دانلود فیلم آموزش Oracle Database Cloud for DBAs

منبع: دانلود ها

56

1400/2/14

15:18


Udemy – Oracle Database Cloud for DBAs

پایگاه داده ابری اوراکل برای DBA ها

فیلم-آموزش-Oracle-Database-Cloud-for-DBAs

در فیلم آموزش Oracle Database Cloud for DBAs یاد خواهید گرفت که اوراکل چه امکاناتی را در اختیار شما قرار می‌دهد و چگونه می‌تواند از آن در DBA ها استفاده کرد. شما می‌توانید تجربه مدیریتی خود را به پایگاه داده اوراکل انتقال داده و آن را در فضای ابری گسترش دهید. اوراکل یکی از بهترین ابزارهای کاربری در ساخت و توسعه نرم افزار است و اگر قبلا از آن استفاده نکرده اید، بازهم جایی برای نگرانی نخواهد بود. شما به سادگی می‌توانید اصول اولیه کار با اوراکل را فرا گرفته و با ابزارهای متنوع آن نیز آشنا شوید.

در فیلم آموزش Oracle Database Cloud for DBAs به‌صورت گام به گام پیش رفته و می‌توانید به دانش و تجربه خود بیفزایید. همه چیز در اختیار شما است و می‌توانید مهارت‌های خود را هنگام کار با سیستم‌های پایگاه داده بالا ببرید. در این دوره به مفاهیمی مانند مدیریت پایگاه داده، پشتیبان گیری و بازیابی، سیستم‌های اتصال و به روزرسانی پایگاه داده می‌پردازیم و در نهایت خود شما نیز می‌توانید پایگاه داده اختصاصی خود را ایجاد کنید. اتصال به سیستم‌های DB در این دوره اهمیت بیشتری داشته و تمرکز آموزش روی آن خواهد بود. این دوره بیشتر به صورت عملی جلو خواهد رفت و شما همزمان با آن، بهتر است که برنامه‌های مرتبط را نصب کرده و گام به گام به دوره پیش بروید.

فیلم-آموزش-Oracle-Database-Cloud-for-DBAs

info

Are you an Oracle DBA who wants to extend his knowledge and experience to managing Oracle databases in the cloud.
Do not worry if you have never used Oracle cloud before. Oracle Cloud Infrastructure (OCI) fundamentals are covered in the course.
The course takes you step by step to transition you knowledge and experience to managing Oracle databases on the cloud.
By the end of this course, you should have the following skills:
Provision VM DB Systems in Oracle cloud
Manage Oracle Databases in DB systems: connectivity, backup and recovery, enabling Data Guard, patching systems, and upgrading databases
Migrate on-premises Oracle Databases to DB Systems

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود فیلم آموزشی با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو