و دو رکعت نماز به جا آورد. به این صورت که در هر رکعت بعد از حمد هفت مرتبه بخواند «عَسَی اللهَ اَن یَجعَلَ بَینَکم وَبَینَ الَذینَ عادَیتُم مِنهُم مَوَدَةً واللهُ غَفورٌ رَحیم» و بعد از سلام نماز هفت مرتبه بخواند ‹‹اَللهُمَ لَین لی فلان بن فلان کَما لَینتَ الحَدیدَلِداوود وسَخِرهُ لی کَما سَخَرتَ ریحَ لِسُلَیمان›› خواندن این نماز تا یک هفته بسیار مجرب است حتی در بعضی مواقع با یک بار خواندن هم نتیجه دارد بستگی به حالات روحی شخص دارد.

دعای عجیب برای بازگشت معشوق و ازدواج

جملات زیبا درباره خانواده برای بیان عشق و علاقه و دوست داشتن

دعای بازگشت معشوق در یک روز که بسیار سریع و فوری عمل می کند و باعزیز شدن نزد معشوق، موجب بازگشت  عشق شما در یک روز می شود. به این صورت که 1000 مرتبه بخوانید « فَسُبْحَانَ الَّذِی بِیَدِهِ مَلَکُوتُ کُلِّ شَیْءٍ وَإِلَیْهِ تُرْجَعُونَ و لاحول و لاقوه الا بالله العلی العظیم »

دعای عجیب برای برگشتن معشوق

بهترین دعا برای بازگرداندن معشوق، آمده است که بعد از هر نماز یومیه،خواندن آیه الکرسی می باشد که بسیار کار گشا است. «بسم الله الرحمن الرحیم. اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَهٌ وَ لاَ نَوْمٌ. لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ. مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَ مَا خَلْفَهُمْ. وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء. وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا. وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ. لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ. فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤمِن بِاللّه. فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَهِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا. وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ. اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ. وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ. یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ. أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ. صدق الله العلی العظیم»

دعای عجیب برای بازگشت معشوق و ازدواج

دعای دیگری که برای بازگشت معشوق  آمده است به این ترتیب است که این دعا را « اَستَغفِرُاللهُ الذی لا اله الا هوَ الحَیُّ القَیُّوم الرَّحمنُ الرحیم ذوالجلالِ و الاِکرام وَ اَتوبُ اِلیه و اَسئَلُهُ اَن یُصَلِیَ عَلی محمد و ال محمد و اَن یَتوبَ عَلَیَ توبَهَ عَبدٍ ذلیلٍ خاضعٍ خاشعٍ فقیرٍ مسکینٍ مستکینٍ لایَملِکُ لِنَفسِهِ نَفعاً و لاضَراً و لا مَوتاً و لا حیوهً و لانُشوراً » به مدت سه روز بعد از غروب آفتاب بخوانید.کسی که مشتاق دیدارش هستید به زودی باز میگردد.

فروشگاه قطعات آسانسور

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو