با نزدیک شدن به تاریخ انتشار بازی مورد انتظار « Resident Evil 8: Village »، نگاهی دااشته ایم به اطلاعاتی از گیم پلی و داستان بازی که سازندگان تا امروز درباره آن صحبت کرده اند. پس از انتشار بازی « رزیدنت اویل: دهکده » نیز با نقد کامل آن در سایت مووی مگ همراه شما خواهیم بود.

resident evil village - رزیدنت اویل : دهکده

داستان Resident Evil 8: Village درباره چیست؟

وقایع این قسمت چندین سال پس از اتفاقات قسمت هفتم رخ می دهد جایی که میا و ایتن به زندگی عادی بازگشته اند اما یک اتفاق باعث می شود ایتن این بار به دهکده ای اسرار آمیز در اروپا منتقل شود و در پی یافتن دخترش رز باشد اما...

از گیم پلی « Resident Evil 8: Village  » چه می دانیم؟

سازندگان اطلاعات کمی در خصوص گیم پلی بازی منتشر کرده اند. آن ها طی این مدت تنها بر این نکته پافشاری کرده اند که « Resident Evil 8: Village » وسعت بسیار بیشتری از نسخه های قبل خواهد داشت و مکانیزم مبارزه با دشمنان نیز متنوع خواهد بود. به عنوان مثال، برخی از دشمنان با شلیک مستقیم گلوله نابود می شوند اما برخی دیگر مانند آنچه که در نسخه ریمیک « Resident Evil 2 » دیده بودیم، قابل کشتن نیستند ( حداقل تا جایی از بازی ) و باید از آن ها فرار کنید.

موریماسا ساتو   (Morimasa Sato) کارگردان بازی « رزیدنت اویل: دهکده » در یک مصاحبه اعلام کرده که در این قسمت گیمرها تجربه منحصر به فردی خواهند داشت و می توانند در جهان بازی آزادانه به گشت و گذار بپردازند. البته ساتو این را هم اضافه کرده که بهترین تجربه بازی همان خط داستانی اصلی است و تلویحاً جهان باز بودن « رزیدنت اویل » را تجربه فوق العاده ای توصیف نکرده!

resident evil village - رزیدنت اویل : دهکده

در طول بازی شما علاوه بر ماموریت های اصلی، می توانید به شکار هم بروید! بله، شما مانند سری بازی های « Farcry » این بار می توانید در دهکده به گشت و گذار بپردازید و کلی حیوان شکار کنید و گوشت آن ها را نزد دوک ببرید و او در عوض به شما غذا و امکانات بهتر می دهد که می تواند تجربه بهتری از گیم پلی را برایتان به همراه داشته باشد.

نکته جالب دیگه اضافه شدن گزینه Photo Mode به بازی است. این امکان امروزه در بسیاری از بازی های جهان باز مشاهده می شود و حال سازندگان رزیدنت اویل هم به سراغ آن رفته اند و شما می توانید از هیولاهای زشتی که در بازی ملاقات می کنید عکاسی کنید! به همه این ها حالت Mercenaries  را هم اضافه کنید که به بازی اضافه شده و می تواند هیجان حرکت شما در میان زامبی ها را هیجان انگیزتر هم کند. این حالت آخرین بار در نسخه پلی استیشن 1 « Resident Evil 3: Nemesis » مشاهده شده بود.

Resident Evil 8: Village

بازی « Resident Evil 8: Village » به چه مشخصات سخت افزاری برای اجرا بر روی PC نیاز دارد؟

حداقل سیستمی که برای اجرای این بازی اعلام شده اینچنین است:

سی پی یو: Intel Core i5 7500 یا AMD Ryzen 3 1200

رم: ۸ گیگابایت

کارت گرافیک: GeForce GTX 1050 Ti یا AMD Radeon RX 560 4GB

سیستم عامل: Windows 10 نسخه 64 بیتی

پشتیبانی از DirectX 12 Raytracing در صورت استفاده از رهگیری پرتو (RTX )

resident evil village - رزیدنت اویل : دهکده

« رزیدنت اویل: دهکده » در چه تاریخی عرضه می شود:

Resident Evil Village در تاریخ ۷ می ۲۰۲۱ (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰) برای کنسول‌ های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پی سی، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و گوگل استادیا عرضه می شود.

 

تریلر بازی « Resident Evil 8: Village » را در یوتیوب ببینید:

 

تریلر بازی « Resident Evil 8: Village » را در آپارات ببینید: