ازدواج ابراهیم تاتلیس خواننده معروف ترک با دختر ۲۶ ساله

منبع: پرشین وی

107

1400/2/14

13:45


در این مطلب درباره ازدواج ابراهیم تاتلیس صحبت می کنیم

ازدواج ابراهیم تاتلیس خواننده معروف ترک با دختر ۲۶ ساله

ابراهیم تاتلیس خواننده معروف ترک است که در ایران نیز زمانی بسیار محبوب بود و ترانه هایش را خیلی می شنیدیم. در سریال پایتخت نیز بخش هایی از آهنگ های او پخش شد. روز گذشته خبر ازدواج ابراهیم تاتلیس با دختری ۴۳سال کوچکتر از خودش در فضای مجازی سروصدای زیادی به پا کرد

ازدواج ابراهیم تاتلیس خواننده

ابراهیم تاتلیس در برنامه «ایبو شو» از ازدواجش با گلچین کاراکایا خبر داد

‎تاتلیس که سال های زیادی است با گلچین کاراکایا زندگی می کند،
در تازه ترین برنامه خود با عنوان İbo Show صحبت هایی در مورد ازدواج کرد
که شایعاتی را در مورد ازدواجش براه انداخته است. ابرو یاشار
بحث در این مورد را با تاتلیس آغاز کرد و گفت: «هیچکس نباید تنها بماند.

ازدواج ابراهیم تاتلیس

ازدواج ابراهیم تاتلیس و دختر جوان

تنهایی تنها برای خداست. یک وقتی، یک زمانی باید این کار را کرد». تاتلیس در جواب گفت: «من ازدواج کرده ام، رفیق. و از این بابت خوشحال نیز هستم». ابرو یاشار که برای لحظه ای شوکه شده بود می خواست این صحبت تاتلیس را شفاف تر بفهمد و گفت: «پس، شما ازدواج کرده ای…»

ازدواج ابراهیم تاتلیس

ازدواج ابراهیم تاتلیس با دختر ۲۶ساله

‎تاتلیس نیز انگار قصد عقب نشینی نداشت، در پاسخ گفت: «او به خوبی از من مراقبت می کند. خدا خیرش بدهد». سپس ابرو از تاتلیس پرسید: « تا حالا چند بار نامزد کرده ای؟». تاتلیس نیز یک به یک شروع به برشمردن کرد و گفت: «خانم عدالت، خانم دریا، خانم پریهان، خانم عایشه گل.

خانم گلچین را می شناسید، می دانید که …. او خیلی انسان خوبی است، انسانی خیلی خوبی است». تاتلیس صحبت خود در این مورد را اینگونه به پایان برد: «من در جایگاهی نیستم که بعد از این ساعت چیزی در این مورد به کسی بگویم». تاتلیس برای نخستین بار با عدالت دوراک ازدواج کرد که حاصل آن یک پسر به نام احمد تاتلی و دو دختر به نام‌های گولشن و گولدن هستند. ابراهیم در سال ۱۹۷۹ با پریجان ساواش ازدواج کرد، حاصل این زندگی ۴ ساله دختری با نام ملک زبیده می‌باشد.

آخرین خبر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو